SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Når man hele dagen har været småsyg og blundet lidt hist og her, og dermed ikke kan sove om natten. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Oliver syntes det var morgen kl 4.25 <_<

Spurgte M, om han ville tage ham den første time, så jeg kunne få lidt søvn (jeg kan ikke falde i søvn, når jeg først har været vågen), han svarede klynkende, at han jo skal på arbejde i dag, men jeg bare kan slappe af herhjemme :angry

Jeg skal aflevere og hente, til Holte og lave pas til Oliver, handle ind og lave mad, gøre rent inde mødregruppen kommer i morgen, vaske tøj, aflevere tøj til rens (fordi M skal bruge det i Indien), bage en kage til M's arbejde, putte begge unger i aften OG tage mig af Oliver hele dagen - og han sover forresten stadig KUN oven på mig. Så ja - klart, at jeg bare kan slappe af herhjemme!!! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oliver syntes det var morgen kl 4.25 <_<

Spurgte M, om han ville tage ham den første time, så jeg kunne få lidt søvn (jeg kan ikke falde i søvn, når jeg først har været vågen), han svarede klynkende, at han jo skal på arbejde i dag, men jeg bare kan slappe af herhjemme :angry

Jeg skal aflevere og hente, til Holte og lave pas til Oliver, handle ind og lave mad, gøre rent inde mødregruppen kommer i morgen, vaske tøj, aflevere tøj til rens (fordi M skal bruge det i Indien), bage en kage til M's arbejde, putte begge unger i aften OG tage mig af Oliver hele dagen - og han sover forresten stadig KUN oven på mig. Så ja - klart, at jeg bare kan slappe af herhjemme!!! :gal

Jeg er altid blevet og bliver stadig virkelig provokeret af dem der tror barsel (eller barn syg fx) er ren ferie :prik

Ommer, M, ommer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er altid blevet og bliver stadig virkelig provokeret af dem der tror barsel (eller barn syg fx) er ren ferie :prik

Ommer, M, ommer!

:ditto !!!!! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå. Altså jeg har faktisk overhovedet ikke noget imod, at mine børn idag syntes, at det var morgen kl 5.17. Hurra for at være A-menneske, og jeg syntes jo også, at der var lyst (og så pyt da med at det også var lyst igår aftes, så ingen gik tidligt i seng...).

Til gengæld vil jeg godt brokke mig over, at de tilsyneladende nu begge har fået kolde fødder med det der "morgen", og at mindsten derfor er noget grådlabil og jævnligt kigger på mig med bævende underlæbe og bebrejdende "Hvor KUNNE du nænne at vække mig, mor?!"-mine, mens størsten ikke orker andet end at stene tegnefilm. Altså så kunne vi da ligeså godt have sovet en time mere, bananer! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg troede at Jesper havde fri i dag :( Så hele min plan for i dag er forsvundet sammen med ham, ud af døren :(

Og så øs-pøs-regner det og jeg er på gåben. Jeg kan ikke have støvler eller sko på fordi jeg har sår på fødderne, specfikt en kæmpe punkteret vabel på venstre hæl, som springer op og bløder hver gang jeg bevæger foden. Slidsår på inderlårene, som væsker, svier og gør pisseondt :(

Lård...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tager i praktik, og vider mit ansigt. Inden jeg skal til læge kl 11.. Den skulder - AV!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige i dag glæder jeg mig til at min barsel er slut og jeg kan overlade hjemmet, baby og aflevering til M, mens jeg får lov at have fornuftig voksen-kontakt. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige i dag glæder jeg mig til at min barsel er slut og jeg kan overlade hjemmet, baby og aflevering til M, mens jeg får lov at have fornuftig voksen-kontakt. :(

:kiss

Jeg har også en røv dag i dag! Skal vi ikke aftale, at det bliver bedre i morgen?

og sikke en røvet bemærkning fra din mand..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss

Jeg har også en røv dag i dag! Skal vi ikke aftale, at det bliver bedre i morgen?

og sikke en røvet bemærkning fra din mand..

I morgen kan KUN blive bedre. Har opgivet at aflevere David og droppet alle planer. Tager mig til gengæld en tudetur, mens M sidder med sin rådne computer og arbejder - og end ikke har opdaget at jeg græder. Der er åbenbart krise på hans arbejde. Like I care :rolleyes

Har desuden sagt følgende til M her til morgen: "Når dine børn engang ikke gider dig, og jeg er skredet, så husk tilbage på hvor vigtigt du syntes dit arbejde var"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen kan KUN blive bedre. Har opgivet at aflevere David og droppet alle planer. Tager mig til gengæld en tudetur, mens M sidder med sin rådne computer og arbejder - og end ikke har opdaget at jeg græder. Der er åbenbart krise på hans arbejde. Like I care :rolleyes

Har desuden sagt følgende til M her til morgen: "Når dine børn engang ikke gider dig, og jeg er skredet, så husk tilbage på hvor vigtigt du syntes dit arbejde var"

Arbejder han hjemme?

Med hans udmelding og dit program, var det i hvert fald helt sikkert kagen til hans arbejde, der pludselig røg ud af prioriteringslisten!

Hvad svarede han på din kommentar?

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til lægen kl 11.15..

Jeg er taget i praktik, og de er heldigvis søde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arbejder han hjemme?

Med hans udmelding og dit program, var det i hvert fald helt sikkert kagen til hans arbejde, der pludselig røg ud af prioriteringslisten!

Hvad svarede han på din kommentar?

:kiss

Han arbejder hjemme om morgenen - som regel kl. 7 til 9 imens jeg får David op og afleveret.

Hans kage kommer han selv til at stå for nu.

Efter jeg havde kastet op pga min "tilstand" (og hvad sker der lige for det :blink ) og David kom hen og trøstede mig, gik alvoren vist op for ham. Han har meddelt arbejdet at han kun lige kommer ind på et kort visit - og det er vist mest for at skælde ud. Han tager en snak med sin chef om tingene, og så har jeg bedt ham om at kigge efter et andet arbejde - for dét her holder ikke. Et nyt arbejder kommer selvfølgelig ikke fra den ene dag til den anden, og jeg ved også godt, at der er nogle ting han gerne vil have færdiggjort/gennemført i sin nuværende stilling. Men det hjælper, at jeg ved, at han kigger efter noget andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg synes, det der jobsøgning er svært :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kvalme og sult på en gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg synes, det der jobsøgning er svært :(

 

 

Det er det! Jeg glæder mig ikke til jeg for alvor skal i gang om... 1 måned  :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg synes, det der jobsøgning er svært :(

:kram2 :kiss det er det virkelig også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det! Jeg glæder mig ikke til jeg for alvor skal i gang om... 1 måned :o

:kram2 :kiss det er det virkelig også

Tak for bekræftelse :D

Det ville bare være så meget lettere at finde arbejde indenfor ens uddannelsesområde :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han arbejder hjemme om morgenen - som regel kl. 7 til 9 imens jeg får David op og afleveret.

Hans kage kommer han selv til at stå for nu.

Efter jeg havde kastet op pga min "tilstand" (og hvad sker der lige for det :blink ) og David kom hen og trøstede mig, gik alvoren vist op for ham. Han har meddelt arbejdet at han kun lige kommer ind på et kort visit - og det er vist mest for at skælde ud. Han tager en snak med sin chef om tingene, og så har jeg bedt ham om at kigge efter et andet arbejde - for dét her holder ikke. Et nyt arbejder kommer selvfølgelig ikke fra den ene dag til den anden, og jeg ved også godt, at der er nogle ting han gerne vil have færdiggjort/gennemført i sin nuværende stilling. Men det hjælper, at jeg ved, at han kigger efter noget andet.

Godt der er ændring i sigte og at det virker som om alvoren er gået op for ham :Kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad fanden sker der for den danske sommer ? Hold nu op hvor det pisse regner altså....suk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sovet 2timers lur og nu har jeg bare mega hovedpine :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til lægen kl 11.15..

Jeg er taget i praktik, og de er heldigvis søde!

Hvordan er det gået?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for bekræftelse :D

Det ville bare være så meget lettere at finde arbejde indenfor ens uddannelsesområde :rolleyes

 

Det kommer så an på hvad ens uddannelsesområde er, kan jeg sige dig :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.