Sjoerslev

Hcg kuller ?!?

17 indlæg i dette emne

Hej med jer ☺️

Syntes lige jeg har brug for at komme ud med min lidt forvirrende situation.

Jeg skrev i tråden december testere sidst i december måned, da jeg havde en svag test streg på testen fra valmed. Alle var enige i at den var positiv. De næste dage tog jeg så forskellige teste som alle viste det samme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har ikke vert borti noe sånt nei. Men kan det hende du er mindre på vei enn hvad du trodde?

Håper alt er i orden iallefall!

Knus herfra :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske er du slet ikke 7+1 som du går og tror.. Måske er du kun 6+1 eller mindre. Og så er det jo derfor du ikke kan se noget på scanningen.

Jeg ved godt det er ulideligt.. Men du er desværre nok nødt til bare at vente og se hvad næste blodprøve og scanning siger. Hvornår skal du scannes igen ? Og skal du have taget flere blodprøver ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon du var været gravid med tvillinger? Også mistet den ene.. Det ville vel give et fald, for derefter at give en stigning, tænker jeg...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke håbe på noget :kram2

Hvis du har kunnet spore hcg sidst i december, så burde man kunne se en fostersæk to uger senere.

Håber du snart får endelig afklaring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske er du slet ikke 7+1 som du går og tror.. Måske er du kun 6+1 eller mindre. Og så er det jo derfor du ikke kan se noget på scanningen.

Jeg ved godt det er ulideligt.. Men du er desværre nok nødt til bare at vente og se hvad næste blodprøve og scanning siger. Hvornår skal du scannes igen ? Og skal du have taget flere blodprøver ??

Ja jeg tænker faktisk også jeg måske kun er 5+3-4 idag istedet for. Det giver i hvertfald mening i forhold til at man så ikke kan se noget på en scanning. Ja skal have taget blodprøve igen imorgen og scannes på tirsdag, så må jeg se hvad de så siger. Der er i hvert fald kommet et lille håb på der stadig er en lille spire.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon du var været gravid med tvillinger? Også mistet den ene.. Det ville vel give et fald, for derefter at give en stigning, tænker jeg...?

Tjo måske ? Altså vi har da begge belæg for at få tvillinger. Min morfor var det og min kæreste var det også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke håbe på noget :kram2

Hvis du har kunnet spore hcg sidst i december, så burde man kunne se en fostersæk to uger senere.

Håber du snart får endelig afklaring.[/ quote]

Har en veninde hvis mor havde lidt det samme forløb som mig. Der kunne der først ses noget på scanningen i uge 8 og hun lever jo helt fint idag. Så håber en lille smule, men er også afklaret med at der måske nok bare er kuk i hormonerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lykke til uansett hvordan det går! Jeg håper virkelig for deg at alt er i orden og at det går som det skal videre i graviditeten! :) :*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lykke til uansett hvordan det går! Jeg håper virkelig for deg at alt er i orden og at det går som det skal videre i graviditeten! :) :*

Mange tak ☺️ Håber da også det hele går. Men ellers må vi op på hesten igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med dig.

 

Jeg vil nødigt være lyseslukker, men hvis du læser mit indlæg, der også omhandler HGC lidt længere nede (sidste opdateret for nogle dage siden), så minder det en smule om det forløb, jeg var igennem i efteråret.

 

Lægen var allerede ret sikker på, at det ville gå galt ved den mærkelige udvikling af HCG og han endte også med at få ret. - Jeg nåede bare at gå lidt længere end du er nået nu.

 

Jeg håber inderligt det bedste for dig - ville ikke ønske dette for nogen! :(

 

De bedste tanker

Mette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber sådan for dig at alt er okay!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de søde kommentarer.

Det endte med en fjernelse af den ene æggeleder da graviditeten sad der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de søde kommentarer.

Det endte med en fjernelse af den ene æggeleder da graviditeten sad der.

Det er jeg ked af at høre.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de søde kommentarer.

Det endte med en fjernelse af den ene æggeleder da graviditeten sad der.

Det er jeg SÅ lei meg for å høre! Håper du er ok! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de søde kommentarer.

Det endte med en fjernelse af den ene æggeleder da graviditeten sad der.

Øv, øv og øv.. Det er jeg virkelig ked af at høre. Håber du er okay. Knus :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej dog! :kram2 Kæmpe kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER