Posted February 5, 2017 32 minutes ago, TroldeMor said: At vi skal have mor-mormor-Charlie hyggedag i dag Charlie vandt et frokost-gavekort i mandelgave, og han ville gerne afsted med mor og mormor Årh... Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 10 hours ago, FruLR said: At Tim ikke er heeeeelt så afvisende over for en treer som han var.. Da jeg sagde, at Storm gerne skulle være startet i skole og Nohr i børnehave, var det som om han turde lade tanken få plads, og det blev mindre uoverskueligt for ham. Årh ja! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 Min søn! Han var så mega sej til den længe flyvetur, og han lærer bare ferien så flot, på trods af en smule sygdom. Ingen problemer med at skubbe døgnet to timer eller noget andet. Hold kæft, hvor er han bare en stjerne! Og så gør det mig glad at være på ferie med mine to drenge Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 Jeg har tabt 15 kg siden jeg fødte for 6½ uge siden Det fortsætter tilsyneladende stille nedad Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 35 minutes ago, Saga74 said: Jeg har tabt 15 kg siden jeg fødte for 6½ uge siden Det fortsætter tilsyneladende stille nedad hvor er det sejt! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 Noah der i morges sagde at han gerne ville lege med Maria i dag. Så skulle hun se han værelse og lege med alt hans legetøj. Så mor fluks ind og finde hendes mor i børnehavens Facebook gruppe og sætte en legeaftale op i formiddags. Og ih hvor de hyggede sig Da hun blev hentet ville ham med hende hjem og lege med det samme søde børn altså. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 Mine top søde drenge når vi besøger mormor og morfar til søndags hygge Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 Vores læge foreslog, at I begyndte at stille Cirkel op og trække lidt i hende, så hun kunne begynde at gå lidt frem. Vi har gjort det to gange og nu jogger hun rundt med os, når snart hun øjner chancen for en hånd Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 En dejlig men kold tur i zoo med familien sidder i bilen og venter på min dejlige trold vågner fra sin lur Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 7 hours ago, SDB said: Min svigermor! Al verdens buketter blomster og chokolade er slet ikke tak nok for hendes store hjælp Go go for svimse jeg er sikker på hun bliver taknemmelig for at I fortæller hende hvor meget hendes hjælp har betydet for jer Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 Nohr der for første gang i sit lille liv har været GLAD i bad helt frivilligt og endda med fjol og villen mere Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 Tobias tissede på potte her til aften for 2. Gang min store dreng Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 19 minutes ago, Stephi-moren said: Nohr der for første gang i sit lille liv har været GLAD i bad helt frivilligt og endda med fjol og villen mere Skønt! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 1 minute ago, TroldeMor said: Skønt! Virkelig skønt sådan en lille ting kan faktisk fylde ret meget Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 I går fik vi en ny brugt sofa via Facebook og i dag, kom jeg til at købe et spisebord - 450 kroner... Jeg elsker at spare penge og nyindrette mit hjem Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 32 minutes ago, Stephi-moren said: Nohr der for første gang i sit lille liv har været GLAD i bad helt frivilligt og endda med fjol og villen mere Åh hvor dejligt Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 36 minutes ago, Stephi-moren said: Nohr der for første gang i sit lille liv har været GLAD i bad helt frivilligt og endda med fjol og villen mere Årh hvor dejligt! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 19 minutes ago, Stephi-moren said: Virkelig skønt sådan en lille ting kan faktisk fylde ret meget Det kan det nemlig! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 7, 2017 6 timers sammenhængende søvn! Pyh jeg var godt nok slatten inden men nu kan jeg lidt igen Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 7, 2017 2 hours ago, Saga74 said: 6 timers sammenhængende søvn! Pyh jeg var godt nok slatten inden men nu kan jeg lidt igen Wow! Flot hun har sovet SÅ meget! Jeg har max fået 4 timer (få gange!) siden fødslen Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 7, 2017 On 1. feb. 2017 at 10:09 PM, Stephi-moren said: Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 7, 2017 At vi i nat har fået vores søvn.. Vi lagde et løg hakket i stykker ved vores søns hovedgærde.. Og vuptig.. Han har ik hostet en eneste gang..!!! vi har slet ik givet ham astma medicin eller noget.. KUN løg.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 7, 2017 'Godnat baby. Sov godt. Jeg elsker dig, baby' siger Silke Elia hver aften til maven Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 7, 2017 At den parkeringsafgift jeg fik i fredags er blevet annulleret Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 7, 2017 Aftensmad og en god lang aftengåtur i sneen med min bedste veninde Share this post Link to post Share on other sites