SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

At min mand opfører sig som om det er enormt ubelejligt at jeg er syg og ikke kan/vil lave aftensmad fordi jeg har ligget i sengen med feber det meste af dagen. Syns han er en idiot lige nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mødregruppe holder ferie, da der er et par stykker af de andre, som vil være hjemme med deres større børn. Så vi skal først mødes igen i midten af august, hvor jeg tager en uge sydpå = jeg skal først ses med min mødregruppe igen til september :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mødregruppe holder ferie, da der er et par stykker af de andre, som vil være hjemme med deres større børn. Så vi skal først mødes igen i midten af august, hvor jeg tager en uge sydpå = jeg skal først ses med min mødregruppe igen til september :(

Kan i andre ikke mødes? Det er vel ligesom ved sygdom tænker jeg, så der kommer bare dem der nu kan..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har B bare været pjevset og pyller være-på-arm-baby hele dagen i mg, og nu er han bare totalt "se mig mor, jeg kan da sagtens ligge på gulvet selv" <_< dygtig baby...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan i andre ikke mødes? Det er vel ligesom ved sygdom tænker jeg, så der kommer bare dem der nu kan..

Det tænkte jeg også.

Sådan gør vi i min mg. Og hvis der er stort frafald, så mødes vi måske bare til en is eller sådan noget, så det ikke kræver en masse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan i andre ikke mødes? Det er vel ligesom ved sygdom tænker jeg, så der kommer bare dem der nu kan..

Der var ikke stemning for det :( Der blev dog foreslået at mødes en gang imellem på legeplads sammen med de store børn, men ingen datoer blev aftalt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var ikke stemning for det :( Der blev dog foreslået at mødes en gang imellem på legeplads sammen med de store børn, men ingen datoer blev aftalt :(

Ej hvor ærgerligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var ikke stemning for det :( Der blev dog foreslået at mødes en gang imellem på legeplads sammen med de store børn, men ingen datoer blev aftalt :(

Øv altså :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mødregruppe holder ferie, da der er et par stykker af de andre, som vil være hjemme med deres større børn. Så vi skal først mødes igen i midten af august, hvor jeg tager en uge sydpå = jeg skal først ses med min mødregruppe igen til september :(

Ej, det lyder da helt vildt. Hvor mange er I og har alle større børn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det lyder da helt vildt. Hvor mange er I og har alle større børn?

Vi er 7 :o

En enkelt har 5 børn, to af dem har 3 børn og resten har 2 børn. Det er hende med 5 børn og én af dem med 3 børn, som har meldt fra resten af sommeren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har formået at få en lilla lilletå ved at gå ind i en foldemadras :o Det har jeg klaret godt :o Men føj den dunker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er 7 :o

En enkelt har 5 børn, to af dem har 3 børn og resten har 2 børn. Det er hende med 5 børn og én af dem med 3 børn, som har meldt fra resten af sommeren.

Og de andre 4 vil ikke mødes overhovedet i 2 mdr?! Det synes jeg godt nok er mærkeligt :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og de andre 4 vil ikke mødes overhovedet i 2 mdr?! Det synes jeg godt nok er mærkeligt :unsure

Det er med den begrundelse, at vi på skift holder ferie og ikke kan hist og her, og så vil det være trist hvis man sidder tilbage som den eneste der kan, men alle andre har meldt afbud :blink

Jeg gav også udtryk for, at jeg gerne ville fortsætte, men sådan blev det ikke :(

Da de gik hjem snakkede de om, at det egentlig også var meget rart sådan at holde fri fra det i sommerferien. Jeg forstår det bare ikke! Det var ligesom den voksenkontakt jeg så frem til hele ugen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt ked af det, for det er vitterligt meget begrænset hvor meget jeg har energi til her i ferien, heldigvis er hun ikke i en alder hvor hun går så meget op i det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er med den begrundelse, at vi på skift holder ferie og ikke kan hist og her, og så vil det være trist hvis man sidder tilbage som den eneste der kan, men alle andre har meldt afbud :blink

Jeg gav også udtryk for, at jeg gerne ville fortsætte, men sådan blev det ikke :(

Da de gik hjem snakkede de om, at det egentlig også var meget rart sådan at holde fri fra det i sommerferien. Jeg forstår det bare ikke! Det var ligesom den voksenkontakt jeg så frem til hele ugen :(

Ej det lyder mega mærkeligt! Det kan jeg godt forstå, at du er træt af! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt ked af det, for det er vitterligt meget begrænset hvor meget jeg har energi til her i ferien, heldigvis er hun ikke i en alder hvor hun går så meget op i det.

Det er heller ikke særlig sjovt! Men som du siger, skal der ikke så meget til - det vigtigste er samværet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ham hr. mand..... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ham hr. mand..... <_<

:kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kiss

Du er sød! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er sød! :kiss

Tak og i lige måde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ham hr. mand..... <_<

Øv, hva så søde? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok... så har de bombet lufthavnen i Istanbul :( jeg behøver ikke gå i panik over at Mathilde skal med sin far til Tyrkiet på mandag, vel....?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er med den begrundelse, at vi på skift holder ferie og ikke kan hist og her, og så vil det være trist hvis man sidder tilbage som den eneste der kan, men alle andre har meldt afbud :blink

Jeg gav også udtryk for, at jeg gerne ville fortsætte, men sådan blev det ikke :(

Da de gik hjem snakkede de om, at det egentlig også var meget rart sådan at holde fri fra det i sommerferien. Jeg forstår det bare ikke! Det var ligesom den voksenkontakt jeg så frem til hele ugen :(

Åhr altså :( Sådan havde jeg det også så kan godt forstå du er ked af det. Synes egentlig det er lidt spøjst at ville holde ferie fra social hygge :chin:

Håber du finder på noget andet hyggeligt at lave hen over sommeren :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok... så har de bombet lufthavnen i Istanbul :( jeg behøver ikke gå i panik over at Mathilde skal med sin far til Tyrkiet på mandag, vel....?

Det er lidt svært at lade være forestiller jeg mig :unsure :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg opgiver snart :(

I over et år har vi håbet på, at A ville blive et mere glad og harmonisk barn når hun fik dræn i... Men det har slet overhovedet ikke hjulpet det mindste :(

:( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.