SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

21 minutes ago, Myliona said:

Leahs far kom i går kl 17. 

Han har ikke det hende i 3 uger. 

Vi skændtes i morges, også kørte han kl 10.30. 

 

Samlet set har Leah været vågen i 7 timer.. 7 timer har hun set sin far :( 

og der går minimum 2 uger før hun ser ham igen, og jeg er ret sikker på han forventer at han bare kan tage hende med sig... 

Jeg synes bare slet ikke at 7 timers vågen samvær, i løbet af på det tidspunkt 5 uger, er nok til han kan have hende alene :( han har ikke engang et fast hjem jo.. 

 

Bliver så ked, fordi jeg bare heller ikke gider han skal være her - han har knust mit hjerte, og det gør ONDT at se ham.. 

Men samtidig, så synes jeg heller ikke Leah kan "undvære mig"... 

 

Har ingen kloge ord, men du trænger til et :kram:kram2:kiss

Og jeg synes bestemt heller ikke at 7 timer på 5uger er nok til at være alene med hende, han er jo nærmest fremmed for hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, MariaPiesen said:

Har ingen kloge ord, men du trænger til et :kram:kram2:kiss

Og jeg synes bestemt heller ikke at 7 timer på 5uger er nok til at være alene med hende, han er jo nærmest fremmed for hende

 

:ditto til det hele. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nuj, hvor jeg ikke gider holde weekend med Tigerbaby mere! :prik

Hun har sovet 2 lure af hhv 40 og 30 min og så har hun skreget, grædt, pyldret og ville hænge på arm. Man kan vitterligt intet! Og Søren trækker 'lav ting med Anna' så jeg står stort set alene med sure Sofie, for han kan slet ikke rumme det. Det kan jeg altså heller ikke på 11. time :(

Nogen gange er det altså op ad bakke, at have den særligt sensitive mand <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, Barbamama said:

 

Sådan har jeg det også - i nogle perioder mere end andre - og jeg nævnte det endda for min læge for nylig. Og han sagde, at det faktisk var ret almindeligt, når man var blevet mor, fordi det jo så pludselig blev så meget mere forfærdeligt, hvis man døde eller ens barn gjorde. At døden var værre, i forhold til da man bare var sig selv.

 

Gør det op med dig selv, om du kan rumme det, eller om du skal have en snak med læge/psykolog/anden. Men det er ikke unormalt i hvert fald :kiss

Jeg har også de tanker ofte faktisk, men jeg har lært at skubbe dem væk igen, hos en psykolog. Da jeg var blevet mor første gang:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

41 minutes ago, Susanne said:

Nuj, hvor jeg ikke gider holde weekend med Tigerbaby mere! :prik

Hun har sovet 2 lure af hhv 40 og 30 min og så har hun skreget, grædt, pyldret og ville hænge på arm. Man kan vitterligt intet! Og Søren trækker 'lav ting med Anna' så jeg står stort set alene med sure Sofie, for han kan slet ikke rumme det. Det kan jeg altså heller ikke på 11. time :(

Nogen gange er det altså op ad bakke, at have den særligt sensitive mand <_<

I know the feeling! I går varede Olivers dag 13,5 timer, hvoraf han sov 2x40 min - den ene af dem i mine arme på en bænk i Lyngby storcenter efter besøg hos kiropraktor. Jeg var BRUGT da jeg gik i seng i går aftes <_<

Så jeg føler med dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor har min mand ingen mellemting mellem 'sur diktator far' og 'vat-far'? 

 

Begge dele er jo åndssvagt irriterende <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutes ago, Stephi-moren said:

Hvorfor har min mand ingen mellemting mellem 'sur diktator far' og 'vat-far'? 

 

Begge dele er jo åndssvagt irriterende <_< 

Fordi det virkelig kræver en indsats at (øve sig i at) være en god forældre. At lytte til sit barn og se sit barn og ikke bare forvente at barnet retter ind fordi man lige siger det osv. Det er ikke nemt, men de kære mænd skal sku ikke ha lov at slippe, her er det en vedvarende samtale mellem mor og far i rolige stunder "how to do this shit" på en ordentlig måde.

 

Og så tænker jeg ofte "gad vide hvad han har lært hjemmefra" :rolleyes man må jo prøve at høre og se sin mand også, når man er husets mama.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

43 minutes ago, Saga74 said:

Fordi det virkelig kræver en indsats at (øve sig i at) være en god forældre. At lytte til sit barn og se sit barn og ikke bare forvente at barnet retter ind fordi man lige siger det osv. Det er ikke nemt, men de kære mænd skal sku ikke ha lov at slippe, her er det en vedvarende samtale mellem mor og far i rolige stunder "how to do this shit" på en ordentlig måde.

 

Og så tænker jeg ofte "gad vide hvad han har lært hjemmefra" :rolleyes man må jo prøve at høre og se sin mand også, når man er husets mama.

 

Oh du kloge vise Saga :kiss men hvorfor filan skal han så være så længe om at lære det :badgirl

Jeg tænker også på hvad han har med i bagagen, jeg ved endda at det har været meget klassisk og nok ikke så fint følende. Altså farfar gør jænvligt grin med mine små når de græder (og jeg må undertrykke et behov for at stikke ham en <_< ). 

Men alligevel...

 

Jon er lidt af den overbevisning at det ikke betyder så meget hvad man siger :blink 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var nogle der mente jeg trængte til at slappe af, så jeg blev proppet i en massagestol. 20 min hvor jeg er blevet banket, mine ben er blevet så hårdt klemt at jeg ikke troede der skulle komme blod til tæerne og i alle 20 min er mine fødder blevet masseret. Den del stoppede ikke på noget tidspunkt. Mine fødder er så sarte. Det var overhovedet ikke afslappende og nu har jeg ondt overalt... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det der "fald-selv-i-søvn-puttehelvede" 
For fanden jeg hader det, men det holder bare heller ikke i længden at Eigil skal nusses i søvn længere. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, MariaPiesen said:

det der "fald-selv-i-søvn-puttehelvede" 
For fanden jeg hader det, men det holder bare heller ikke i længden at Eigil skal nusses i søvn længere. 

Åh, vi varmer også op til det - SUK! Det kommer til at blive skrig og skrål og bitter baby...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Lady H said:

Åh, vi varmer også op til det - SUK! Det kommer til at blive skrig og skrål og bitter baby...

Jeg var så dum at give Eigil den vane på Riget - at han skulle nusses i håret for at falde i søvn. Og så gad jeg ikke lige tage kampen med det samme vi kom hjem igen, og det bider mig så i :numse den dag idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv der er umulig at putte i øjeblikket :(

 

Min telefon der virkelig opføre sig latterligt <_< Jeg gider bare ikke rigtig gøre så meget ved det for har hørt der måske kommer nye på arbejdet snart. 

 

Jeg er bare så bombet i øjeblikket at jeg intet orker om aftenen :(

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En mand der blev kaldt på aften/nat, på trods af, at det er hans fødselsdag i morgen :( 

 

Så vi har aflyst alle planer, og jeg har forsøgt at lave erstatningsplaner, som jo aldrig kommer til at være helt ligeså gode.

 

Oveni har jeg en feberbaby, som jeg var alene hjemme med hele dagen i går, da manden havde 8-19 vagt. Synes sgu det er lidt hårdt for mig også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot kaster op... :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 minutes ago, Pada said:

Elliot kaster op... :blink

 

Nooooo :numse

 

God bedring med ham :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Mrs-Rina said:

 

Nooooo :numse

 

Mega! Jeg håber virkelig det bare er fordi han har fået en tand for meget usund mad idag på bedsteforældrebesøg og ikke at det er maveonde som vi alle ender med at få :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Pada said:

 

Mega! Jeg håber virkelig det bare er fordi han har fået en tand for meget usund mad idag på bedsteforældrebesøg og ikke at det er maveonde som vi alle ender med at få :(

 

Jeg krydser fingre :goodluck 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Pada said:

 

Mega! Jeg håber virkelig det bare er fordi han har fået en tand for meget usund mad idag på bedsteforældrebesøg og ikke at det er maveonde som vi alle ender med at få :(

 

Åh :( Jeg håber det bare er maden! Maveonde stinker!!!! <_< Jeg har det stadigvæk piv rådent :prik 

 

Jeg krydser alt hvad jeg kan :goodluck 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gravid i uge 18...har mega ondt i ryggen... de kommentarer man får fra folk som har født før "det bliver værre endnu....bare vent"... jamen fedt! Glæder mig allerede... eller mine brystvorter gør så ondt at jeg kunne tude... "bare vent til du skal amme"... det er dælme belastende og mindre motiverende.:gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan bare ikke glemme det mareridt :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Pada said:

Elliot kaster op... :blink

Herhjemme kaster Niklas op...:numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Niklas vågnede pga opkast...

Jeg hader det for alt i verden og krydser fingre for storebror går fri....suk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

<_< Hvorfor skal Small Design Cube stol/bord være så dyrt. Sigrid fik en til sin sin dåb, og hun er vild med den. Jeg kunne godt tænke mig en til, men de koster jo fa'me +1.000 kr. - det er jo absurd for sådan en lille ting :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 minutes ago, Lady H said:

<_< Hvorfor skal Small Design Cube stol/bord være så dyrt. Sigrid fik en til sin sin dåb, og hun er vild med den. Jeg kunne godt tænke mig en til, men de koster jo fa'me +1.000 kr. - det er jo absurd for sådan en lille ting :o

Måtte lige google :) fedt design,  men kan ikke lige se fidusen med så lille et bord? :chin: og ja,  det er da en pæn pris!  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.