Posted January 31, 2017 7 hours ago, louisevibe said: At jeg endelig havde overskud til at tage til frisør. Det var virkelig tiltrængt og det er skønt ikke at have hår alle vegne Selfies bliver så bare aldrig min stærke sidde Du ser så godt ud Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 31, 2017 2 hours ago, AnitaFH said: Jeg har fået fast arbejde Kæmpe tillykke Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 31, 2017 2 hours ago, Camils said: Vi har købt bil! Uh tillykke og spændende. Hvilken? Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 31, 2017 At jeg før jul fik forhandlet en lønstigning på ca 2000 før skat med start 1/3. Har punket chefen længe for forhandlingsreferatet på mig og dem der ellers fik. Det kommer endelig og så står der start 1/1. Jeg går over til ham og siger med et glimt i øjet - hk-klubben tiltrædes dit forslag om ændret startdato for lønstigning. Han kigger forvirret på mig og siger øh det lyder næsten som om jeg har skrevet noget forkert? Ja.. bla bla 1. marts. Nå. Nej. Det lyder som om nogen har gået i meget små sko. Det gider vi altså ikke. Skriv du bare 1/1. OG så indrømmer jeg at jeg pt holder det hemmeligt for min mand MEN det betyder at min overraskelsesopsparing så vi kan komme til Thailand på hans fødselsdag i 2018 MEGET SNART bliver færdig! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 31, 2017 7 minutes ago, Mistel said: At jeg før jul fik forhandlet en lønstigning på ca 2000 før skat med start 1/3. Har punket chefen længe for forhandlingsreferatet på mig og dem der ellers fik. Det kommer endelig og så står der start 1/1. Jeg går over til ham og siger med et glimt i øjet - hk-klubben tiltrædes dit forslag om ændret startdato for lønstigning. Han kigger forvirret på mig og siger øh det lyder næsten som om jeg har skrevet noget forkert? Ja.. bla bla 1. marts. Nå. Nej. Det lyder som om nogen har gået i meget små sko. Det gider vi altså ikke. Skriv du bare 1/1. OG så indrømmer jeg at jeg pt holder det hemmeligt for min mand MEN det betyder at min overraskelsesopsparing så vi kan komme til Thailand på hans fødselsdag i 2018 MEGET SNART bliver færdig! SÅ FEDT!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 31, 2017 1 hour ago, SDB said: Uh tillykke og spændende. Hvilken? Jamen vi er kommet med i klubben af folk, der ejer en Skoda Octavia Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 1, 2017 17 hours ago, Fru.Mor said: Øh, det tror jeg umiddelbart ikke. Jeg tror, det er seks år efter endt uddannelse, og det gælder også kandidat. Men jeg er ikke sikker Men pt regner jeg med at min bachelor er min endte uddannelse, fordi jeg ikke gør min kandidat færdig. Tror jeg i hvert fald ikke 17 hours ago, Barbamama said: Som jeg forstår det (hvilket måske overhovedet ikke er rigtigt), så bliver du først fanget, når du færdiggør en uddannelse. Så hvis du blev BA i 12, så burde du kunne tage en ny BA (eller andet) i 18, ja (Hvordan kan det i øvrigt være, at du stadig læser, hvis du ikke har tænkt dig at arbejde? ) Edit: Men hvis du færdiggør kandidaten, så først 6 år dérefter. det er også sådan jeg forstår det jeg har fået to børn, så barsel og sygemelding i forbindelse med det Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 1, 2017 8 hours ago, Camils said: Jamen vi er kommet med i klubben af folk, der ejer en Skoda Octavia Fantastisk klub når jeh nu selv skal sige det velkommen i klubben Hihi Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 1, 2017 Yes! Så fik jeg endelig bestilt gave til Jon og lokket mine forældre til at være med på den Nu skal den bare skynde sig at komme! Der stod levering inden for 3 dage da jeg bestilte, men på fakturaen står der at de binder sig til at levere senest den 7. den 7. er bare for sent Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 1, 2017 22 hours ago, Camils said: Det må have været skønt at komme ud og gøre noget godt for dig selv. Du ser godt ud! 19 hours ago, SDB said: Du ser så godt ud Tak søde piger Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 1, 2017 Jeg har mærket spark uden på maven Håber Silke Elia og Jesper kan opfange det senere i dag Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 1, 2017 10 minutes ago, Stephi-moren said: Yes! Så fik jeg endelig bestilt gave til Jon og lokket mine forældre til at være med på den Nu skal den bare skynde sig at komme! Der stod levering inden for 3 dage da jeg bestilte, men på fakturaen står der at de binder sig til at levere senest den 7. den 7. er bare for sent Uh tungen lige i munden. Ring/skriv evt til dem Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 1, 2017 11 hours ago, SDB said: Fantastisk klub når jeh nu selv skal sige det velkommen i klubben Hihi Ja, der er nogle ret søde personer med i den klub Og taaaak! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 1, 2017 BK, og de mega søde brugere, der er herinde Fysiske venskaber, online (men efterhånden ret dybfølte) venskaber, sparring, sjov, trøst, stof til eftertanke og idag en skøn skøn bruger, der gør mig en tjeneste, jeg bare er mega mega glad for - Tak, @ABP og tak bk Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 1, 2017 Wow min dreng er altså blevet stor....mor her er træt og er hoppet under dynen...far putter den lille og ja den store sidder helt alene i stuen og ser brandmand sam inden han skal sove...det plejer han ikke at ville uden brok og hysteri...da han plejer at ville have selskab til at se det.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 1, 2017 Billetter til Tina Dickow - på 1. Række Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 1, 2017 6 hours ago, Stephi-moren said: Yes! Så fik jeg endelig bestilt gave til Jon og lokket mine forældre til at være med på den Nu skal den bare skynde sig at komme! Der stod levering inden for 3 dage da jeg bestilte, men på fakturaen står der at de binder sig til at levere senest den 7. den 7. er bare for sent Det kan man altså ik bare skrive uden at fortælle hvad selve gaven er..? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 1, 2017 At jeg lige skulle åbne den færdigpakkede kuffert; lynlåsen duede absolut ikke mere, og det var ret så fint at finde ud af, INDEN vi tog afsted Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 1, 2017 7 hours ago, louisevibe said: Uh tungen lige i munden. Ring/skriv evt til dem Årh ja, god ide! Jeg ser lige om den bliver afsendt i morgen, ellers kan de få et kald 27 minutes ago, ccc said: Det kan man altså ik bare skrive uden at fortælle hvad selve gaven er..? Haha sorry! Jeg tænkte at det måske ikke var så interessant herinde han får en rundsav Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 2, 2017 At min mor gik med til at gå til en terapeut med mig og min søster så vi får løst vores issues på en konstruktiv måde! at manden ringer igår og siger jeg ikke kan komme på arbejde den 31.3 fordi vi skal på getaway.. altså hvorhen og hvad og sådan er en overraskelse! At Carl Phillip sov hele natten igennem i sin egen seng!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 2, 2017 2 hours ago, blomst27 said: At min mor gik med til at gå til en terapeut med mig og min søster så vi får løst vores issues på en konstruktiv måde! at manden ringer igår og siger jeg ikke kan komme på arbejde den 31.3 fordi vi skal på getaway.. altså hvorhen og hvad og sådan er en overraskelse! At Carl Phillip sov hele natten igennem i sin egen seng!!!! Det er ligesom et Kinderæg! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 2, 2017 Min chef mente sagtens at jeg kan få 2 timer mindre om ugen dog først om en måneds tid, da der starter et par nye medarbejdere op i næste uge, som lige skal på plads. Men hvor bliver det bare fedt, så kan jeg gå 1 time før 2 dage om ugen, hvor jeg så kan nå at hente Clara og være sammen med hende Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 2, 2017 At jeg har fået tømt 5 flyttekasser Vi kom på plads med alt det vigtige, alle møbler og alle de ting vi bruger i dagligdagen for over 1 måned siden. Men de sidste kasser og de sidste detaljer, virker det nærmest til at vi aldrig når i mål med men ja, nu nåede jeg da alligevel lidt videre! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 2, 2017 Min mega seje mand er kaldt til samtale på job han har søgt det ku blive så godt for ham - og for os som familie Tør bare næsten ikke rigtig håbe, for jeg ved at jeg bliver mega-skuffet hvis det ikke går Share this post Link to post Share on other sites