Majapigen87

Hvor hurtigt vokser brysterne?!

12 indlæg i dette emne

Jeg testede positiv mandag morgen, og har været ved læge i dag, og den er god nok. Jeg er gravid, 4+6 sagde han.

Jeg er førstegangs gravid eller hvad det nu hedder og kom til at studere mine bryster her til aften da jeg tog bh af. Kan det passe at brysterne allerede nu vokser??! Jeg vil sværge på at de ser anderledes ud. Kom til at se at min bh var fyldt totalt ud. Tog så for sjov en anden bh på som før sad lidt tæt, og som jeg havde på for 3 uger siden - og den 'popper' brysterne ud af??? Er det mig der er blevet skør?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det første tegn på min graviditet var også at mine bryster var vokset og føltes mere faste.. så nej, du er ikke skør :) det er vist hormonerne, der gør det.

Mælken kommer jo først senere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine voksede med det samme stort set, og var ret ømme i starten. Nu er de ikke længere ømme, men BH'erne er stadig lige godt fyldt ud :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg mere rolig - troede at jeg var blevet skør og helt babykulret ;-)

Jeg kan også tydeligt mærke muskler i underlivet arbejde, lidt ligesom meget meget milde menstruationssmerter, men det sagde lægen også var helt naturligt. - Så der mærker jeg det jo egentlig også, synes bare at det er utroligt at tegnene kommer så hurtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine bryster voksede inden jeg overhovedet fik en positiv test, så ja, det kan sagtens passe.

 

Og tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine bryster voksede også meget hurtigt. Og måtte ty til ammebh'er og sportsbh'er lige fra jeg testede positiv. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg måtte ud og købe en ny BH ret hurtigt. Jeg har KÆMPE bryster, når jeg er gravid - det er helt skørt, og jeg ryster lidt på hovedet af dem! :lol 

 

Heldigvis stopper de med at vokse på et tidspunkt - i hvert fald for mig - og så faldt de hurtigt ned til normal størrelse, når først amningen er etableret. Det satser jeg også på sker denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt misundelig. Mine bryster voksede slet ikke da jeg var gravid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er meget forskelligt. Mine bryster er da blevet lidt større, men jeg kan sagtens passe mine almindelige BH'er endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste gang var mine også vokset 1,5 str på knap 3 uger.

Denne gang er de vokset knap 1 str, hvilket bare betyder, at jeg nu kan fylde min bh ud (bruger kun a)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 2. Gang og første gang oplevede jeg ikke mine bryster voksede. Men her anden gang så blev de ret hurtig større. Oh min bh passer ikke aå godt mere. Er kun 6+4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt misundelig. Mine bryster voksede slet ikke da jeg var gravid ;)

Haha, så er jeg til gengæld misundelig på dig! Synes ikke det er særlig pænt med det her yver

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER