SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

Ih, megagode nyheder herind :loveshower Tillykke til MorAnja, Barbamama og Saga - så sejt hele vejen rundt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fokusgruppemøde i børnehaven, med kontaktpædagog, en anden pædagog, leder, psykolog, fysioterapeut, høre-talepædagog og ressourcepædagog. Vi fik så stor ros for at åbne op og fortælle og vi fik så stor ros for samarbejdet børnehave-forælder. Så fedt. Så skal vi bare blive endnu bedre til at guide og hjælpe vores lille kontrolfreak :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har en sovende trunte i vuggen ved siden af mig, læser i min seng, drikker kaffe og kan høre regnen tromme mod ruden...

OG jeg har gjort rent og vasket tøj!

Et lille øjeblik af ren barsels-bliss!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt BBM!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At blive godkendt som dagplejer og skulle starte 1/8 :loveshower

:yay

Stort tillykke :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, megagode nyheder herind :loveshower Tillykke til MorAnja, Barbamama og Saga - så sejt hele vejen rundt!

What she said!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Norlie lagersalg - stort set uden mennesker og få, men virkelig lækre køb til både mig selv og pigerne :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At blive godkendt som dagplejer og skulle starte 1/8 :loveshower

Yay, tillykke :yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, megagode nyheder herind :loveshower Tillykke til MorAnja, Barbamama og Saga - så sejt hele vejen rundt!

Helt enig! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak søde piger :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak herfra også :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til dem ned nye jobs, graviditeter og andet :glad

Selv er jeg glad fordi manden har givet mig en ny telefon idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er støt på, hvad jeg anser for en af livets store sandheder:

Et følelsesmæssigt problem tackles bedst med en følelsesmæssig løsning. Et praktisk problem tackles bedst med en praktisk løsning.

Nemlig!

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er støt på, hvad jeg anser for en af livets store sandheder:

Et følelsesmæssigt problem tackles bedst med en følelsesmæssig løsning. Et praktisk problem tackles bedst med en praktisk løsning.

Nemlig!

:)

Wau dybt. Har du lyst til at uddybe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wau dybt. Har du lyst til at uddybe?

Det vil jeg da gerne - og i virkeligheden er det ikke spor mystisk :)

 

På mit arbejde er jeg tillidsmand, og vi sidder desværre lige nu med en kedelig sag med samarbejdsproblemer mellem 2 kollegaer - en gammel og en nyansat. Den gamle har en lidt svær personlighed - hands down, det har hun - men hun er ikke noget dårligt menneske og har sgu flere gange givet mig et kram, når jeg har haft brug for det. Det er hende jeg er TR for. I denne sag føler hun sig udkonkurreret, malet op i et hjørne, at det hende der altid skal lave det kedelige og der ingen respekt er for hendes over 25 år lange erfaring. Det er faktisk ikke sådan det forholder sig, men sådan FØLER hun det. Når vores chef taler med hende (og han er en god chef, men en MAND - well, you know) så er det noget med - men hvis J løser opgaven på sin måde, kan du jo være ligeglad, det er ikke dit ansvar, alle veje fører til Rom osv. Det er en praktisk tilgang til det, at hun FØLER sig "overset". Og hun går fuldstændig i baglås! Når jeg og vores arbejdsmiljørepræsentant taler med hende lægger jeg/vi vægt på, at hun skal søge indflydelse i nogle spændende arbejds og netværksgrupper (og fundet ud af hvem hun skal kontakte, hvilket hun har gjort). Jeg går med til hendes kommende MUSsamtale og har aftalt, at vi der laver en liste over ting, hun IKKE skal lave og dermed heller ikke bliver målt på, og jeg giver udtryk for, at jeg godt ved, at jeg beder hende om en masse ting, der faktisk ikke er særlig nemme.Og den her lidt firkantede person flytter sig med SYVMILESKRIDT for første gang i de 7-8 år, jeg har kendt hende, fordi vi søger følelsesmæssige løsninger. Følelsen af at kunne få indflydelse, følelsen af at hun kan give slip på noget som eller stresser hende osv,

 

Og det her har jeg i dag sagt til vores chef (også for at være helt sikker på, at han også syntes det var en god ide med de netværk - og det gør han) Og så har jeg sagt, at hvis han ikke tror, jeg har ret, kan han bare spørge sin kone! :D

Så lige for tiden føler jeg mig som en ret vellykket tillidsrepræsentant - og det faktisk rigtig rart! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej Mistel - godt klaret! OG god karma oveni, winwin :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg da gerne - og i virkeligheden er det ikke spor mystisk :)

 

På mit arbejde er jeg tillidsmand, og vi sidder desværre lige nu med en kedelig sag med samarbejdsproblemer mellem 2 kollegaer - en gammel og en nyansat. Den gamle har en lidt svær personlighed - hands down, det har hun - men hun er ikke noget dårligt menneske og har sgu flere gange givet mig et kram, når jeg har haft brug for det. Det er hende jeg er TR for. I denne sag føler hun sig udkonkurreret, malet op i et hjørne, at det hende der altid skal lave det kedelige og der ingen respekt er for hendes over 25 år lange erfaring. Det er faktisk ikke sådan det forholder sig, men sådan FØLER hun det. Når vores chef taler med hende (og han er en god chef, men en MAND - well, you know) så er det noget med - men hvis J løser opgaven på sin måde, kan du jo være ligeglad, det er ikke dit ansvar, alle veje fører til Rom osv. Det er en praktisk tilgang til det, at hun FØLER sig "overset". Og hun går fuldstændig i baglås! Når jeg og vores arbejdsmiljørepræsentant taler med hende lægger jeg/vi vægt på, at hun skal søge indflydelse i nogle spændende arbejds og netværksgrupper (og fundet ud af hvem hun skal kontakte, hvilket hun har gjort). Jeg går med til hendes kommende MUSsamtale og har aftalt, at vi der laver en liste over ting, hun IKKE skal lave og dermed heller ikke bliver målt på, og jeg giver udtryk for, at jeg godt ved, at jeg beder hende om en masse ting, der faktisk ikke er særlig nemme.Og den her lidt firkantede person flytter sig med SYVMILESKRIDT for første gang i de 7-8 år, jeg har kendt hende, fordi vi søger følelsesmæssige løsninger. Følelsen af at kunne få indflydelse, følelsen af at hun kan give slip på noget som eller stresser hende osv,

 

Og det her har jeg i dag sagt til vores chef (også for at være helt sikker på, at han også syntes det var en god ide med de netværk - og det gør han) Og så har jeg sagt, at hvis han ikke tror, jeg har ret, kan han bare spørge sin kone! :D

Så lige for tiden føler jeg mig som en ret vellykket tillidsrepræsentant - og det faktisk rigtig rart! :)

:respekt

- og jeg kan endnu engang konstatere, at jeg i nogen aspekter nok mest af alt er en mand :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej Mistel - godt klaret! OG god karma oveni, winwin :yay

Haha tak ;) jeg tager alt hvad jeg kan få på karmakontoen! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:respekt

- og jeg kan endnu engang konstatere, at jeg i nogen aspekter nok mest af alt er en mand :rolleyes

Så spørg dig selv, hvilken tilgang der hurtigst får dig i mål, så kan du være du finder vejen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så spørg dig selv, hvilken tilgang der hurtigst får dig i mål, så kan du være du finder vejen ;)

:lol touché

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har købt nye briller i dag, så tiltrængt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har købt nye briller i dag, så tiltrængt...

Billede ;) (selvom du nok ikke har fået dem endnu)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig aften med skønne venner :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billede ;) (selvom du nok ikke har fået dem endnu)

Kommer på tirsdag,men kan afsløre at de er røde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer på tirsdag,men kan afsløre at de er røde :loveshower

Spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER