faf

Oktober -Smalltalk :)

1,456 indlæg i dette emne

Jeg har været til tidlig scanning og den sidste scanning inden NF.

Jeg så hjerteblink, en baby der hoppede og danset og at min baby er der!!!! :7himmel

Og pludselig så jeg en arm og kiggede hurtig på hånden. Den løftede den og baby begyndte at vinke. :o :wub Det sagde jeg så til ferlititetsjordmoren og hun så det også:-)

Hun målte også babyen og det jeg hurtig så, var den 98 mm ( så det mere på scannigsbilledet)- Og målte jeg er 12+2, med termin den 27 september 2016 :o Hm!

( Venter til NF før den endelig terminsdato) Hun printede billedet ud til mig;-)

Så det var en dejligt at se baby igen:-)

Jaaa, hvor dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jaaa, hvor dejligt Det er så vildt hvad man begynder at kunne se på de skanninger! Har set de videoklip vi fik til skanning 10+0 1000 gange allerede Man kan faktisk se alle fingre og tæer!

Hvis det passer med 12+2, hvor langt er du så til NF?

Det er rigtig dejligt. Jeg fik billede af baby, ikke video... Men det vil være skønt at få video og se den hele tiden... :-) Jeg skal til NF den 31 marts og der vil være 14+2 iflg scanningen og iflg min udregning vil jeg være 13+4. Det er lidt sent, men jeg håber lidt at jeg bliver rykket igen til oktober, men de scanner jo efter deres mål... Men er spændt på NF... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er rigtig dejligt. Jeg fik billede af baby, ikke video... Men det vil være skønt at få video og se den hele tiden... :-) Jeg skal til NF den 31 marts og der vil være 14+2 iflg scanningen og iflg min udregning vil jeg være 13+4. Det er lidt sent, men jeg håber lidt at jeg bliver rykket igen til oktober, men de scanner jo efter deres mål... Men er spændt på NF...

Vi fik desværre ikke nogen gode billeder, da den fløj rundt, men det er sjovt at se på video - vi har et klip hvor det ligner den griner mens den hoper virkelig højt - ja ja, det er nok bare mig der overfortolker de gråtone farvede klatter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er den sidste halvanden times arbejde.. :) jeg må fortsætte de kommende dage.. Der skal laves 2-3 gange så mange :)

Hvor er du sej!! Tror vi bliver nødt til at lave et BK-terminsgruppe-møde hvor du står for kage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik desværre ikke nogen gode billeder, da den fløj rundt, men det er sjovt at se på video - vi har et klip hvor det ligner den griner mens den hoper virkelig højt - ja ja, det er nok bare mig der overfortolker de gråtone farvede klatter

Ja, det er jo altid lidt upræcist med de tidlige mål. Er også blevet rykket både 2 dage tilbage og så 4 dage frem og så tilbage til terminsdatoen igen. Men hvis du ringer til hospitalet og siger en tidlig skanning har vist du muligvis er længere henne, tror du så ikke de kan finde en tidligere tid til dig? Just in case.. Hvis du har lyst til at få en tidligere tid selvfølgelig

Jeg synes at det er dejligt at man kan tyde hvad baby laver. Da jeg blev scannet i dag, synes jeg at baby vinkede... Sødt..  Hehe grine og hoppe, det er da fedt.. Og skønt at se... 

Det er jo lige det man lige tænker om man skulle kontakte dem, for at høre hvad de siger... Ja det kunne være dejligt at få NF tideligere...;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været til tidlig scanning og den sidste scanning inden NF.

Jeg så hjerteblink, en baby der hoppede og danset og at min baby er der!!!! :7himmel

Og pludselig så jeg en arm og kiggede hurtig på hånden. Den løftede den og baby begyndte at vinke. :o :wub Det sagde jeg så til ferlititetsjordmoren og hun så det også:-)

Hun målte også babyen og det jeg hurtig så, var den 98 mm ( så det mere på scannigsbilledet)- Og målte jeg er 12+2, med termin den 27 september 2016 :o Hm!

( Venter til NF før den endelig terminsdato) Hun printede billedet ud til mig;-)

Så det var en dejligt at se baby igen:-)

Tillykke med skøn scanning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

Jeg har været til tidlig scanning og den sidste scanning inden NF.

 

Jeg så hjerteblink, en baby der hoppede og danset og at min baby er der!!!!  :7himmel

Og pludselig så jeg en arm og kiggede hurtig på hånden. Den løftede den og baby begyndte at vinke.  :o   :wub Det sagde jeg så til ferlititetsjordmoren og hun så det også:-) 

Hun målte også babyen og det jeg hurtig så, var den 98 mm ( så det mere på scannigsbilledet)- Og målte jeg er 12+2, med termin den 27 september 2016  :o Hm!

( Venter til NF før den endelig terminsdato) Hun printede billedet ud til mig;-)

 

Så det var en dejligt at se baby igen:-)

 

 

Ihh hvor dejligt!! Det må være SÅ dejligt at se baby bevæge sig, når man stadig ikke kan mærke noget. Glæder mig vildt til NF, jeg ville nok også ringe og fortælle om den nye terminsdato

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mange tak for råd og vejledning. Jeg må høre hospitalet an om jeg kan komme tidligere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at det er dejligt at man kan tyde hvad baby laver. Da jeg blev scannet i dag, synes jeg at baby vinkede... Sødt.. Hehe grine og hoppe, det er da fedt.. Og skønt at se...

Det er jo lige det man lige tænker om man skulle kontakte dem, for at høre hvad de siger... Ja det kunne være dejligt at få NF tideligere...;-)

Det lyder som en fantastisk scanning!!! Tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh er begyndt at få skæl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh er begyndt at få skæl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh øv! Håber det bare er en kort fase!

Min hud klarer det imponerende flot, selvom alle daglige renserutiner har været lagt på hylden de sidste 14 dage jeg har været sygemeldt og bade har været en sjældenhed... Imponerende manden ikke er flygtet! For leden brød han sammen af grin fordi han fik øje på mine ubarberede ben og mente han aldrig havde set dem med SÅ lange hår før... Ja føler mig bestemt heller ikke som en smuk gravid med flot glød

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay har fået min indkaldelse til nf. Skal den 15/4

Men troede faktisk at jeg også ville få indkaldelsen til md samtidig samt glukosebelastningen. ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare af nysgerrighed - nogen der slet ikke er blevet scannet endnu?

Jeg er blevet 3 gange, en på Riget helt i starten pga smerter, en hos gyn og så en selvbetalt. Nu er der 3 uger til NF i dag, og jeg synes det er længe at vente. Men tænker også det er lidt overdrevet at købe en scanning igen? Hvad synes i??

Min mor og svigermor er ved at dø af spænding og vil hellere end gerne betale, men jeg tænker de skal vente til efter NF eller MD så man bedre kan se noget (og alt forhåbentlig ser fint ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg kan godt forstå du gerne vil kigge ind til bebs igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver lige om det virker med video... sletter den måske igen, så mit underliv ikke ligger til offentlig skue på nettet, så lad venligst være med at quote :D Men (hvis i kan se den) er min baby ikke bare søøød? :loveshower

EDIT: Nå man skal så åbenbart downloade den.. Og kan se den er blevet en del mere pixeleret under processen. Har slettet igen - havde troet den måske bare kunne afspilles her i forum men i og med den skal downloades synes jeg det er lidt mærkeligt ikke at vide hvem der så pludselig har videoen liggende på deres computer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare af nysgerrighed - nogen der slet ikke er blevet scannet endnu?

Jeg er blevet 3 gange, en på Riget helt i starten pga smerter, en hos gyn og så en selvbetalt. Nu er der 3 uger til NF i dag, og jeg synes det er længe at vente. Men tænker også det er lidt overdrevet at købe en scanning igen? Hvad synes i??

Min mor og svigermor er ved at dø af spænding og vil hellere end gerne betale, men jeg tænker de skal vente til efter NF eller MD så man bedre kan se noget (og alt forhåbentlig ser fint ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver lige om det virker med video... sletter den måske igen, så mit underliv ikke ligger til offentlig skue på nettet, så lad venligst være med at quote :D Men (hvis i kan se den) er min baby ikke bare søøød? :loveshower

EDIT: Nå man skal så åbenbart downloade den.. Og kan se den er blevet en del mere pixeleret under processen. Har slettet igen - havde troet den måske bare kunne afspilles her i forum men i og med den skal downloades synes jeg det er lidt mærkeligt ikke at vide hvem der så pludselig har videoen liggende på deres computer :)

Det kan jeg godt forstå, tak fordi du prøvede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at du skal vente til nf og md. Hvis det ikk var fordi vi blev nød til at sige det i weekenden havde jeg ventet til nf. For kan ærligtalt ikke se grunden til at skulle kigge til fosteret hele tiden. Da jeg egentlig bare tror på at alt er som det skal være. Og jeg er af den overbevisning af det ikke hjælper noget at få et øjebliksbillede af noget, hvor alt alligevel kan ske. Ved godt det er en meget sort/hvid holdning jeg har. Og har den oplevelse at mange bliver unødigt bekymret ved at få alle de scanninger fordi der enten er fejlmålinger med størrelse osv. (Har jeg oplevet i den Facebook gruppe keg er i) men det her er jo også min holdning.

Kan da godt forstå dem der hele tiden vil have scanninger, men hvornår er det nok. For tænker lige nu synes du 3 uger til nf er lang tid, og ja det er da også lang tid. Men tiden mellem nf og md er også lang og skal man så også have scanninger mellem der. Jeg synes at mange bruger for meget tid og penge på scanninger ☺️

Jeg håber ikke at du tager det her indlæg personligt, men jeg har bare min undren hehe. Og ved godt at vi alle sammen er forskellige og har forskellige behov, og kan da også se det hyggelige i at kunne se at fosteret/baby er vokset og har fået flere former. Jeg har bare ikke selv det behov

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. Er lidt ambivalent her. Vi er jo alle forskellige, og det der er rigtigt for dig - er jo ikke nødvendigvis rigtigt for mig - netop som du selv skriver

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå din holdning faf. Jeg ville ønske jeg selv bare kunne hvile i tanken om at alt er godt. Men når man har kæmpet i årevis for at blive gravid, har stukket sig selv med et utal af nåle, prøvet skuffelsen over negative test så mange gange og prøvet at miste uden at kroppen viste det mindste tegn på det, ja, så er det bare rigtig svært at hvile i at alting nok bare går som det skal og svært at forstå, at der endelig er en lille spire derinde, som nok har tænkt sig at blive

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå din holdning faf. Jeg ville ønske jeg selv bare kunne hvile i tanken om at alt er godt. Men når man har kæmpet i årevis for at blive gravid, har stukket sig selv med et utal af nåle, prøvet skuffelsen over negative test så mange gange og prøvet at miste uden at kroppen viste det mindste tegn på det, ja, så er det bare rigtig svært at hvile i at alting nok bare går som det skal og svært at forstå, at der endelig er en lille spire derinde, som nok har tænkt sig at blive

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som jeg sagde kan jeg sagtens forstå andres holdning og mening. Og det ikke fordi jeg har noget imod at der er nogen der vil have flere scanninger. Kan sagtens se det dejlige i at kunne glæde sin mor og svigermor med en scanning, hvor man i dag jo kan se ufatteligt meget mere end man kunne dengang de var gravide.

Og den var slet ikke møntet på dig, den med at kigge ind til fosteret hele tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AS2014 - kan godt forstå at du da med glæde tager imod tilbuddet om gratis scanninger - havde jeg da nok også selv gjort - forskellen er også bare at du har insider viden og ved hvad du skal spørger om osv samtidig gætter jeg at du også kender den der scanner dig ( var det din mor?)

Og kan godt sætte mig ind i det med at man har været igennem er langt forløb, og ikke kan forstå at det faktisk er sket for en nu. Har det lidt på samme måde ( også derfor jeg fik scanning for at se at der var liv) da jeg fik afvide af min gynækolog at vi havde under 1% chance for at kunne blive naturligt gravide. Var derfor indstillet på og lidt stresset over at vi skulle igennem behandlingsmøllen.

Havtorn - jeg tror han er lidt miljøskadet, da han også har nips/bolig afdelingen der hvor han arbejder. Og så siger det ikke mig ret meget, har nogle ønsker i forhold til det store indventar og det er også noget vi finder i fællesskab. Men det er primært ham der står for indretning herhjemme og bagning, hvor jeg mere står for kød, grill og vinduespudsning haha. Så vi har lidt omvendte roller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikke jeg kunne styre ubegrænset adgang til scanninger, lidt ligesom mit nuværende indtag af Chili Cheese Tops fra McDonalds

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER