Prinsessemor

Middagslur- hvor længe

22 indlæg i dette emne

I vuggestuen sover Alma mellem 45 min og 1 time en gang om dagen.

jeg tror umiddelbart de syntes det er lige i underkanten, men hun har aldrig været den største snuehane om dagen, hun bliver til gengældt puttet ved 19 tiden om aftenen og sover til mellem 6 og 7 næste morgen

hvor længe sover jeres unger til middag ?

hun er 16 mdr gammel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min sover 1 time formiddag og 2 eftermiddag, det har han gjort siden han var 1 år gammel ca og kommer så i seng 19-19.30 og sover til kl 6

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J sover ca 2 timer hver dag, nogle gange lidt længere til og nogle gange lidt kortere tid :) (Han er 17 mdr )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Josefine sover 2-2½ time middagslur... hun bliver også puttet kl 19 og sover til mellem 6-7 om morgenen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah som blir 3 her sidst i november sover 3 timer til middag. han sover også fra 7 aften til 6 morgen.

Men mener ikke det kan sammenlignes da sovn er individuelt... bare total-søvnen er ok og der ikke er tale om at hun ikke vokser og udvikler sig....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter på 2,5 år sover ca. 1,5-2 timers lur i vuggeren.

Hun bliver puttet kl. 20.00/20.30 om aftenen og sover til 6.30/7.00 om morgenen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lili bliver 3 til december og saover gerne mellem 2 og 3 timer

Naia der er fra august sover mellem 15 minutter og 3 timer.

Hvis hun ikke sover mere end 45 min til en time så har hun nok ikke brug for mere. Hun sover jo en god lang nattesøvn på 11 til 12 timer, så hun holder sig fint indenfor hvad der er normalt søvnbehov (så vidt jeg kan huske)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Thilde, som er 14 måneder sover ca. 3 timer om dagen.

Hjalte sov 2 timer indtil han blev ca. 3 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Emil sover mellem 2-3 timer 1 gang om dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja kan da godt se hun ikke sover så meget så :)

Jeg er også sikker på hun er helt normal og virker jo glad og tilfreds, blev bare helt i tvivl da vuggestuen tit kommentere hun ikke sover ret meget, men det har hun jo aldrig gjort :) mon ikke det kommer når hun bliver teenager :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nadja er næsten 12mdr ;) og hun sover 2½ time middagslur, nogle dage kun 2 timer..

hun bliver også puttet kl. 19 og sover til ca. 6.30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Victor sover alt mellem 1t og 3t. Han kommer i seng kl. 19, vågner kl. 5 får sutten og sover til kl. 7:30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alfrida har altid haft et godt sove hjerte...

Når vi var i mødregruppe da hun var lille sov hun hele den tid vi var der dvs fra kl ca 9- 13...

Og hun ër fortsat med at sove længe i vuggestuen,der sover hun i gennemsnittet 2½ time ... Nogen dage kan hun godt nøjes med 1½ time og andre dage sover hun 3 timer...

Alfrida er 20 mdr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For få uger siden blev hun lagt tidlige ca kl 11 over i vuggestuen og der sov i en halv time, og så igen omkring 2 timer 16-18 når vi kom hjem, så var næsten aldrig sammen med hende.

Men de er begynde at ligge hende ved en 13 tiden så nu ser det sådan her ud at hun sover 1 gang om dage over i vuggestuen i ca 1½ time, nogle gange mindre og så sover hun når hun kommer hjem også. Hun bliver lage 18.30-19.00 og sover til en 7-8 tiden om morgen.

Frederikke er 14 måneder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores søn sover ca. 2 timer og det har han gjort siden han var ca. 1 år gammel. Han er 2 år nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Emilie er 14 mdr og sover formiddagslur i dp ca 45 min. Derefter sover hun eftermiddagslur i dp ca 2 nogle gange 3 timer...hun kommer så i seng kl 19 og sover til kl 6-7 stykker næste morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mikkel sover 3 timer gange 1 og går i send ca. kl 19 og står op igen kl.6 (til hverdag)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isabella er også 16 måneder og sover ca. 2-3 timer én gang om dagen. Kommer i seng omkring kl 19, og sover til 6-7 stykker om morgenen. I weekenderne sover hun tit 2 gange om dagen fordelt på 1x2 timer og 1x1 time.

MEN, der kan altså være perioder, hvor den lille pige ikke gider sove mere end 1 time om dagen- det er virkelig ALT for lidt for hende, og så bliver hun prinsesse umulius :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Magnus sover 1½ time i vuggestuen.

Han bliver 3 til feb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oscar sover 2-3 timer (hans dagplejemor vækker ham dog ofte før). Om natten sover han 11-12 timer (fra 19.00 til 06.00-07.00) Han bliver 2 år til februar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bliver jeg bare misundelig...

Min er 21 mdr og sover fra 45 min til max 1,5 time én gang om dagen. Kommer så i seng kl 19:30 ca og er så klar igen 5:30 - 6 næste morgen...

Og det er endda sjældent en nat uden jeg er opppe én til to gange...

Men han er glad og tilfreds, så satser på han har det fint trods alt for lidt søvn... Det er kun mor der mangler søvn åbenbart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilde er 15 mdr og sover 1 gang om dagen - alt melle 45 min -2 timer. Normalt ca. 1½. Så hedder ikke mega meget. Hun bliver også puttet ved 19 tiden og sover til 07 ca.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER