Ihpets-mortilto

Budgetslankekur i februar - hvem er med?

95 indlæg i dette emne

Åh ja herhjemme går det heller ikke for godt <_< det der sygdom kræver sine nemme løsninger, energi i form af chokolade og uhyggelige mængder kleenex og strepsils!

Heldigvis er måneden stadig ny, vi kan nå at rette op og rede den endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Primark i London skal der være plads til :lol

 

Primark....pffft....det fik jeg nok af, da jeg boede i Irland. Nah, jeg kommer nok til at besøge en anden tøjbutik eller to (eller flere)... :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jeg har bestilt et sæt nattøj til junior :rolleyes Men godt stort, til halv pris og med "McQuEEEEn" på :rolleyes

Til gengæld har jeg klikket væk ugen fra sandaler og har udsat diverse småting til Sigrid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg faldt i i weekenden og købte termotøj til alle tre drenge. NameIt havde sat deres ned til 115kr pr sæt så blev enig med mig selv om det fandt jeg ikke billigere om en måned eller to når de skulle bruge det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg faldt i og købte en cardigan i dag til S. En fin beige-rosa med diskret guldglimmer i, som passer perfekt til en rosa PDL-kjole, som jeg købte på udsalg med 70% rabat i efteråret. Hun skal have kjolen på til bryllup til sommer, men den trænger til at blive peppet lidt op, og så var der lige den perfekte cardigan til 150 kr. i kvickly, og egentlig ville jeg i princippet ikke give mere end max 100 kr., men når nu det er til bryllup, så kunne jeg ikke lade være :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg faldt i og købte en cardigan i dag til S. En fin beige-rosa med diskret guldglimmer i, som passer perfekt til en rosa PDL-kjole, som jeg købte på udsalg med 70% rabat i efteråret. Hun skal have kjolen på til bryllup til sommer, men den trænger til at blive peppet lidt op, og så var der lige den perfekte cardigan til 150 kr. i kvickly, og egentlig ville jeg i princippet ikke give mere end max 100 kr., men når nu det er til bryllup, så kunne jeg ikke lade være :rolleyes

Et par dage på havregryn som bod? ;) :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et par dage på havregryn som bod? ;) :p

Åh ja vi skal total lave havregrynsstraf! "10 omgange med havregryn! Sæt i gang" :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jeg har ellers nydt godt af jeres brugte tøj, hvor stor er hun nu, skal jeg snart købe 92 :lol

Haha ja men så kan jeg også bedre forsvare at købe nyt, når jeg sælger ud af det gamle :lol

Hun er lige rykket op i str 98, så kan da godt kigge om der er noget i str 92 som er noget værd? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også lavet madplan, både for denne uge og næste :) har kun købt en læbestift fra MAC sat ned til 25 kr udover. Det synes jeg er ret godt klaret indtil videre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jeg har ellers nydt godt af jeres brugte tøj, hvor stor er hun nu, skal jeg snart købe 92 :lol

Har også en del 92 til piger- søger du noget bestemt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

Et par dage på havregryn som bod? ;) :P

 

 

Åh ja vi skal total lave havregrynsstraf! "10 omgange med havregryn! Sæt i gang" :lolhit

 

 

Åh, det tror jeg ikke manden finder sig i :rolleyes jeg må finde på noget andet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også lavet madplan, både for denne uge og næste :) har kun købt en læbestift fra MAC sat ned til 25 kr udover. Det synes jeg er ret godt klaret indtil videre :)

 

dygtig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også en del 92 til piger- søger du noget bestemt?

Lidt af hvert :) hun er i 86 nu, så vil gerne have noget i næste størrelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal så meget også med på den her! I hvert fald i forhold til vores madbudget. Vi bruger ret mange penge for tiden på alt muligt til huset og til C, men det har jeg det egentlig ok med. Men jeg haaaader at vi bruger så mange penge på mad og især fordi vi ender med at smide mange ting ud og slet ikke får det spist. Det er bare trælse penge! Så nu må vi tage os sammen! 

 

- Vi skal blive bedre til at fryse ting ned. Vi køber allerede meget fra frost fordi vi ikke får det spist hvis det er frisk (brød fx), men vi skal til at fryse flere rester ned i stedet for at smide ud. 

- I dag har jeg lavet en liste over hvad vi så faktisk har i fryseren, for det har vi heller ikke styr på. Der "fandt" jeg så en halv pakke oksekød og en suppe, som jeg havde glemt alt om og som faktisk stod på indkøbsedlen, så det blev streget  :super

- Og så bærer den nye indkøbseddel klart præg af, at prøve at få brugt forskellige rester på nye måder, så nu er der tænkt over hvordan vi evt kan bruge en ting igen dagen efter!

- Derudover skal vi klart spare lidt penge på slik. Jeg har været sleeeem til slik hver aften siden fødslen, og det er bare dyrt! Det skal ikke væk, men skal begrænses og tænke på prisen. Og så vil jeg til selv at bage mere nu hvor jeg jo går hjemme, for det er meget billigere og så kan der også fryses lidt ned :)

 

Håber håber at det kan lade sig gøre både at smide mindre ud og spare lidt penge :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi burde virkelig også!

I dag var Søren afsted og kom af med 1500 kr! Det plejer altså at ligge på 900-1100 kr om ugen... Der var godt nok en pakke bleer, men også fancy øl for 100 kr <_<

Vi manglede ca alt, så det er ikke så mærkeligt, men stadig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er faktisk lidt stolt af mig selv. Har indtil videre overholdt madbudgettet så godt. Har lavet madplan og har fulgt den - det er altså rimelig godt klaret synes jeg :yay

Det eneste jeg har købt denne måned indtil videre som ikke var meningen var bogen "bedstemor fortæl nu" og den har jeg tænkt på at købe lææææænge til min mormor. Hun er 87, så synes ikke at jeg skulle udskyde det mere. Man ved jo aldrig hvad tiden bringer. Og nu når min mor fik den i fødselsdagsgave af Ayah så var det rimelig oplagt at hugge den med :p :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er faktisk lidt stolt af mig selv. Har indtil videre overholdt madbudgettet så godt. Har lavet madplan og har fulgt den - det er altså rimelig godt klaret synes jeg :yay

Det eneste jeg har købt denne måned indtil videre som ikke var meningen var bogen "bedstemor fortæl nu" og den har jeg tænkt på at købe lææææænge til min mormor. Hun er 87, så synes ikke at jeg skulle udskyde det mere. Man ved jo aldrig hvad tiden bringer. Og nu når min mor fik den i fødselsdagsgave af Ayah så var det rimelig oplagt at hugge den med :p :)

Sejt :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her fosser pengene ud af statskassen, men til ting vi ikke kan gøre så meget ved (transport til husbesigtigelser o.l.) - småshoppingen har til gengæld været nogenlunde under kontrol (yay me :D ).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her fosser pengene ud af statskassen, men til ting vi ikke kan gøre så meget ved (transport til husbesigtigelser o.l.) - småshoppingen har til gengæld været nogenlunde under kontrol (yay me :D ).

:yay hvor godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Av" sagde mit dankort da jeg shoppede sko :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Av" sagde mit dankort da jeg shoppede sko :rolleyes

:lol slemme Steph! Hvad købte du - og til hvem? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er jo ikke lige med i slankekuren, men vi havde jo en mission om at leve sundere for færre penge -og jeg vil bare lige pippe om at det er svært hvis man handler i brugsen! Normal indkøbstur der normalt rammer 5-600 kr, blev til 1000 kr i brugsen :rolleyes

Tilgængelig var kvaliteten af frugt og grønt helt perfekt og vi har lange holdbarhedsdatoer på alt maden.. Men øv det gjorde lidt ondt :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er jo ikke lige med i slankekuren, men vi havde jo en mission om at leve sundere for færre penge -og jeg vil bare lige pippe om at det er svært hvis man handler i brugsen! Normal indkøbstur der normalt rammer 5-600 kr, blev til 1000 kr i brugsen :rolleyes

Tilgængelig var kvaliteten af frugt og grønt helt perfekt og vi har lange holdbarhedsdatoer på alt maden.. Men øv det gjorde lidt ondt :unsure

Åh ja.. :rolleyes Vi handler altid i Brugsen, men nu hvor vi køber hus, skal heg have fundet studietidens gnist med Netto igen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol slemme Steph! Hvad købte du - og til hvem? :D

Mig og W, og vi mangler faktisk, og der var jo bud. Jeg fik 15% og sparede dermed 300kr, og så ikke et ord om hvad jeg brugte :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mig og W, og vi mangler faktisk, og der var jo bud. Jeg fik 15% og sparede dermed 300kr, og så ikke et ord om hvad jeg brugte :lolhit

:lol nærmest gratis så ;)

Tre dage på havregryn til Steph! :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER