Ihpets-mortilto

Budgetslankekur i februar - hvem er med?

95 indlæg i dette emne

Nu kiggede jeg på sedlen :) I køber endda billig mælk, så det ville jeg knap kalde en svaghed. Det ser da rigtig fint ud. Bær kunne måske være lidt luksuspræget på denne årstid, men de var jo konkret ikke dyre :)

Også noget vi ikke plejer at købe, men fundet ud af at vores datter er super glad for blåbær og så er de på tilbud alle steder lige nu så tænkte jeg ville prøve det :) Så faktisk første gang :) Men ja er jo lidt unødvendigt, men alligevel ikke :). 

 

og ja synes vi bruger rigeligt penge på mælk så selvom manden helst vil ha økologisk sødmælk som koster 10 kr. literen og vi slet ikke kan få i Fakta så får han det ihvertfald ikke :). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Også noget vi ikke plejer at købe, men fundet ud af at vores datter er super glad for blåbær og så er de på tilbud alle steder lige nu så tænkte jeg ville prøve det :) Så faktisk første gang :) Men ja er jo lidt unødvendigt, men alligevel ikke :). 

 

og ja synes vi bruger rigeligt penge på mælk så selvom manden helst vil ha økologisk sødmælk som koster 10 kr. literen og vi slet ikke kan få i Fakta så får han det ihvertfald ikke :).

Nej, det er helt klart værd netop at overveje, hvilken udgave man køber af de ting, som man bruger rigtig meget af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har så lavet en madplan til næste uge, hvor indkøbslisten består af følgende:

Kartofler. Punktum. Intet andet! Det er satme da at spare :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har så lavet en madplan til næste uge, hvor indkøbslisten består af følgende:

Kartofler. Punktum. Intet andet! Det er satme da at spare :lol

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har så lavet en madplan til næste uge, hvor indkøbslisten består af følgende:

Kartofler. Punktum. Intet andet! Det er satme da at spare :lol

Haha ja det er satme effektivt! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har så lavet en madplan til næste uge, hvor indkøbslisten består af følgende:

Kartofler. Punktum. Intet andet! Det er satme da at spare :lol

Orv sejt!

Min liste var en del længere, men jeg kunne slippe med under 400kr. Det er også helt ok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt nok marts nu - men jeg har både været i BR uden at købe noget til junior, OG er gået forbi Bilkas "40% på alt Bruder" uden at købe noget :D Minder virkeligt mig selv om, at han ikke mangler noget, og at det bare er flere ting at flytte til Jylland...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen som har en idé om hvor det er billigst at købe hakket oksekød lige nu?

Skal være med lav fedtprocent

Vil gerne få fyldt fryseren igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen som har en idé om hvor det er billigst at købe hakket oksekød lige nu?

Skal være med lav fedtprocent

Vil gerne få fyldt fryseren igen :)

Prøv www.tilbudonline.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv www.tilbudonline.dk

 

Har været der, men synes ikke overblikket er super godt. Nogle af tingene står i enhedspriser andre i kg, og skal på flere af dem helt ind i de  rigtige tilbudsaviser for at se vægt og eller fedtpct :S. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg er riiiiimelig stolt af mig selv! Jeg har kun brugt 2100 på madkontoen denne måned. Har formået at få brugt en hel masse af det som vi bare havde liggende i skabe og fryser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg er riiiiimelig stolt af mig selv! Jeg har kun brugt 2100 på madkontoen denne måned. Har formået at få brugt en hel masse af det som vi bare havde liggende i skabe og fryser

Har så brugt knap 1900 på diverse konto. Men det er altså også inkl 1 fødselsdagsgave til min søster og en pengegave til min mor. Og 2 stk bøger "mormor fortæl nu" til min mor og min egen mormor. Så det synes jeg egentlig er ret blæret!!

Det hjælper mig helt vildt at samle kvitteringer ind for hele måneden og gemme i en kuvert i køkkenet :)

 

Hvor er du sej! :glad 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej! :glad

Tak, føler mig også lidt cool haha :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sidde og leget rigtig luksusfælden nu her og gået alle posteringer på vores konti igennem for januar, februar og marts for at se hvor mange penge vi faktisk bruger :) godt være budgettet siger noget, men så bliver trukket lidt på nogle andre konti og rykket rundt og det er forvirrerende, så nu ville jeg rigtig se.

 

Andre som har leget luksusfælden? Tænker i forhold til ligesom de har gjort ii programmet med deres tavle for overblik :) (mit er dog i excel)

1898217-51bedf38eaf00.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sidde og leget rigtig luksusfælden nu her og gået alle posteringer på vores konti igennem for januar, februar og marts for at se hvor mange penge vi faktisk bruger :) godt være budgettet siger noget, men så bliver trukket lidt på nogle andre konti og rykket rundt og det er forvirrerende, så nu ville jeg rigtig se.

Andre som har leget luksusfælden? Tænker i forhold til ligesom de har gjort ii programmet med deres tavle for overblik :) (mit er dog i excel)

1898217-51bedf38eaf00.jpg

Jeg tror aldrig at jeg har haft så mange kontanter :lolhit Men ellers et sjovt forsøg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror aldrig at jeg har haft så mange kontanter :lolhit Men ellers et sjovt forsøg :)

Gjorde det jo netop også bare i excel (overvejede også at lave det grafisk med en farvet celle for hver 1000 kr) men har jo bare skrevet tallene :) Men giver jo et godt overblik :). Og jeg bliver skræmt hver gang jeg kigger på budget eller lignende over hvor mange faste udgifter man får når man faktisk bliver voksen (forsikringer osv). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øøj jeg har brugt alt for mange penge på diverse posten allerede :oops vi har spist sushi for 500,- og jeg har shoppet i outletten for 700,- og købt lidt tøj til Ayah for 200,- og på torsdag har jeg inviteret min mor i bio og på mad så det bliver nemt 500,-

Av av mit kort, må altså lige stramme an!! Det går ikke alt det hygge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gjorde det jo netop også bare i excel (overvejede også at lave det grafisk med en farvet celle for hver 1000 kr) men har jo bare skrevet tallene :) Men giver jo et godt overblik :). Og jeg bliver skræmt hver gang jeg kigger på budget eller lignende over hvor mange faste udgifter man får når man faktisk bliver voksen (forsikringer osv).

Det er uhyggeligt mange penge man skal aflevere når man bliver voksen :rolleyes

Det var faktisk meget smart med farvede celler :) Jeg tror at det giver et godt overblik når man får det så visuelt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der formåede at spare lidt på pengene? Mit er vidst løbet helt løbsk..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der formåede at spare lidt på pengene? Mit er vidst løbet helt løbsk..

Well, vi er flyttet og bruger jo formuer på alt muligt - men jo, noget af min småshopping fik jeg faktisk skruet ned for. Shop hep for at komme tilbage på hesten ;) :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER