SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

Jeg har købt FLISAT dukkehuset fra Ikea (jeg maler skorstenen lyserød), købt de fineste lyserøde metalstole i Tiger samt et par små potteplanter til at stille i huset. Så skal det hænge over puslebordet (og altså fungere som pyntehylde) og så skal jeg have købt en Happy lights (evt kopi) lyskæde i tøsefarver til at ligge over taget.

Derudover har jeg fået bestemt hvilken sengerand, hun skal have i tremmesengen og fået købt lidt mere stof til dynebetræk, samt jeg vil lave en minisengerand (puslerand :)) til at have rundt om puslepuden (som jeg også har købt nyt stof til), da mit puslebord har en dum kant for oven som hun skubber sig op i.

Det bliver så fint og jeg er SÅ glad for endelig at have taget nogle beslutninger - jeg har været i syv sind i 5-6 måneder nu :D Når det er færdigt skal jeg nok vise billeder i min egen tråd :)

Kan ikke bruge dine links :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

D 28 vejede William 3550, i dag 4300 :p ædebebs

Wauw :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan jeg nok godt forstå dig. Han er meget hvalpet i starten og har absolut ingen sympatiske træk. Men det kommer. Åh det kommer :blush

Han bliver sex on a stick. Han bliver ualmindeligt handsome og får følelser.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tidligt fri så jeg kunne nå til yoga :) det var godt nok skønt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare max motiveret for det her vægttab, og føler virkelig at det kører :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået købt ny autostol så nu skal vi af med baby stolen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare max motiveret for det her vægttab, og føler virkelig at det kører :yay

SÅDAN!!! :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare max motiveret for det her vægttab, og føler virkelig at det kører :yay

Det må man dælme da også bare sige, det gør! :O :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået købt ny autostol så nu skal vi af med baby stolen :-)

Er det ikke tidligt? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke tidligt? :chin:

Tænkte jeg også :chin: her bruger Im stadigvæk hans :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke tidligt? :chin:

Mener Nichlas er fra lige omkring jul og dermed snart 8 mdr. Det hedder 2 af 3: 9 mdr, 9 kilo og/eller kunne sidde selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke tidligt? :chin:

Hmm jo han er 7 mdr...men allerede str 80 og 11 kg så han sidder ikke godt i baby stolen mere såå....:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og han kan sidde selv ;-) såå det :-) så drengene bytter lige stol Tobias sidder i en 9 til 18 kg som kan vende bagud som niklas så skal i.

Den nye er en 9 til 36 kg forud vendt som Tobias så lige overtager indtil videre :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener Nichlas er fra lige omkring jul og dermed snart 8 mdr. Det hedder 2 af 3: 9 mdr, 9 kilo og/eller kunne sidde selv.

Vi snakker om at skifte nu :) Nohr er en lille måned ældre end Nichlas.

Nohr er ikke 9 måneder, men han er efterhånden alt for lang til babystolen. Heldigvis er den stol vi har til ham faktisk også fra nyfødt, så der ligger han også ret meget hvilket jeg har det bedst med :) den er så bare til 15 kilo og altså noget længere :super

Edit: og jeg tvivler faktisk på om han vejer 9 endnu :chin: men det er jo så ligemeget i vores stol :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Rasmus er begyndt at hale lidt i land angående mulige efternølere om nogle år :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Rasmus er begyndt at hale lidt i land angående mulige efternølere om nogle år :yay

Vildu ikke gerne ha flere da?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke bruge dine links :(

Det kan jeg heller ikke, aner ikke hvad der gik galt. :(

Men det er dette dukkehus:

29254E7D-32F4-4802-B3E2-6E2567AA8DED_zps

Og så er det en hvid sengerand med sorte prikker fra Done by Deer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg heller ikke, aner ikke hvad der gik galt. :(

Men det er dette dukkehus:

29254E7D-32F4-4802-B3E2-6E2567AA8DED_zps

Og så er det en hvid sengerand med sorte prikker fra Done by Deer.

Hvad koster huset? Den er godt nok fin!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad koster huset? Den er godt nok fin!

Jeg er også rigtig glad for det ^_^ Det koster 200kr (og så er der også en grøn skorsten, den skal jeg bare lige have malet lyserød, så den er ikke på endnu)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt FLISAT dukkehuset fra Ikea (jeg maler skorstenen lyserød), købt de fineste lyserøde metalstole i Tiger samt et par små potteplanter til at stille i huset. Så skal det hænge over puslebordet (og altså fungere som pyntehylde) og så skal jeg have købt en Happy lights (evt kopi) lyskæde i tøsefarver til at ligge over taget.

Derudover har jeg fået bestemt hvilken sengerand, hun skal have i tremmesengen og fået købt lidt mere stof til dynebetræk, samt jeg vil lave en minisengerand (puslerand :)) til at have rundt om puslepuden (som jeg også har købt nyt stof til), da mit puslebord har en dum kant for oven som hun skubber sig op i.

 

Det bliver så fint og jeg er SÅ glad for endelig at have taget nogle beslutninger - jeg har været i syv sind i 5-6 måneder nu :D Når det er færdigt skal jeg nok vise billeder i min egen tråd :)

  

Kan ikke bruge dine links :(

Funker fint her :) Så fint - glæder mig til billeder ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi snakker om at skifte nu :) Nohr er en lille måned ældre end Nichlas.

Nohr er ikke 9 måneder, men han er efterhånden alt for lang til babystolen. Heldigvis er den stol vi har til ham faktisk også fra nyfødt, så der ligger han også ret meget hvilket jeg har det bedst med :) den er så bare til 15 kilo og altså noget længere :super

Edit: og jeg tvivler faktisk på om han vejer 9 endnu :chin: men det er jo så ligemeget i vores stol :)

Vi flyttede Sigrid fra Aton til Sirona i forgårs. Jeg havde trukket den af flere grunde, men jeg synes også, at det er rart at vide, at stolen er godkendt fra nyfødt, selvom det ikke er som nyfødtstol, den anbefales. Vi har købt Dualfix til bil nr. to :)

Jeg kunne tude over at pakke babystolen væk for sidste gang :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næsten i bund med vasketøj, bilen er Gjort ren, ok dag med ungerne, selvom den mellemste er liiiiige lovlig strid! Vi nåede endda at have sex! Nu putter vi alle tre i sengen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi flyttede Sigrid fra Aton til Sirona i forgårs. Jeg havde trukket den af flere grunde, men jeg synes også, at det er rart at vide, at stolen er godkendt fra nyfødt, selvom det ikke er som nyfødtstol, den anbefales. Vi har købt Dualfix til bil nr. to :)

Jeg kunne tude over at pakke babystolen væk for sidste gang :rolleyes

Puh det må altså også være hårdt når det er sidste gang! I det mindste kan du vel skille dig af med noget af det :) :kram2

Altså jeg hyler også lidt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildu ikke gerne ha flere da?

Jo meget gerne. Men Rasmus ville ikke efter oplevelsen med Eigil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svigermor er i gang med at pynte op med flagguirlande og balloner :balloon  Lilly blir så glad når hun står op i morgen. Glæder mig virkelig til at fejre hendes 4 års fødselsdag  :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER