SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

At jeg er blevet indkaldt til MG i dag :) Glæder mig til at møde dem om 2 uger :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er lige gået op for mig(grundet mine tickers) at jeg har 3 årsbryllupsdag idag :P :biglove

 

Tillykke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey - jeg har mine jeans på!!! :o :glad

Det er ikke top-behageligt :rolleyes og der er irriterende løs mavehud, der popper ud over kanten... But still! Jeg har dem på! Og jeg tror på (sådan skal det bare være!) at det bliver ved med langsomt at blive bedre og bedre :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har siddet i sofaen og set et helt afsnit 'Call the midwife' :glad Aaaaah hvor jeg trænger til den slags ro :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey - jeg har mine jeans på!!! :o :glad

Det er ikke top-behageligt :rolleyes og der er irriterende løs mavehud, der popper ud over kanten... But still! Jeg har dem på! Og jeg tror på (sådan skal det bare være!) at det bliver ved med langsomt at blive bedre og bedre :yay

:yay Det glæder jeg mig også til :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk besøg i dagpleje :glad Det bliver så godt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At M muligvis har været en bøv og svigtet igennem graviditeten, men han nu tager grundig revanche. Jeg har fået besked på, at mine eneste opgaver er, at passe Oliver, tage mig kærligt af mig selv og finde den tid jeg har brug for til at være sammen med David - ellers klarer han resten :o

Jeg er lige vågnet fra 2 timers lur, og huset er i mellemtiden blevet clearet fuldstændigt :yay Nu er han kørt ned for at hente David, og så vil de smutte på legepladsen, for det har han lovet ham :loveshower

Og for at toppe det hele, så kom han med de fineste hjerteformede guldøreringe og et gavekort til en ansigtsbehandling i barselsgave. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At M muligvis har været en bøv og svigtet igennem graviditeten, men han nu tager grundig revanche. Jeg har fået besked på, at mine eneste opgaver er, at passe Oliver, tage mig kærligt af mig selv og finde den tid jeg har brug for til at være sammen med David - ellers klarer han resten :o

Jeg er lige vågnet fra 2 timers lur, og huset er i mellemtiden blevet clearet fuldstændigt :yay Nu er han kørt ned for at hente David, og så vil de smutte på legepladsen, for det har han lovet ham :loveshower

Og for at toppe det hele, så kom han med de fineste hjerteformede guldøreringe og et gavekort til en ansigtsbehandling i barselsgave. :kuller

Hvor er det skønt at høre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At M muligvis har været en bøv og svigtet igennem graviditeten, men han nu tager grundig revanche. Jeg har fået besked på, at mine eneste opgaver er, at passe Oliver, tage mig kærligt af mig selv og finde den tid jeg har brug for til at være sammen med David - ellers klarer han resten :o

Jeg er lige vågnet fra 2 timers lur, og huset er i mellemtiden blevet clearet fuldstændigt :yay Nu er han kørt ned for at hente David, og så vil de smutte på legepladsen, for det har han lovet ham :loveshower

Og for at toppe det hele, så kom han med de fineste hjerteformede guldøreringe og et gavekort til en ansigtsbehandling i barselsgave. :kuller

Åh hvor skønt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At M muligvis har været en bøv og svigtet igennem graviditeten, men han nu tager grundig revanche. Jeg har fået besked på, at mine eneste opgaver er, at passe Oliver, tage mig kærligt af mig selv og finde den tid jeg har brug for til at være sammen med David - ellers klarer han resten :o

Jeg er lige vågnet fra 2 timers lur, og huset er i mellemtiden blevet clearet fuldstændigt :yay Nu er han kørt ned for at hente David, og så vil de smutte på legepladsen, for det har han lovet ham :loveshower

Og for at toppe det hele, så kom han med de fineste hjerteformede guldøreringe og et gavekort til en ansigtsbehandling i barselsgave. :kuller

Dejligt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har en tiltrængt fridag i morgen.. Det trænger jeg virkelig til! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At B - som er lige så mega træt som mig - har taget begge unger med på Vs værelse og lege, så jeg kan slappe lidt af for mig selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt at det måske er lidt åndssvagt, men dét at posten kom med internettet i dag og Nichlas kunne sætte det op for en time siden har simpelthen uden overdrivelse reddet min dag :wub

Jeg har følt mig så fanget herude og aldrig så alene som nu - men nu kan jeg idet mindste underholde mig selv takket være min søde kæreste :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At B - som er lige så mega træt som mig - har taget begge unger med på Vs værelse og lege, så jeg kan slappe lidt af for mig selv :)

Det samme har S gjort. Jeg har nået at lave mad helt i fred og stener BK i ventetid :yay

Og de hygger mega meget deroppe :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At B - som er lige så mega træt som mig - har taget begge unger med på Vs værelse og lege, så jeg kan slappe lidt af for mig selv :)

:biglove god mand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine børn, der griner sammen :kuller

Juniors stolthed over at fortælle sin far, at "jeg har bagt kage til dig, far" :biglove

Sigrid, der møvede frem - det gjorde hun altså :o Men da jeg havde fundet kamera, var hun selvfølgelig ikke indstillet på at gøre det igen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle gange tænker jeg.... Må man være så lykkelig?

Det tænker jeg også tit :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biglove god mand

Ja det er han sådan set :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine børn, der griner sammen :kuller

Juniors stolthed over at fortælle sin far, at "jeg har bagt kage til dig, far" :biglove

Sigrid, der møvede frem - det gjorde hun altså :o Men da jeg havde fundet kamera, var hun selvfølgelig ikke indstillet på at gøre det igen :rolleyes

Viiiildt :respekt Hvor gammel er det, hun er nu? :chin: (Har du ikke LIGE født? :o)

Og dejligt med grinende børn. Der findes vel dårligt noget bedre :biglove Det skulle da lige være børn, der griner sammen OG bager kage! :D :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

E der rokker til musik. Kæft det er nuttet :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har skrevet under på en lejekontrakt af et rækkehus på 115 kvm., som ikke engang er færdigbygget endnu! Vi bliver de første, der bor der, og alt bliver nyt og lækkert!  :glad  :yay  :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har skrevet under på en lejekontrakt af et rækkehus på 115 kvm., som ikke engang er færdigbygget endnu! Vi bliver de første, der bor der, og alt bliver nyt og lækkert!  :glad  :yay  :balloon

Kæmpe tillykke :) hvornår kan I så flytte ind?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe tillykke :) hvornår kan I så flytte ind?

 

Tak! :D Der er indflytning d. 1/7 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Viiiildt :respekt Hvor gammel er det, hun er nu? :chin: (Har du ikke LIGE født? :o)

Og dejligt med grinende børn. Der findes vel dårligt noget bedre :biglove Det skulle da lige være børn, der griner sammen OG bager kage! :D :biglove

Fem måneder i går - min lillebitte baby :o

Ja, det er herligt - både med vellykket hjemmedag med kagebagning og legeplads, og så (mest) det at smølferne tydeligt har fornøjelse af hinanden, selvom Sigrid stadig er så lille :kuller

Hvis knægten så kunne lære at lade vores stakkels hund i fred... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! :D Der er indflytning d. 1/7 :)

Fedt - er det så i det område af Århus I gerne vil være i? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER