Nitzen1987

Hvornår havde dit barn en legekammerat med hjem

8 indlæg i dette emne

Eller var hjemme hos en kammerat for første gang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bum bum... Anna var hjemme ved Lærke for første gang, da hun var ca. 3 år og jeg var med første gang. Nu er hun knap 4 år og har haft legeaftaler med 3-4 forskellige børn, men det er først indenfor de sidste 2-3 mdr. det for alvor er udvidet. Indtil da var det kun Lærke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft samme tanker. Carl Emil er endelig begyndt at lege mere med de andre og har i løbet af 1 måneds tid fået rigtig mange venner i bhv. Og spørger jævnligt om han må få XX eller YY med hjem eller komme hjem til dem. 

 

Men jeg har været lidt tilbageholdende - men det har nok mest været fordi jeg ikke helt selv har kunne overskue ekstra barn med hjem om eftermiddagen  :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores er 3 og hun har ikke været hjemme ved nogen og heller ikke haft nogen med hjemme.

Hun leger med mange i bh men spørger aldrig om hun må få nogen med hjem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Erica var 3 år og 5 måneder. Hun var hjemme ved en børnehaveveninde og moren hentede dem begge fra børnehave, og så kom jeg og hentede hende. Det gik fint, selvom jeg var lidt nervøs, nu jeg slet ikke var med til at aflevere hende - men der var bare ingenting. De havde top hygget sig og hun ville ikke med hjem :rolleyes

 

Hun har nok haft en 5-6 legeaftaler det sidste års tid med den samme veninde, og så har hun været ovre ved vores genbo en 3-4 gange også, hvor jeg har været alle gange på nær en (ligeså meget for min egen skyld, da jeg snakker godt med forældrene).

 

I starten var det ca 1½ - 2 timer, nu kan hun nemt være af sted i 4-5 timer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise var omkring 3 år første gang hun var alene hjemme og lege hos nogen - det var hjemme hos bedsteveninden og hun kender også forældrene rigtig godt, da vi er i mødregruppe sammen og hun derfor har kendt dem fra spæd. Så vi var egentlig alle trygge ved det arrangement og det gik da også rigtig godt. Siden da har der været flere legeaftaler med samme veninde både hos hende og hos os - og så har hun haft en enkelt kammerat fra bh'en på besøg hos os her da hun var 3½ år. Han blev så afleveret og hentet af sin far hjemme hos os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna skal have to med hjem fra børnehaven i morgen fra 14.30-17. Det er første gang jeg skal være tovholder på det. Spændende! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER