SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

2 hours ago, Stephi-moren said:

 

Ærlig talt så er jeg taknemmelig for hans fejl! For ellers havde han altså aldrig fundet sig i mig :blush

Jeg har det på præcis samme måde!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Bolsin said:

Jeg har været ude, uden Oliver, de sidste 3 aftener, og det har givet mig rigtig meget overskud :yay

Og nu er den lille trold søreme også begyndt at tage længere lure i barnevognen, så ofte, at jeg tør sige højt, at det vist er blevet en vane :yay

 

Nu kan jeg så ærgre mig over, at min barsel snart er slut og farmand overtager istedet, netop som knægten rent faktisk begynder at sove lidt :rolleyes (og så taler vi ikke om nattesøvnen :prik )

 

Dejlgt du har været ude og fået

lidt overskud :yay

 

og mere :yay for mere søvn til Oliver!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, Stephi-moren said:

At det er vores bryllupsdag i dag :biglove  Og at Jon, der havde været i Slagelse, lige kørte ind forbi med et kys og en pose med hjerteformede chips. Kærlighedschips sagde han ^_^ Det er da mega sødt! 

 

4 år! Vildt vildt VILDT altså! Tiden flyver i godt selskab :wub 

 

:7himmel Tillykke! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, Stephi-moren said:

At det er vores bryllupsdag i dag :biglove  Og at Jon, der havde været i Slagelse, lige kørte ind forbi med et kys og en pose med hjerteformede chips. Kærlighedschips sagde han ^_^ Det er da mega sødt! 

 

4 år! Vildt vildt VILDT altså! Tiden flyver i godt selskab :wub 

Stort tillykke :biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

52 minutes ago, Katrinemus said:

Stort tillykke :biglove 

Hver gang jeg ser du har skrevet i denne tråd håber jeg sådan det er fordi der er noget der har gjort dig glad :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, Saga74 said:

Hver gang jeg ser du har skrevet i denne tråd håber jeg sådan det er fordi der er noget der har gjort dig glad :kiss 

Hvor er du sød at tænke sådan på mig :blush:kiss 

Der er også mange ting der gør mig glad: 

M min stjerne, at min skønne veninde igennem mange mange år snart har termin, og at jeg har mange dejlige veninder omkring mig. Men PB er absolute ikke noget der gør mig glad, det er fyldt med frustrationer, nederlag og skuffelser :( så det er nok ikke lige det der kommer til at fylde denne tråd lige nu, desværre :( 

 

Men ellers så er jeg stadig glad og faktisk begyndt at glæde mig til jul :loveshower 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi havde en rigtig god snak derhjemme i går, manden og jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har faktisk noget jeg er mega glad over :loveshower vi har været i Skive og havde en fin folik så ægløsningssprøjte i morgen og oplægning lørdag den 19/11, så nu håber håber håber håber vi lykken er med os :wub:biglove:goodluck 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Katrinemus said:

Jeg har faktisk noget jeg er mega glad over :loveshower vi har været i Skive og havde en fin folik så ægløsningssprøjte i morgen og oplægning lørdag den 19/11, så nu håber håber håber håber vi lykken er med os :wub:biglove:goodluck 

 

:kuller Ih hvor jeg ønsker at du kan skrive endnu et glædes indlæg lørdag den 19 :wub og især sådan ca 2 ugers tid efter :kiss:goodluck 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, JustMe said:

Årh hvor jeg altså håber! Det må SÅ meget være jeres tur!!!! Kan man donere noget god karma til jer?

 

Vi starter en karma indsamling og sender i Katrines retning! Jeg kan godt undværre lidt det næste stykke tid, hvis så bare Katrine blev gravid :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

40 minutes ago, Stephi-moren said:

 

Vi starter en karma indsamling og sender i Katrines retning! Jeg kan godt undværre lidt det næste stykke tid, hvis så bare Katrine blev gravid :wub 

Totalt :ditto Jeg afleverer gerne god karma til lige præcis denne sag :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Stephi-moren said:

 

:kuller Ih hvor jeg ønsker at du kan skrive endnu et glædes indlæg lørdag den 19 :wub og især sådan ca 2 ugers tid efter :kiss:goodluck 

 

Det ville være dejligt med nogle glade indlæg fra mig :wub tak søde :kiss 

2 hours ago, JustMe said:

Årh hvor jeg altså håber! Det må SÅ meget være jeres tur!!!! Kan man donere noget god karma til jer?

Hvor er det sødt af dig at heppe med forsat :lovebk:blush altså hvis nogen har god karma tilovers siger jeg bestemt ikke nej tak :glad 

2 hours ago, Stephi-moren said:

 

Vi starter en karma indsamling og sender i Katrines retning! Jeg kan godt undværre lidt det næste stykke tid, hvis så bare Katrine blev gravid :wub 

Hvor er du herlig og skøn :kiss tak søde :kram2 bliver ski da helt forlegen :blush 

1 hour ago, Fru.Mor said:

Totalt :ditto Jeg afleverer gerne god karma til lige præcis denne sag :kiss

Tak søde :kram2 bliver altså så forlegen over der tænkes sådan på os :tak:lovebk 

jeg skylder dig svar på din SMS :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, JustMe said:

Totalt first-world, men at vores vaskemaskine virker! 

:yay 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, Katrinemus said:

Hvor er du sød at tænke sådan på mig :blush:kiss 

Der er også mange ting der gør mig glad: 

M min stjerne, at min skønne veninde igennem mange mange år snart har termin, og at jeg har mange dejlige veninder omkring mig. Men PB er absolute ikke noget der gør mig glad, det er fyldt med frustrationer, nederlag og skuffelser :( så det er nok ikke lige det der kommer til at fylde denne tråd lige nu, desværre :( 

 

Men ellers så er jeg stadig glad og faktisk begyndt at glæde mig til jul :loveshower 

:kram

Jeg glæder mig virkelig også til jul i år. Åh men håber altså der snart skal lyde nye toner fra dig omkring babydrømmene. Tænk hvis I fik en magisk jul til næste år ;) 

2 hours ago, Katrinemus said:

Jeg har faktisk noget jeg er mega glad over :loveshower vi har været i Skive og havde en fin folik så ægløsningssprøjte i morgen og oplægning lørdag den 19/11, så nu håber håber håber håber vi lykken er med os :wub:biglove:goodluck 

Hvor er jeg glad for at høre det :glad 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, Stephi-moren said:

 

Vi starter en karma indsamling og sender i Katrines retning! Jeg kan godt undværre lidt det næste stykke tid, hvis så bare Katrine blev gravid :wub 

På trods ad at jeg ligger med omgangssyge, og godt kunne bruge en masse god karma selv, så giver jeg gerne alt hvad jeg har til Katrine.. Det er værd at kaste op et par timer ekstra for! :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kønsscanningen som viste at vi skal have en lillebror :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Saga74 said:

:kram

Jeg glæder mig virkelig også til jul i år. Åh men håber altså der snart skal lyde nye toner fra dig omkring babydrømmene. Tænk hvis I fik en magisk jul til næste år ;) 

Hvor er jeg glad for at høre det :glad 

Ja det ville være fantastisk med en magisk jul som gravid i år og fantastisk magisk med en baby næste år :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 minutes ago, FruLR said:

På trods ad at jeg ligger med omgangssyge, og godt kunne bruge en masse god karma selv, så giver jeg gerne alt hvad jeg har til Katrine.. Det er værd at kaste op et par timer ekstra for! :kram 

Hvor er du sød :kram2:blush jeg tager gerne noget opkast for dig, hvis jeg så bliver gravid :kiss 

rigtig god bedring :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Katrinemus said:

Hvor er du sød :kram2:blush jeg tager gerne noget opkast for dig, hvis jeg så bliver gravid :kiss 

rigtig god bedring :kram2 

Det kan jo være det kommer helt af sig selv! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tim! Jeg et helt sendt til tælling i dag, og helt uden vi har snakket om det, så er han blevet hjemme fra arbejde for at tage Nohr, og nu er han på vej ud for at hente Storm i børnehaven, og de kører så alle tre ud til mine svigerforældre, så jeg får ro herhjemme.. Jeg er så velsignet med den mand! :boo + :biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, FruLR said:

Det kan jo være det kommer helt af sig selv! :kram2

Man har jo lov at håbe :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, FruLR said:

Tim! Jeg et helt sendt til tælling i dag, og helt uden vi har snakket om det, så er han blevet hjemme fra arbejde for at tage Nohr, og nu er han på vej ud for at hente Storm i børnehaven, og de kører så alle tre ud til mine svigerforældre, så jeg får ro herhjemme.. Jeg er så velsignet med den mand! :boo + :biglove 

God mand du har dig i ham :biglove det er dig så velfortjent :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

34 minutes ago, FruLR said:

Tim! Jeg et helt sendt til tælling i dag, og helt uden vi har snakket om det, så er han blevet hjemme fra arbejde for at tage Nohr, og nu er han på vej ud for at hente Storm i børnehaven, og de kører så alle tre ud til mine svigerforældre, så jeg får ro herhjemme.. Jeg er så velsignet med den mand! :boo + :biglove 

Som det skal være! God bedring søde :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Katrinemus said:

God mand du har dig i ham :biglove det er dig så velfortjent :kiss 

 

1 hour ago, Saga74 said:

Som det skal være! God bedring søde :kram 

Hvor er I søde! :kram2 Kan ske det bør være sådan, men synes jeg kan læse, at det ikke altid er sådan, så jeg føler lignhelsig! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bagt en chokolade kage jeg ikke har prøvet før og pyntet fint med glasur så den passer til Tobias. Er ret godt tilfreds når jeg nu ikke er kreativ anlagt :-) nu håber jeg bare gæsterne i morgen kan lide den og at den smager lige så godt som den ser ud :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER