Posted February 2, 2017 (Melissa, Lea, Lilly og mama sofahygge selfies) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 2, 2017 12 minutes ago, Saga74 said: (Melissa, Lea, Lilly og mama sofahygge selfies) Hold nu kæft nogen dejlige piger! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 2, 2017 21 minutes ago, Saga74 said: (Melissa, Lea, Lilly og mama sofahygge selfies) You did good Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 2, 2017 17 minutes ago, Lady H said: Hold nu kæft nogen dejlige piger! Lige min tanke Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 2, 2017 At E bare er så nuttet at det faktisk slet ikke er irriterende, at hun ikke sover endnu Hun ligger og nusser mig i håret, synger lige så stille, kysser min arm og putter under min dyne, og jeg kom lige til at kysse hende så hun fik helt grineflip, ups Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 3, 2017 Min lille nisse han har selv gravet nissehuen frem fra en kasse og kom og ville have den på Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 3, 2017 Udsalg i min yndlings garn butik Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 3, 2017 47 minutes ago, Girl Next Door said: Udsalg i min yndlings garn butik Det læste jeg heldigvis ikke Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 3, 2017 3 hours ago, Stephi-moren said: Min lille nisse han har selv gravet nissehuen frem fra en kasse og kom og ville have den på Så kær Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 3, 2017 At jeg har energien og kræfterne til at lave hjemmelavet chop suey efter hollandsk/indonesisk opskrift... og jeg glæder mig så meget til vi skal spise Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 3, 2017 45 minutes ago, lollerberg said: Det læste jeg heldigvis ikke Hønsestrik. Godt der er lidt langt, hva? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 3, 2017 Niklas har klaret dagen i gæstepleje så flot! Og dp roser og roser Tobias hver gang jeg henter ham...blir så glad i låget af det Og nu weekend med mine drenge og veninde hygge i morgen ! Wup Wup elsker fredag Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 3, 2017 At have fået internet igen man kan bare så meget mere på landet med internet at have overskud til at lave lækker aftensmad. At have overskud til at begynde at blogge igen(endelig) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 3, 2017 Min mand.... Hold nu magle, jeg elsker ham Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 3, 2017 1 hour ago, Girl Next Door said: Hønsestrik. Godt der er lidt langt, hva? Godt jeg er låst på sofaen med syg bettemand og ihvertfald overhovedet ikke har brug for nyt garn (som om det er en forhindring ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 3, 2017 Just now, lollerberg said: Godt jeg er låst på sofaen med syg bettemand og ihvertfald overhovedet ikke har brug for nyt garn (som om det er en forhindring ) Jeg manglede nu heller ikke Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 3, 2017 Fan-fucking-tastic PU-samtale med chefen i dag! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 4, 2017 16 hours ago, Susanne said: Fan-fucking-tastic PU-samtale med chefen i dag! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 4, 2017 Virkelig vellykket teatertur med junior Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 4, 2017 21 hours ago, Susanne said: Fan-fucking-tastic PU-samtale med chefen i dag! FEDT Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 4, 2017 Massage, afslapningsmusik og rolige stemmer og mest af alt, at se den transformation fra vildt overstimuleret til en meget mere afslappet William, stadigvæk træt og udkørt, men knap så overgearet, knap så vred og knap så følsom Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 4, 2017 At Tim ikke er heeeeelt så afvisende over for en treer som han var.. Da jeg sagde, at Storm gerne skulle være startet i skole og Nohr i børnehave, var det som om han turde lade tanken få plads, og det blev mindre uoverskueligt for ham. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 Friskbagte boller til morgenmad Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 Min svigermor! Al verdens buketter blomster og chokolade er slet ikke tak nok for hendes store hjælp Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 At vi skal have mor-mormor-Charlie hyggedag i dag Charlie vandt et frokost-gavekort i mandelgave, og han ville gerne afsted med mor og mormor Share this post Link to post Share on other sites