Posted January 29, 2017 At have overskud til at begynde op på håndbold igen elsker Maria tid. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2017 Det er Cirkels 1 års fødselsdag Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2017 Just now, JosephinePN said: Det er Cirkels 1 års fødselsdag Tillykke med hende, første fødselsdag er noget helt særligt Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2017 1 hour ago, JosephinePN said: Det er Cirkels 1 års fødselsdag Stort tillykke med hende Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2017 1 hour ago, JosephinePN said: Det er Cirkels 1 års fødselsdag Tillykke med hende Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2017 2 hours ago, JosephinePN said: Det er Cirkels 1 års fødselsdag Tillykke!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2017 3 hours ago, JosephinePN said: Det er Cirkels 1 års fødselsdag Tillykke Cirkel og mama med det første år sammen Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2017 Besøg af sød sundhedsplejerske - og Lea i fin trivsel, 6 uger i morgen (stop tiden!!!) og 4.9 kg 57 cm lækker lille ammebasse Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2017 Og så de smil jeg får af min smukke baby jeg smelter! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2017 40 minutes ago, Saga74 said: Besøg af sød sundhedsplejerske - og Lea i fin trivsel, 6 uger i morgen (stop tiden!!!) og 4.9 kg 57 cm lækker lille ammebasse Så stor hun bliver Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2017 1 hour ago, Maj85 said: Så stor hun bliver Ja det er både vidunderligt og ikke til at bære Jeg har lige taget det tøj i brug jeg fik fra dig det er så lækkert Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2017 2 hours ago, Saga74 said: Ja det er både vidunderligt og ikke til at bære Jeg har lige taget det tøj i brug jeg fik fra dig det er så lækkert dejligt du kan bruge det! Jeg har også lige haft besøg af SP i dag: 4 mdr, 1 uge og vejer 8,8 kg og 71 cm!!! Og vi blev enige om, at jeg bare skulle fortsætte fuldamning til de 6 mdr Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2017 1 hour ago, Maj85 said: dejligt du kan bruge det! Jeg har også lige haft besøg af SP i dag: 4 mdr, 1 uge og vejer 8,8 kg og 71 cm!!! Og vi blev enige om, at jeg bare skulle fortsætte fuldamning til de 6 mdr Hvor er det vildt store skønne baby altså. dejligt hun trives så godt på mor fløde Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 31, 2017 Det her: http://nyheder.tv2.dk/politik/2017-01-31-efter-haard-kritik-partier-aendrer-udskaeldt-uddannelsesloft Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 31, 2017 59 minutes ago, Fru.Mor said: Det her: http://nyheder.tv2.dk/politik/2017-01-31-efter-haard-kritik-partier-aendrer-udskaeldt-uddannelsesloft Alt andet er jo også at skyde sig selv i foden.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 31, 2017 Gratis kaffe hos lagkagehuset, fordi de åbner ny butik Det er guld værd, når man har sovet elendigt. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 31, 2017 26 minutes ago, Mortil15 said: Alt andet er jo også at skyde sig selv i foden.... Enig! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 31, 2017 Alene-hjemme-lade-op-til-nyt-job-dag Smykke-shopping på udsalg Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 31, 2017 2 hours ago, Fru.Mor said: Det her: http://nyheder.tv2.dk/politik/2017-01-31-efter-haard-kritik-partier-aendrer-udskaeldt-uddannelsesloft Forstår jeg det rigtigt, så jeg i realiteten må begynde anden uddannelse i 18, når jeg blev bachelor i 12, selv om jeg stadigvæk læser? Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 31, 2017 2 minutes ago, skruk said: Forstår jeg det rigtigt, så jeg i realiteten må begynde anden uddannelse i 18, når jeg blev bachelor i 12, selv om jeg stadigvæk læser? Øh, det tror jeg umiddelbart ikke. Jeg tror, det er seks år efter endt uddannelse, og det gælder også kandidat. Men jeg er ikke sikker Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 31, 2017 4 minutes ago, skruk said: Forstår jeg det rigtigt, så jeg i realiteten må begynde anden uddannelse i 18, når jeg blev bachelor i 12, selv om jeg stadigvæk læser? Som jeg forstår det (hvilket måske overhovedet ikke er rigtigt), så bliver du først fanget, når du færdiggør en uddannelse. Så hvis du blev BA i 12, så burde du kunne tage en ny BA (eller andet) i 18, ja (Hvordan kan det i øvrigt være, at du stadig læser, hvis du ikke har tænkt dig at arbejde? ) Edit: Men hvis du færdiggør kandidaten, så først 6 år dérefter. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 31, 2017 At jeg endelig havde overskud til at tage til frisør. Det var virkelig tiltrængt og det er skønt ikke at have hår alle vegne Selfies bliver så bare aldrig min stærke sidde Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 31, 2017 3 hours ago, louisevibe said: At jeg endelig havde overskud til at tage til frisør. Det var virkelig tiltrængt og det er skønt ikke at have hår alle vegne Selfies bliver så bare aldrig min stærke sidde Det må have været skønt at komme ud og gøre noget godt for dig selv. Du ser godt ud! Share this post Link to post Share on other sites