SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

At min chef fortale hun ville kæmpe for at jeg kan få mit eget kontor, fordi hun virkelig kan mærke forskel på min produktivitet når jeg sidder for mig selv :Yay

Sushi til aften og en smuk solnedgang fra sofaen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At begge børn sover :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kaffe, say yes to the dress og thebirkes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En rigtig god nat. De må gerne fortsætte ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom det også er lidt vemodigt, så er det idag min sidste dag i vores alt for dyre lejlighed :wub

Jeg har sovet her for sidste gang! Og det gør mig så glad at inden weekenden er omme starter vores nye liv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal ind til byen og købe storesøstertøj til Inger til barnedåben og så til en times KST! Helloooo mortid! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal ind til byen og købe storesøstertøj til Inger til barnedåben og så til en times KST! Helloooo mortid! :yay

Fab!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få at vide nede i børnehaven at jeg ser meget mere tilpas ud end jeg gjorde før påskeferien :glad

At Marius bare trives i børnehaven pt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frokost date med min mand! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik øje på mig selv i spejlet på vej i bad. Der stod jeg nøgen, slap og bleg med hængemave... "Fy for fa...." tænkte jeg. Så slog det mig! Det er 1. april!! Ha ha ha, så let narrer man ikke mig! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få at vide nede i børnehaven at jeg ser meget mere tilpas ud end jeg gjorde før påskeferien :glad

At Marius bare trives i børnehaven pt :yay

:yay hvor er det bare dejligt :biglove :kram2 føler du dig mere tilpas også? :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik øje på mig selv i spejlet på vej i bad. Der stod jeg nøgen, slap og bleg med hængemave... "Fy for fa...." tænkte jeg. Så slog det mig! Det er 1. april!! Ha ha ha, så let narrer man ikke mig! ;)

Du er så sjov :haha :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik øje på mig selv i spejlet på vej i bad. Der stod jeg nøgen, slap og bleg med hængemave... "Fy for fa...." tænkte jeg. Så slog det mig! Det er 1. april!! Ha ha ha, så let narrer man ikke mig! ;)

:lolhit Du er FAB! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay hvor er det bare dejligt :biglove :kram2 føler du dig mere tilpas også? :kiss

Meget. Der sker nogle gode ting pt som gør det hele bedre. Og hvor er det bare fantastisk at komme ned i børnehaven og få de gode historier som viser hvor stort et overskud min dreng har fået. Det er virkelig fantastisk :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mærke at mine muskler er ømme på en rigtig god måde. Det var en virkelig god 1. boksetime i går, selvom jeg ikke helt kunne være med til sidst :rolleyes Min core er virkelig ikke hvad den har været!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget. Der sker nogle gode ting pt som gør det hele bedre. Og hvor er det bare fantastisk at komme ned i børnehaven og få de gode historier som viser hvor stort et overskud min dreng har fået. Det er virkelig fantastisk :glad

:loveshower hvor er det bare sååååå dejligt at læse, søde :kram2 det er så velfortjent :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mærke at mine muskler er ømme på en rigtig god måde. Det var en virkelig god 1. boksetime i går, selvom jeg ikke helt kunne være med til sidst :rolleyes Min core er virkelig ikke hvad den har været!

:super :8: :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At den guldsmed, som jeg brokkede mig over for noget tid siden, nu har leveret alle vores ting med perfekt resultat og meget flot rabat som undskyldning for ulejligheden :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må være vejret der gør mig sjov :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower hvor er det bare sååååå dejligt at læse, søde :kram2 det er så velfortjent :kiss

:kiss Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må være vejret der gør mig sjov :D

Muligvis, det er smukt solskin i Århus, men du er nu generelt vældig sjov :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gavekort på 700kr til ønskebørn samt en 500kr seddel - så skal jeg bare life finde ud af hvad lillesøster skal have :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik øje på mig selv i spejlet på vej i bad. Der stod jeg nøgen, slap og bleg med hængemave... "Fy for fa...." tænkte jeg. Så slog det mig! Det er 1. april!! Ha ha ha, så let narrer man ikke mig! ;)

:lol :lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har verdens dejligste drenge :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik øje på mig selv i spejlet på vej i bad. Der stod jeg nøgen, slap og bleg med hængemave... "Fy for fa...." tænkte jeg. Så slog det mig! Det er 1. april!! Ha ha ha, så let narrer man ikke mig! ;)

:lol det er sytme god humor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER