SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

7 minutes ago, MariaPiesen said:

Min egen kritisisme af mine tegninger

 

jeg kan ikke få hånden til at ligne en hånd på hulk. :( 

 

Jeg har desværre ikke gode råd, men jeg kom sådan til at tænke på; arbejder du ikke mere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for jeres svar piger - jeg har bare en "regel" om at i weekenden kan man da lige vaske det mudrede tøj i det mindste, så syns det er lidt pinligt at møde op mandag morgen med noget der kan stå selv. Seriøst, jakken var fuld af mudder indvendig... :rolleyes hvad har de dog gjort ved mit barn på legepladsen :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

47 minutes ago, Saga74 said:

Tak for jeres svar piger - jeg har bare en "regel" om at i weekenden kan man da lige vaske det mudrede tøj i det mindste, så syns det er lidt pinligt at møde op mandag morgen med noget der kan stå selv. Seriøst, jakken var fuld af mudder indvendig... :rolleyes hvad har de dog gjort ved mit barn på legepladsen :D 

Du Tar den da bare med hjem idag og lige vasker så :-)

 

Tobias er i gæste dagpleje og dårlige mor her har ikke engang kigget i hans taske fra sidste uge...plus glemt bleer i morges ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

37 minutes ago, girly1988 said:

Du Tar den da bare med hjem idag og lige vasker så :-)

 

Tobias er i gæste dagpleje og dårlige mor her har ikke engang kigget i hans taske fra sidste uge...plus glemt bleer i morges ;-)

Jeg kan høre jeg ikke er den eneste uperfekte mor :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Fru.Mor said:

Jeg har desværre ikke gode råd, men jeg kom sådan til at tænke på; arbejder du ikke mere?

Jeg er sygemeldt i øjeblikket. Da Eigil ikke sover om natten. Får omkring 1-3 timers søvn om natten. Som så var i døgnet inden sygemeldingrn. Sådan har det været den sidste måned.  Så blev enig med ledelsen om at det var bedst jeg blev sygemeldt indtil han begyndte at sove mere om natten. 

Fordi jeg hænger slet ind sammen i øjeblikket, når Rasmus har de arbejdstider han har. Så sover om formiddagen. Laver praktisk inden ungerne hentes. Og er der for ungerne til de skal puttes. Kæmper 1-2 timer med at få Eigil til at sove, går så selv i seng. Og omkring klokken 23, hvornår Eigil igen. Også er det forfra med putningen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 minutes ago, MariaPiesen said:

Jeg er sygemeldt i øjeblikket. Da Eigil ikke sover om natten. Får omkring 1-3 timers søvn om natten. Som så var i døgnet inden sygemeldingrn. Sådan har det været den sidste måned.  Så blev enig med ledelsen om at det var bedst jeg blev sygemeldt indtil han begyndte at sove mere om natten. 

Fordi jeg hænger slet ind sammen i øjeblikket, når Rasmus har de arbejdstider han har. Så sover om formiddagen. Laver praktisk inden ungerne hentes. Og er der for ungerne til de skal puttes. Kæmper 1-2 timer med at få Eigil til at sove, går så selv i seng. Og omkring klokken 23, hvornår Eigil igen. Også er det forfra med putningen. 

Nå, for pokker da! Det anede jeg slet ikke. Men det lyder da umiddelbart som en rigtig god løsning? Eller hvad? Stakkels Eigil, og stakkels mor :kram2:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Fru.Mor said:

Nå, for pokker da! Det anede jeg slet ikke. Men det lyder da umiddelbart som en rigtig god løsning? Eller hvad? Stakkels Eigil, og stakkels mor :kram2:kram

Det fungere da. Ville helt sikkert heller arbejde end at gå hjemme. Men jeg hang slet ikke sammen til sidst overhovedet. 

Og selvom Rasmus forsøgte at hjælpe, så er Eigil bare meget mor-syg så når han forsøgte at putte, så blev det faktisk bare værre. 

 

Og så ville det være dejligt hvis vi kunne finde grunden til at han ikke vil sove. Vores læge er inde på om det kan være en efterreaktion på alt det i sommers. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, MariaPiesen said:

Det fungere da. Ville helt sikkert heller arbejde end at gå hjemme. Men jeg hang slet ikke sammen til sidst overhovedet. 

Og selvom Rasmus forsøgte at hjælpe, så er Eigil bare meget mor-syg så når han forsøgte at putte, så blev det faktisk bare værre. 

 

Og så ville det være dejligt hvis vi kunne finde grunden til at han ikke vil sove. Vores læge er inde på om det kan være en efterreaktion på alt det i sommers. 

Det lyder hårdt :kram2 håber snart det går den rigtige vej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Saga74 said:

Det lyder hårdt :kram2 håber snart det går den rigtige vej

Det hårdeste er at ingen kan finde grunden til at han er så "bange" for at sove. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

18 minutes ago, MariaPiesen said:

Det fungere da. Ville helt sikkert heller arbejde end at gå hjemme. Men jeg hang slet ikke sammen til sidst overhovedet. 

Og selvom Rasmus forsøgte at hjælpe, så er Eigil bare meget mor-syg så når han forsøgte at putte, så blev det faktisk bare værre. 

 

Og så ville det være dejligt hvis vi kunne finde grunden til at han ikke vil sove. Vores læge er inde på om det kan være en efterreaktion på alt det i sommers. 

Jeg tænker da helt sikkert, det handler om det der skete. Det ville i hvert fald være helt naturligt. 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

51 minutes ago, MariaPiesen said:

Det fungere da. Ville helt sikkert heller arbejde end at gå hjemme. Men jeg hang slet ikke sammen til sidst overhovedet. 

Og selvom Rasmus forsøgte at hjælpe, så er Eigil bare meget mor-syg så når han forsøgte at putte, så blev det faktisk bare værre. 

 

Og så ville det være dejligt hvis vi kunne finde grunden til at han ikke vil sove. Vores læge er inde på om det kan være en efterreaktion på alt det i sommers. 

Har I overvejet spædbarnsterapi? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 minutes ago, skruk said:

Har I overvejet spædbarnsterapi? 

Nej har vi ikke.. Da det først er nu lægen har taget det i overvejelser at det er en efterreaktion. Første bud, var ørene, men der var intet, så snakkede de om sult, da han spiser MEGET(han spiser mere end mig og ida) om dagen, så var vi ved kiropraktor, da de var inde på om noget sad fast nogen steder. vi har prøvet flere alternative behandlinger. Og nu er lægen jo som sagt så begyndt at overveje at det er en efterreaktion. 
 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, MariaPiesen said:

Nej har vi ikke.. Da det først er nu lægen har taget det i overvejelser at det er en efterreaktion. Første bud, var ørene, men der var intet, så snakkede de om sult, da han spiser MEGET(han spiser mere end mig og ida) om dagen, så var vi ved kiropraktor, da de var inde på om noget sad fast nogen steder. vi har prøvet flere alternative behandlinger. Og nu er lægen jo som sagt så begyndt at overveje at det er en efterreaktion. 
 

Jeg tænker da helt klart efterreaktion 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

8 minutes ago, Saga74 said:

Av :boo 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh så stod man lige i fakta med dreng der kastede op på mig efter han blev hentet i dp...føj...

 

SÅ nu to syge børn og manden ligeså :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, girly1988 said:

Ihh så stod man lige i fakta med dreng der kastede op på mig efter han blev hentet i dp...føj...

 

SÅ nu to syge børn og manden ligeså :numse

Ej for pokker altså. Syns I har haft såååå meget sygdom :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 minutes ago, Saga74 said:

Ej for pokker altså. Syns I har haft såååå meget sygdom :kram 

Jaah er os skide træt af det :-/ 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor har jeg ondt i dag! Plukkeveerne gør virkelig nas.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er er nogen der ved hvor jeg finder en umeldelsesblanket? Jeg gider ikke det her børnefamilie-hejs mere :boo 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, Nirev said:

Hvis man har en skade i sit hus og ejerskifte forsikring beder om uvildig og ulønnet vurdering fra entreprenør, æh er det så normalen? 

Da vi skulle bruge ejerskifteforsikringen sendte de en håndværker ud, som afgav tilbud og vi måtte selv indhente 2. Så udbetalte de ud fra det billigste tilbud. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

59 minutes ago, Bolsin said:

Er er nogen der ved hvor jeg finder en umeldelsesblanket? Jeg gider ikke det her børnefamilie-hejs mere :boo 

 

Det er aldrig lykkes mig at finde den, desværre!

 

:kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Bolsin said:

Er er nogen der ved hvor jeg finder en umeldelsesblanket? Jeg gider ikke det her børnefamilie-hejs mere :boo 

 

:kram håbede ellers det var begyndt at gå bedre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne her tråd er simpelthen umulig at læse op på, når man har været væk i et stykke tid :D:D:D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Bolsin said:

Er er nogen der ved hvor jeg finder en umeldelsesblanket? Jeg gider ikke det her børnefamilie-hejs mere :boo 

 

Kæmpe :kram

 

Jeg kunne godt tænke mig en pauseknap indimellem. Og så smide mig på sofaen og se serier helt alene i fred og ro :cool:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.