SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

22 minutes ago, LilleMi said:

Vellykket indkøringsuge i vuggestuen :loveshower 

 

Min store pige :wub

 

Åh hvor dejligt! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har lige fået log-in til valg af billeder fra fotografen, og billederne er blevet virkelig gode :loveshower

Her et par stykker (screenshot med vandmærke hen over ;) )

 

IMG_5167.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IMG_5165.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 hours ago, JosephinePN said:

Vi har altså bare verdens bedste boghandler med verdens sødeste ekspedienter, der aaaltid kan hjælpe med at finde den helt rigtige gave. Det er sådan en helt gammeldags boghandler med gamle brune træreoler, en dejlig duft af bøger og en fantastisk atmosfære.

I dag købte jeg faktisk en bog til mig selv. Jeg har ellers ikke læst i evigheder, men stemningen, bøgerne og ekspedienterne derinde giver mig lyst til at læse noget mere igen

Er det den på Sorgenfri Torv? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Susanne said:

Er det den på Sorgenfri Torv? :)

Jaaaa :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille smule overskud igen :D 
Og besøg fra BK-heksen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og ham her Super seje Eigil, der står uden støtte, selvom Rigshospitalets udsigter hed 20 måneder gammel(cirka). Og han har taget det første meget lille skridt idag, men det er taget :P 

14910331_10154797437347871_4414058881462997338_n.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bedste er altså at gå ind og se sovende smukke drenge, trække dynen op og viske 'godnat min skat, jeg elsker dig'. Hver eneste aften og hver eneste aften er magien den samme :biglove 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 minutes ago, Stephi-moren said:

Det bedste er altså at gå ind og se sovende smukke drenge, trække dynen op og viske 'godnat min skat, jeg elsker dig'. Hver eneste aften og hver eneste aften er magien den samme :biglove 

 

 

image.jpg

:loveshower 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

26 minutes ago, Stephi-moren said:

Det bedste er altså at gå ind og se sovende smukke drenge, trække dynen op og viske 'godnat min skat, jeg elsker dig'. Hver eneste aften og hver eneste aften er magien den samme :biglove 

 

 

image.jpg

Åh ja! Jeg gør det også hver aften og ELSKER det. Lige stå lidt og kigge på hvor fantastiske de er :kuller 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

34 minutes ago, MariaPiesen said:

Og ham her Super seje Eigil, der står uden støtte, selvom Rigshospitalets udsigter hed 20 måneder gammel(cirka). Og han har taget det første meget lille skridt idag, men det er taget :P 

14910331_10154797437347871_4414058881462997338_n.jpg

Stærkt mester E! :toot 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

54 minutes ago, Fru SP said:

Åh ja! Jeg gør det også hver aften og ELSKER det. Lige stå lidt og kigge på hvor fantastiske de er :kuller 

:ditto:wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, MariaPiesen said:

Og ham her Super seje Eigil, der står uden støtte, selvom Rigshospitalets udsigter hed 20 måneder gammel(cirka). Og han har taget det første meget lille skridt idag, men det er taget :P 

14910331_10154797437347871_4414058881462997338_n.jpg

Han er jo bare skøn :loveshower fedt at han trodser lægerne og bare vil op og ud i verden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det langt om længe ser ud til at gå bedre med Oliver og søvn :yay:boo (<-- glædestårer)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30 minutes ago, Saga74 said:

Han er jo bare skøn :loveshower fedt at han trodser lægerne og bare vil op og ud i verden

Ja de læger havde nok aldrig mødt en nordjyde før :P 

Ej vi snakkede om herhjemme at de nok havde sagt så sene måneder for at vi fx ikke skulle gå i panik over at han gjorde det lidt senere end andre. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21 minutes ago, Bolsin said:

At det langt om længe ser ud til at gå bedre med Oliver og søvn :yay:boo (<-- glædestårer)

Bedste nyhed jeg har læst i dag! :loveshower 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 hours ago, Bolsin said:

At det langt om længe ser ud til at gå bedre med Oliver og søvn :yay:boo (<-- glædestårer)

 

:yay:glad:yay:glad:yay

 

VIRKELIG god nyhed!!!!!

 

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søde familie og en virkeligt vellykket 1-års-fødselsdag i går :biglove  og min mand skal sq have noget credit for at gå med på de fødselsdagsfester med mange gæster, som er et halvstort arbejde og langt mere mit behov end hans :rolleyes Jeg elsker det - og betragter også noget af det lidt som en investering i at udstyre vires børn med noget netværk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har været super sej til at være alene hjemme i weekenden, og ikke sumpet rundt i selvmedlidenhed (og deraf dumme kommentarer, som jeg altid stammer mig frygteligt over bagefter!) over at manden har været hos en kammerat i kbh og festet og hygget hele weekenden. Han er på vej hjem og jeg har været overskudsagtig og vasket tøj, luftet hund, ordnet ved hønsene, støvsuget og vasket gulv... og endda sat en icetea på køl til ham! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, lpd said:

At jeg har været super sej til at være alene hjemme i weekenden, og ikke sumpet rundt i selvmedlidenhed (og deraf dumme kommentarer, som jeg altid stammer mig frygteligt over bagefter!) over at manden har været hos en kammerat i kbh og festet og hygget hele weekenden. Han er på vej hjem og jeg har været overskudsagtig og vasket tøj, luftet hund, ordnet ved hønsene, støvsuget og vasket gulv... og endda sat en icetea på køl til ham! 

 

Supermommy/wife :respekt 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ny sæson af Call the midwife på Netflix :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I den lidt skøre afdeling, mens :toot:lol så kan vi komme igang igen :loveshower 

At det så er en grum omgang, det er da ligemeget :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søndagshyggehjemmeddag med mand og baby :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

40 minutes ago, Katrinemus said:

I den lidt skøre afdeling, mens :toot:lol så kan vi komme igang igen :loveshower 

At det så er en grum omgang, det er da ligemeget :rolleyes 

:yay selvom det er øv med en hård omgang :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, SDB said:

:yay selvom det er øv med en hård omgang :kiss 

Ja mega :yay så du kunne trylle lidt alligevel :P:kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER