Posted November 6, 2016 1 minute ago, Katrinemus said: Ja mega så du kunne trylle lidt alligevel Haha du er sød og sjov Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 6, 2016 Just now, SDB said: Haha du er sød og sjov Lige retur til sig, søde Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 6, 2016 Brandvarme rester af igårs aftensmad mens der er mega koldt udenfor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 6, 2016 25% i tous'r'us, så nu er Noahs julegave klikket hjem Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 6, 2016 10 minutes ago, mille1981 said: 25% i tous'r'us, så nu er Noahs julegave klikket hjem bare med V og Es Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 6, 2016 45 minutes ago, mille1981 said: 25% i tous'r'us, så nu er Noahs julegave klikket hjem Fedt, tak for tip. Nu er der også købt til Clara Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 6, 2016 4 hours ago, Stephi-moren said: Supermommy/wife Tak Havde jeg vidst at Arthur skulle sove lur i fem minutter, så havde jeg nok bare smidt mig på sofaen istedet. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 6, 2016 2 hours ago, Barbamama said: bare med V og Es Dobbelt bare med Storms! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 6, 2016 Frisk og glad Albert og dejlig fødselsdagsfejring med børnehaveveninderne! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 6, 2016 Min skønne dejlige familie Hyggelig tur med Filippa ud at shoppe hvad der nok bliver lidt julehyggelys til pigernes værelser, fødselsdags-gaveshopping i ToysR'us + nissehuer og julekalender til F og to fødselsdags/julegaver til L. Leonora der sad 45 min og puttede med dyne hos mig da hun stod op mens hele familien så tegnefilm Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 6, 2016 Jeg har købt ny telefon En Huawei P9, er spændt på om jeg kan finde ud af den Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 6, 2016 At det kun har taget halvanden time at putte Eigil idag Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 6, 2016 4 minutes ago, MariaPiesen said: At det kun har taget halvanden time at putte Eigil idag De små glæder Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 6, 2016 Just now, Tumlepigen said: De små glæder Ja, men taget i betragtning at det har taget minumem 3-4 timer det sidste lange stykke tid, og at han så også har valgt at holde fest om natten også de sidste 2 måneder, så skal der ikke meget til at gøre mig glad hvad der angår søvn Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 6, 2016 Just now, MariaPiesen said: Ja, men taget i betragtning at det har taget minumem 3-4 timer det sidste lange stykke tid, og at han så også har valgt at holde fest om natten også de sidste 2 måneder, så skal der ikke meget til at gøre mig glad hvad der angår søvn Okay - stor glæde så når det sættes i den sammenhæng Hpber I får en god nat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 7, 2016 Den første sne altså her er godt nok ikke mange fnug, men den første sne er altså magisk Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 7, 2016 17 minutes ago, Stephi-moren said: Den første sne altså her er godt nok ikke mange fnug, men den første sne er altså magisk Hvor ville jeg ønske, jeg var et sted, hvor jeg kunne nyde det, i stedet for at blive pissesur over det Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 7, 2016 41 minutes ago, Stephi-moren said: Den første sne altså her er godt nok ikke mange fnug, men den første sne er altså magisk Lilly er helt enig med dig. Vi har fanget "baby snefnug" på vanterne på vej til BH Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 7, 2016 Just now, Saga74 said: Lilly er helt enig med dig. Vi har fanget "baby snefnug" på vanterne på vej til BH Snyyyyd der er altså ingen sne i Århus C Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 7, 2016 Just now, SDB said: Snyyyyd der er altså ingen sne i Århus C Det er altså kun de der bittesmå i luften der lander på tøj osv det er kun med god vilje og barneøjne man kan sige ih sne! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 7, 2016 Just now, Saga74 said: Det er altså kun de der bittesmå i luften der lander på tøj osv det er kun med god vilje og barneøjne man kan sige ih sne! Haha fair nok at mine muldvarp øjne præ kaffe i myldre trafik ikke så dem så Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 7, 2016 1 hour ago, Stephi-moren said: Den første sne altså her er godt nok ikke mange fnug, men den første sne er altså magisk Ja er den nemlig. Herhjemme ligger der stadigvæk noget fra igår Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 7, 2016 Mega søde BK ladies Og det nye notifikations system på BK, som sørger for jeg ikke misser svar på quotes, det er dælme lidt smart Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 7, 2016 45 minutes ago, SDB said: Snyyyyd der er altså ingen sne i Århus C Der er mikro lidt hos mig, og der er nogle få fnug i luften Share this post Link to post Share on other sites