Posted January 23, 2017 2 hours ago, Katrinemus said: Vi har været til NF og set den skønneste lille baby, der havde det så godt, hoppede og sparkede med arme og ben vi fik en dejlig lav risiko vurdering Jeg skal være moar Det her går mig extremt glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 2 hours ago, Katrinemus said: Vi har været til NF og set den skønneste lille baby, der havde det så godt, hoppede og sparkede med arme og ben vi fik en dejlig lav risiko vurdering Jeg skal være moar Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 At se langtids-fraværende brugere herinde @FruSP og @MariaPiesen Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 2 hours ago, Katrinemus said: Vi har været til NF og set den skønneste lille baby, der havde det så godt, hoppede og sparkede med arme og ben vi fik en dejlig lav risiko vurdering Jeg skal være moar Hvor er det bare fantastisk, søde Dagens bedste nyhed, uden tvivl! Jeg er så glad på jeres vegne Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 2 hours ago, SDB said: Lige præcis det her og din SMS har holdt mit humør oppe hele dagen <-- lykke Helt enig! Det løftede lige en dum eksamenslæsningsdag fuldstændig! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 Den dumme morgen endte med at begge drenge har haft en god dag i dp alligevel og vi har rigtig hygget herhjemme også....og nu inden jeg skal sove putter den store sig ind til mig og sover sødt... Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 55 minutes ago, J og D said: Thea har haft en god dag i børnehaven, hvor hun legede med Isabella hele dagen og i eftermiddags hyggede vi os med at lave invitation til playdate Thea er helt oppe i skyerne over at hun skal give Isabella invitationen i morgen Dejligt! Fik du snakket med nogle omk drillerierne? Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 3 hours ago, Saga74 said: Baby der griner i søvne Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 6 hours ago, Katrinemus said: Vi har været til NF og set den skønneste lille baby, der havde det så godt, hoppede og sparkede med arme og ben vi fik en dejlig lav risiko vurdering Jeg skal være moar Kæmpe stort tillykke! Hvor er det fantastisk! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 6 hours ago, Katrinemus said: Vi har været til NF og set den skønneste lille baby, der havde det så godt, hoppede og sparkede med arme og ben vi fik en dejlig lav risiko vurdering Jeg skal være moar Hold nu op hvor er jeg glad på jeres vegne!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 Kl er 20.17.. Alle 3 børn sover.. og manden også..Skønt med alene tid:-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 12 minutes ago, J og D said: Ja, og det blev heldigvis taget meget alvorligt! Pædagogen sagde at hun faktisk fik helt ondt i maven over at høre, at Thea har haft det SÅ skidt i børnehaven, og hun ville tage hånd om det med det samme, og hun havde en masse gode forslag til hvad de kunne gøre. Og pædagogen har helt sikkert gjort det godt idag, for Thea var så glad da jeg hentede hende og sagde flere gange at hun havde haft en fantastisk dag Det må være skønt i mor-hjertet og dejligt, dejligt for Thea! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 6 hours ago, Katrinemus said: Vi har været til NF og set den skønneste lille baby, der havde det så godt, hoppede og sparkede med arme og ben vi fik en dejlig lav risiko vurdering Jeg skal være moar Kæmpe stort tillykke, Katrine Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 6 hours ago, Katrinemus said: Vi har været til NF og set den skønneste lille baby, der havde det så godt, hoppede og sparkede med arme og ben vi fik en dejlig lav risiko vurdering Jeg skal være moar fantastisk søde, yay, endelig... Der vil jeg gerne følge med i din graviditet... Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 6 hours ago, Katrinemus said: Vi har været til NF og set den skønneste lille baby, der havde det så godt, hoppede og sparkede med arme og ben vi fik en dejlig lav risiko vurdering Jeg skal være moar ja sq da! Ej, altså 4 hours ago, Tumlepigen said: At se langtids-fraværende brugere herinde @FruSP og @MariaPiesen 3 hours ago, Saga74 said: Baby der griner i søvne Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 6 hours ago, Katrinemus said: Vi har været til NF og set den skønneste lille baby, der havde det så godt, hoppede og sparkede med arme og ben vi fik en dejlig lav risiko vurdering Jeg skal være moar Tillykke søde du så glad på jeres vegne altså Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 6 hours ago, Katrinemus said: Vi har været til NF og set den skønneste lille baby, der havde det så godt, hoppede og sparkede med arme og ben vi fik en dejlig lav risiko vurdering Jeg skal være moar Det her Hvor er det fantastisk Katrine!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 1 hour ago, J og D said: Ja, og det blev heldigvis taget meget alvorligt! Pædagogen sagde at hun faktisk fik helt ondt i maven over at høre, at Thea har haft det SÅ skidt i børnehaven, og hun ville tage hånd om det med det samme, og hun havde en masse gode forslag til hvad de kunne gøre. Og pædagogen har helt sikkert gjort det godt idag, for Thea var så glad da jeg hentede hende og sagde flere gange at hun havde haft en fantastisk dag Det er jeg virkelig glad for at læse! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 Kæmpe stort tillykke herinde Katrine Hvor er det bare fantastisk Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 Jeg sad lige med Lea og blev nedstirret af det dybeste baby blik da daddy kom hen for at sige Hej og han fik det største babysmil til dato - selv om jeg lige blev lidt misundelig blev jeg også helt rørt over at se ham fuldstændig smelte overfor den lille skønne fis Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 24, 2017 Over at se, at der nu står "Gravid" ud for status ved Katrinemus' profil Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 24, 2017 23 hours ago, Barbamama said: Åh hvor fantastisk søde Katrine!!! Det gør mig oprigtigt meget meget glad Tak, hvor er jeg glad for din oprigtighed, selvom du har mistet, tusind tak 23 hours ago, JosephinePN said: Kæmpe stort tillykke du skal være mooooooor Taaaaaak, jeg jeg skal så 23 hours ago, Fru.Mor said: Det er så fantastisk! Tak søde 23 hours ago, LeneLN said: Tillykke Tak, det er så stort endelig at være nået hertil 23 hours ago, Fumlefis said: Kæmpe stort tillykke Tak 23 hours ago, Mortil15 said: Kæmpe stort tillykke Katrine, du fortjener det. I gør. Vidunderligt!! Tusind tak Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 24, 2017 23 hours ago, Stephi-moren said: Årh jeg får helt kuldegysninger og tårer i øjnene Mega tillykke Hvor er du sød tak, det er så vildt altså 22 hours ago, Pada said: Kæmpe kæmpe stort tillykke! Tusind tak 22 hours ago, roselein said: Århhh Så stort tillykke Tak, det er så vildt er ikke helt sikker på vi forstår det endnu Share this post Link to post Share on other sites