SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Øøøøøøøv :( William har ødelagt mit ene helt nye royalcopenhagen påskeæg :(

Brudgaranti?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil gerne brokke mig over vores altid voldsomt larmende underboer som nu er skyld i at vække Freya der er voldsomt ulykkelig lige nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brudgaranti?

:ditto jeg tænkte det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For fanden en dum og tankeløs en mor jeg er! :prik

Er hermed skyld i at Liff er faldet ned fra puslebordet og har fået sig en giga bule og blåt mærke i panden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kiss kæft det er svært efterhånden :(

Det kan jeg virkelig godt forstå!! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brudgaranti?

Desværre :( de laver det vidst ikke på de ting der ikke er service :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto jeg tænkte det samme.

:kram2 Jeg føler mig lidt ondsvag ved at brokke over påskeæg, i min øvhed over at det var gået i stykker, så jeg slet ikke din brok - som vidst er lidt mere reel at brokke sig over. Undskyld søde du :kiss

Jeg forstår godt at det må være virkelig hårdt :( Jeg håber virkelig sådan at jeres store drøm snart går i opfyldelse :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over, hvor ondt det gør at være samme med skønne børn, for så blive mindet om hvor stort vores ønske er :boo :boo

Piv piv piv :boo :boo

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige udover MEGA kram! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over, hvor ondt det gør at være samme med skønne børn, for så blive mindet om hvor stort vores ønske er :boo :boo

Piv piv piv :boo :boo

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over dårlig timing...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over, hvor ondt det gør at være samme med skønne børn, for så blive mindet om hvor stort vores ønske er :boo :boo

Piv piv piv :boo :boo

:kiss :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Jeg føler mig lidt ondsvag ved at brokke over påskeæg, i min øvhed over at det var gået i stykker, så jeg slet ikke din brok - som vidst er lidt mere reel at brokke sig over. Undskyld søde du :kiss

Jeg forstår godt at det må være virkelig hårdt :( Jeg håber virkelig sådan at jeres store drøm snart går i opfyldelse :kram2

Ej hov hov, alt brok er lige berettet :SM :kram2 jeg ville da også mega brokke over så fin en ting der gik i stykker :kiss

Jeg er bare hende den evige barnløse :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige udover MEGA kram! :kram

  

:kram :kram :kram

  

:kiss :kram2

Tak piger :kram2 det er sgu svært efterhånden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg virkelig godt forstå!! :kiss

Det bliver bare så tydeligt for mig efterhånden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :kram2 det er sgu svært efterhånden :(

Du siger til hvis der skal drikkes kaffe snart og snakkes søde :kiss har fri hele ugen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kathrine jeg tænker ikke på dig som den evigt barnløse men som BK's næste solstråle historie (lige om lidt!)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kathrine jeg tænker ikke på dig som den evigt barnløse men som BK's næste solstråle historie (lige om lidt!)

:kram

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kathrine jeg tænker ikke på dig som den evigt barnløse men som BK's næste solstråle historie (lige om lidt!)

:kram

:ditto :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kathrine jeg tænker ikke på dig som den evigt barnløse men som BK's næste solstråle historie (lige om lidt!)

:kram

Hørt :ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smerter i min venstre side af benet... Det føles som om min hud brænder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh!

Latterlige TELMORE altså <_< Jeg har opsagt mit nummer, og for en mail om at jeg skylder dem en rest - fair nok. Jeg går ind for at betale (logge på min side). Det kan jeg ikke. Jeg ringer til TELMORE og for en ny kode (selvom det altså ikke er selve login jeg har problemer med). Jeg prøver med ny kode og kan jo stadigvæk ikke komme ind, for de har åbenbart lukket ned for min bruger <_< men jeg har modtaget rykker og medfølgende rykkergebyr <_<

I morgen for jeg endnu en rykker (har de skrevet i mail) hvis ikke jeg indbetaler inden. Men jeg KAN JO IKKE <_< altså hvad er det de ikke fatter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du siger til hvis der skal drikkes kaffe snart og snakkes søde :kiss har fri hele ugen

Tak søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kathrine jeg tænker ikke på dig som den evigt barnløse men som BK's næste solstråle historie (lige om lidt!)

:kram

  

:ditto

  

:ditto :kram :kram

  

Hørt :ditto

Tusind tak piger, så så man lige mig stor tude, så M blev helt forskrækket :rolleyes

I er guld værd, jeg håber I får ret :wub

:lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følelsen af morfin, der snurrer rundt i kroppen. Føj, føler virkelig at jeg skal kaste op :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kathrine jeg tænker ikke på dig som den evigt barnløse men som BK's næste solstråle historie (lige om lidt!)

:kram

:ditto

Og kæmpe kram! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.