Ema

Håndklæder

46 indlæg i dette emne

Altså vi deler håndklæder, men bruger hver vores når vi har været i bad. Vi kan godt bruge det et par gange, og jeg kan godt finde på at bruge N's hvis jeg har glemt at tage et med til mig selv -men det ved han ikke :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså vi har ikke håndklæder der er mine og dine, men en skuffe med håndklæder der er fælles. Vi har så et alm håndklæde når man har vasket hænder osv, og så bruger vi hver vores badehåndklæde og er gamle nok til selv at smide dem til vask ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og vi kan sagtens bruge håndklæder 4-5 gange inden de kommer til vask. I min verden er det miljøsvineri at vaske håndklæder efter 30 sekunders brug.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også hver vores håndklæde. Og bruger dem flere gange før de bliver vasket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og vi kan sagtens bruge håndklæder 4-5 gange inden de kommer til vask. I min verden er det miljøsvineri at vaske håndklæder efter 30 sekunders brug.

Meget muligt, men jeg synes personligt at det er virkelig uhygiejnisk at bruge et håndklæde flere gange. Det er decideret ulækkert at tænke på hvor mange bakterier der flyver rundt på et badeværelse, hvorfor min tandbørste f.eks. heller ikke står derude.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget muligt, men jeg synes personligt at det er virkelig uhygiejnisk at bruge et håndklæde flere gange. Det er decideret ulækkert at tænke på hvor mange bakterier der flyver rundt på et badeværelse, hvorfor min tandbørste f.eks. heller ikke står derude.

Jeg er ret bakterieforskrækket, men vores håndklæder hænger jo altså ikke nede i toilettet :) det er jo ikke fordi håndklæder suger bakterier til sig mere end andre ting.

Skifter du så også sengetøj hver dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ret bakterieforskrækket, men vores håndklæder hænger jo altså ikke nede i toilettet :) det er jo ikke fordi håndklæder suger bakterier til sig mere end andre ting.

Skifter du så også sengetøj hver dag?

 

http://nordjyske.dk/nyheder/bakteriebombe--skift-dine-klamme-haandklaeder/f71860b7-9335-4eb9-b966-aae22376dc78/112/1513

http://jyllands-posten.dk/jptv/ECE4622011/Et+toiletskyl+spreder+bakterie-storm/

 

Nej, jeg skifter ikke sengetøj hver dag. Det bliver skiftet ca. en gang i ugen, men derudover synes jeg ikke det kan sammenlignes, da jeg aldrig vil ligge nøgen under min dyne eller tørre mine intime dele med sengetøjet som jeg vil med et håndklæde. Jeg betragter et håndklæde lidt ligesom undertøj, som jeg under ingen omstændigheder ville bruge to dage i træk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

http://nordjyske.dk/nyheder/bakteriebombe--skift-dine-klamme-haandklaeder/f71860b7-9335-4eb9-b966-aae22376dc78/112/1513

http://jyllands-posten.dk/jptv/ECE4622011/Et+toiletskyl+spreder+bakterie-storm/

Nej, jeg skifter ikke sengetøj hver dag. Det bliver skiftet ca. en gang i ugen, men derudover synes jeg ikke det kan sammenlignes, da jeg aldrig vil ligge nøgen under min dyne eller tørre mine intime dele med sengetøjet som jeg vil med et håndklæde. Jeg betragter et håndklæde lidt ligesom undertøj, som jeg under ingen omstændigheder ville bruge to dage i træk.

Jeg er nu på ingen måde skræmt af dine links :D vores toilet kan ikke skylle ud hvis brættet er oppe, det begrænser i hvert fald at der kan sprøjte vandpartikler op. Derudover vasker vi jo hænderne med sæbe inden vi tørrer dem i håndklædet, og kroppen bliver jo også vasket ren i sæbe.

Hvis man skal gå op i bakterier på det niveau, så ville jeg være langt mere bekymret for resten af vores hus. Vi har to hunde som slæber ting og sager med ind (ja jeg finder hundelorte med poteaftryk i vores have), af og til sover de i sengen, hvor vi også er nøgne og har sex hvor der altså udveksles diverse væsker, og så sover vi resten af natten i det ;)

Et håndklæde der hænger 2-3 m fra vores dagligt rengjorte toilet med nedslået bræt kan simpelthen ikke få mig til at tænke på bakterier :D helt fair at andre måske har et rigtigt lille badeværelse, hvor situationen måske er en anden, men i vores tilfælde vil det simpelthen være spild af vand og strøm at vaske håndklæder så ofte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har hver sit.

Nok er A ren, når han bruger det, men jeg har nu alligevel ikke lyst til at risikere at tørre mit ansigt med den del, han potentielt har tørret sin røv med dagen forinden.

Præcis min tanke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har hver sit.

Nok er A ren, når han bruger det, men jeg har nu alligevel ikke lyst til at risikere at tørre mit ansigt med den del, han potentielt har tørret sin røv med dagen forinden.

Hahaha, denne her er jeg enig i. Det er lige præcis sådan jeg tænker det :D

Jeg har aldrig overvejet, at man deler faktisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

http://nordjyske.dk/nyheder/bakteriebombe--skift-dine-klamme-haandklaeder/f71860b7-9335-4eb9-b966-aae22376dc78/112/1513

http://jyllands-posten.dk/jptv/ECE4622011/Et+toiletskyl+spreder+bakterie-storm/

Nej, jeg skifter ikke sengetøj hver dag. Det bliver skiftet ca. en gang i ugen, men derudover synes jeg ikke det kan sammenlignes, da jeg aldrig vil ligge nøgen under min dyne eller tørre mine intime dele med sengetøjet som jeg vil med et håndklæde. Jeg betragter et håndklæde lidt ligesom undertøj, som jeg under ingen omstændigheder ville bruge to dage i træk.

Jeg er nødt til at spørge, hvorfor du ik vil ligge nøgen under din dyne? Hvad så med sex? Skifter du så sengetøj lige bagefter, fordi du og en anden har været nøgen på det?

Personligt synes jeg, det er det bedste at sove nøgen og putte nøgen med min mand! Men derfor vil jeg simpelthen ikke skifte sengetøj dagligt - så beskidte og uhygiejniske synes jeg alligevel ikke, vi er..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sover altid nøgne. Gør ungerne også, vi sover bare bedst sådan. Skifter sengetøj 2x ugentligt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme pulje af rene håndklæder, hver sit når det er i brug. Vi skifter efter et par dage. For det meste bruger vi faktisk hver vores badeværelse, så det går ret meget af sig selv, at min mand og jeg ikke deler håndklæde. Pigerne bruger håndklæder, der er et nummer mindre end de voksnes, så de er nemme at kende.

Jeg kan i øvrigt melde mig ind i klubben med hund i huset, der kommer over det meste (inklusiv seng på trods af oprindelige gode intentioner :rolleyes ), så vi er ikke specielt bakterieforskrækkede, men vasker i sagens natur en del sengetøj mv. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nødt til at spørge, hvorfor du ik vil ligge nøgen under din dyne? Hvad så med sex? Skifter du så sengetøj lige bagefter, fordi du og en anden har været nøgen på det?

Personligt synes jeg, det er det bedste at sove nøgen og putte nøgen med min mand! Men derfor vil jeg simpelthen ikke skifte sengetøj dagligt - så beskidte og uhygiejniske synes jeg alligevel ikke, vi er..

 

Det taenkte jeg ogsaa... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nødt til at spørge, hvorfor du ik vil ligge nøgen under din dyne? Hvad så med sex? Skifter du så sengetøj lige bagefter, fordi du og en anden har været nøgen på det?

Personligt synes jeg, det er det bedste at sove nøgen og putte nøgen med min mand! Men derfor vil jeg simpelthen ikke skifte sengetøj dagligt - så beskidte og uhygiejniske synes jeg alligevel ikke, vi er..

Sket og ret fordi jeg ikke bryder mig om at sove nøgen. Der bliver altid skiftet sengetøj efter sex, men det nu mere fordi det pletter. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 2, et til hår og et til resten og bruger dem vel 3-4 gange før de ryger til vask. R har 2, et til bad og et til etagevask, han styrer selv hvornår de ryger til vask men det er vel ca det samme. Jeg bruger typisk de røde/lyserøde og han bruger typisk de mørklilla/grønne håndklæder. Mathilde har sine egne 2 med tryk, det er også dem der kommer med til svømning og idræt. Da hun bruger dem så meget vasker jeg dem hver uge. Vi tørrer aldrig gulvet med håndklæder, det har vi "gulvklude" klippet ud af gamle håndklæder til. Til hænder har vi et i køkkenet og et på badeværelset som alle bruger, de blir skiftet hver 2.-3. dag, oftere hvis vi har gæster. Vi vasker ofte hænder i køkkenet, da det er en husregel at man skal når man kommer ind i huset. Karkluden i køkkenet blir skiftet 1-2 gange om dagen.

 

Mht sengetøj så sover vi begge letpåklædt, vi skifter det hver 14. dag men kan godt trække det til min mens er færdig fx, da det kan spilde. Syns ikke vi pletter ved sex, har en stak små håndklæder i soveværelset til at undgå det med. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Personligt synes jeg, det er det bedste at sove nøgen og putte nøgen med min mand! Men derfor vil jeg simpelthen ikke skifte sengetøj dagligt - så beskidte og uhygiejniske synes jeg alligevel ikke, vi er..

:ditto

Jeg har sovet nøgen siden jeg var teenager og hader, at sove med tøj på!

Søren kan dog bedst lide at sove med boxershorts.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op der skete meget i min lille tråd.

Vi har også en fælles pulje håndklæder, men jeg ville jo så gerne at vi havde hver sit når de var taget i brug, men det er N så ikke lige med på desværre og han kan nemlig ikke se problemet, så skulle bare lige høre om det var mig der var hysterisk eller hvad.

Kan da lige tilføje at vi sover i undertøj (minus BH) og skifter senge tøj ugentlig.

Når jeg ammer i sengen har jeg et håndklæd/stofble under som skiftes efter hver nat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den hopper jeg med på. Jeg bruger bare det der hænger på stangen, og hvis jeg ved det har været brugt et par gange eller fx til at tørre gulvet med, så skifter jeg det bare. Altså han er jo ren, når han bruger det :D

:ditto  Har faktisk aldrig tænkt over det.. Altså vi sover jo alligevel nøgne sammen (og vi sover gerne TÆT) så kan ikke helt se problemet i det :) Men ville egentlig ikke dele håndklæde med andre end ham nu jeg tænker over det   :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har forskellige håndklædesæt, som skiftes samtidig. Når håndklædet er taget i brug, så har vi hver vores, som vi bruger mere end en gang. Det er lidt forskelligt hvornår vi skifter det, det sker lidt efter behov :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger de samme håndklæder og vi bruger dem flere gange. Jeg tænker umiddelbart at min mands private dele er rimelig rene når han har været i bad, så det tager jeg altså ikke så tungt. Jeg tror på at man kan være for hysterisk med bakterier og så kan vi slet ikke tåle noget. Vi har jo også sex og han kan da også få et blowjob når han er heldig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER