Morpige

kan godt se det er en mand? Kan I?

12 indlæg i dette emne

Her er en ny super model fra Australien

Kan I se det er en mand?

Jeg synes det er let at se det er en mand. Benene er kraftigere og fødderne er større og han har et meget markeret maskulint ansigt.

http://www.bt.dk/kendte/19-aarig-sexet-supermodel-er-en-mand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er svært at det, han er da en flot pige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså nå du siger det kan jeg godt se han ser maskulin ud i ansigtet, men vidste jeg det ikke, så havde jeg troet det var en pige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes det er sjovt at han fremfører sig som en kvinde. Men et eller andet sted er det da lidt sørgeligt at kun mænd kan leve op til kvindeidealerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes ikke ummidelbart jeg ville have sagt DET er da en mand.. Han er da en flot kvinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes heller ikke, at det ligefrem er nemt at se, og han har da en del feminine træk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes det er sjovt at han fremfører sig som en kvinde. Men et eller andet sted er det da lidt sørgeligt at kun mænd kan leve op til kvindeidealerne

Jeg synes bestemt også at det er en sørgelig, og frastødende udvikling.... At kvindeidealet nu er blevet så skrabet, og formløst, at man bare kan bruge mænd i stedet.....

Hvad blev der af bryster, hofter og bagdel?????

Ærlig talt synes jeg det er uhyggeligt :(

Giv os da nogle RIGTIGE kvinder, som de unge kan se op til, i stedet for det der!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså nå du siger det kan jeg godt se han ser maskulin ud i ansigtet, men vidste jeg det ikke, så havde jeg troet det var en pige :)

Jeg kunne skrive nøjagtig det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke se det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du nu nævner det kan jeg godt se det er en mand, men hvis jeg ikke vidste det ville jeg helt klart tro det er en kvinde :) synes han er utrolig flot som kvinde, men det hører sig ikke hjemme.. Der må være SÅ mange andre kvinder i verden der er lige så smukke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du nu nævner det kan jeg godt se det er en mand, men hvis jeg ikke vidste det ville jeg helt klart tro det er en kvinde :) synes han er utrolig flot som kvinde, men det hører sig ikke hjemme.. Der må være SÅ mange andre kvinder i verden der er lige så smukke...

Enig!

Når man ved man skal kigge efter det, så synes jeg nu sagtens man kan se det. Specielt på billede 12 - der helt tydelige maskuline træk i ansigtet og hans hænder er vældig mandige ;) Og selvom mange modeller er stort set uden bryster, så sidder de altså ikke så langt fra hinanden som man kan se hans gør på det sidste billede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER