Nitzen1987

Hvad er det der, mor? øh.... hvad svarer man lige?

27 indlæg i dette emne

Nu har Maja flere gange fanget mig i at skifte bind og spørger til hvad det er der er deri. "Er det pølser?" :D

Hvad svarer man lige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg plejer st sige at det er noget mødre bruger... og det skal hun nok finde ud af en dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille spurgte om det bar en ble.. Og dum som jeg var, svarede jeg ja.

Så nu spørger hun ofte om jeg tisser i min ble, om jeg skal have skiftet ble eller fortæller at hendes mor nogen gange bruger ble. Super fedt :|

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har svaret at voksne piger bløder nogle gange også tager jeg bind på- så har vi talt om, at det ligner en ble, netop fordi jeg begik fejlen at sige det var en ble ;) Jeg har sagt det med at bløde fordi hun så det en dag og mente jeg skulle have et plaster :P Vi tager den hver gang jeg har mens ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna er også vældig interesseret (selvom det jo så er længe siden det har været aktuelt ;))

Jeg er fuldstændig ærlig og fortæller, at det er fordi jeg bløder og det gør alle voksne piger en gang om måneden.

Jeg synes slet ikke det er akavet eller noget jeg gerne vil undgå at snakke om, men måske det bare er mig der er underlig på den front? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna er også vældig interesseret (selvom det jo så er længe siden det har været aktuelt ;))

Jeg er fuldstændig ærlig og fortæller, at det er fordi jeg bløder og det gør alle voksne piger en gang om måneden.

Jeg synes slet ikke det er akavet eller noget jeg gerne vil undgå at snakke om, men måske det bare er mig der er underlig på den front? :unsure

Jeg har også bare fortalt det lige som det er.

Ligesom vi også har forklaret hvordan far har hjulpet til med at lave en baby inde i mors mave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også bare fortalt det lige som det er.

Ligesom vi også har forklaret hvordan far har hjulpet til med at lave en baby inde i mors mave.

Og hvordan har I forklaret det? :)

Theo spurgte åbenbart om det forleden. Vil gerne være forberedt, hvis han spørger igen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også det er helt okay at spørge om og tale om.

Men synes ikke de behøver kende min cyklus i Camilles børnehave..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også det er helt okay at spørge om og tale om.

Men synes ikke de behøver kende min cyklus i Camilles børnehave..

Jo! Op på skemaet ved siden af hvornår ungerne har sovet lur!:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvordan har I forklaret det? :)

Theo spurgte åbenbart om det forleden. Vil gerne være forberedt, hvis han spørger igen :D

Vi har sagt at halvdelen af babyen kommer fra far og halvdelen fra mor. Og at far har kommet den ind i mor med hans tissemand :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har sagt at halvdelen af babyen kommer fra far og halvdelen fra mor. Og at far har kommet den ind i mor med hans tissemand :)

Det var da også en fin måde :)

Gad vide om Theo kan tackle den :chin: Haner ret tissemandsfikseret for tiden :rolleyes og jeg gider ikke rigtig, hvis han skal rende rundt og snakke om det hele tiden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna er også vældig interesseret (selvom det jo så er længe siden det har været aktuelt ;))

Jeg er fuldstændig ærlig og fortæller, at det er fordi jeg bløder og det gør alle voksne piger en gang om måneden.

Jeg synes slet ikke det er akavet eller noget jeg gerne vil undgå at snakke om, men måske det bare er mig der er underlig på den front? :unsure

Nu har Mie ikke set det, fordi jeg jo ikke har mens ;) og før jeg blev gravid boede vi hos svigerfar med et toilet på størrelse med et frimærke så der var hun ikke med. Men jeg har det præcis som dig! Er hun stor nok til at spørge er hun stor nok til at få et ærligt svar i børnehøjde.

Hun har ikke spurgt hvordan babyen er kommet derind endnu, men jeg har den her ved hånden (fra en anden Bk bruger):

Min venindes datter spurgte under morgenmaden på vores ferie hvordan babyer kom ind i maven på mor, og der sagde vi at babyen startede med at være så lille bitte at man ikke kunne se den og så puttede far den ind i mors mave (måske sagde vi gennem tissekonen det kan jeg ikke huske) så den kunne vokse og blive en baby. Det var nok for hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna er også vældig interesseret (selvom det jo så er længe siden det har været aktuelt ;))

Jeg er fuldstændig ærlig og fortæller, at det er fordi jeg bløder og det gør alle voksne piger en gang om måneden.

Jeg synes slet ikke det er akavet eller noget jeg gerne vil undgå at snakke om, men måske det bare er mig der er underlig på den front? :unsure

Ej jeg syntes ikke at du er underlig. Mine piger har da også fået at vide at det er noget man får når man er voksen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer forhåbentlig ikke til at stå i den situation. Jeg bruger organic cup og den får Immanuel altså ikke lov til at se mig bruge :lol plus den kun bliver tømt ca hver 8 time :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

W aner intet om sådan noget, endnu. Det kommer måske efter graviditeten.

Men jeg har sådan en sød historie om nogle store vuggestuebørn/små børnehavebørn der bruger ble.

De står på toilettet i institutionen og snakker om bleer og hvilken farve bleer de forskellige børn bruger (poserne har forskellig farve), hvortil den ene meget højt siger: min mor bruger de lyserøde :Lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har Mie ikke set det, fordi jeg jo ikke har mens ;) og før jeg blev gravid boede vi hos svigerfar med et toilet på størrelse med et frimærke så der var hun ikke med. Men jeg har det præcis som dig! Er hun stor nok til at spørge er hun stor nok til at få et ærligt svar i børnehøjde.

Hun har ikke spurgt hvordan babyen er kommet derind endnu, men jeg har den her ved hånden (fra en anden Bk bruger):

Min venindes datter spurgte under morgenmaden på vores ferie hvordan babyer kom ind i maven på mor, og der sagde vi at babyen startede med at være så lille bitte at man ikke kunne se den og så puttede far den ind i mors mave (måske sagde vi gennem tissekonen det kan jeg ikke huske) så den kunne vokse og blive en baby. Det var nok for hende.

 

Synes godt nok, at de boller meget i den video. Er det virkelig nødvendigt med flere forskellige stillinger? :D :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes godt nok, at de boller meget i den video. Er det virkelig nødvendigt med flere forskellige stillinger? :D :lolhit

Jeg synes altså også den er liiige malerisk og direkte nok. Det er ikke noget jeg har tænkt mig at vise Anna ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altså også den er liiige malerisk og direkte nok. Det er ikke noget jeg har tænkt mig at vise Anna ;)

Tror måske også det ville skabe flere spørgsmål for Camille, end den ville give svar!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har Mie ikke set det, fordi jeg jo ikke har mens ;) og før jeg blev gravid boede vi hos svigerfar med et toilet på størrelse med et frimærke så der var hun ikke med. Men jeg har det præcis som dig! Er hun stor nok til at spørge er hun stor nok til at få et ærligt svar i børnehøjde.

Hun har ikke spurgt hvordan babyen er kommet derind endnu, men jeg har den her ved hånden (fra en anden Bk bruger):

Min venindes datter spurgte under morgenmaden på vores ferie hvordan babyer kom ind i maven på mor, og der sagde vi at babyen startede med at være så lille bitte at man ikke kunne se den og så puttede far den ind i mors mave (måske sagde vi gennem tissekonen det kan jeg ikke huske) så den kunne vokse og blive en baby. Det var nok for hende.

Årh nostalgi-trip! :D Jeg er ret sikker på, at jeg så den som barn :) Jeg har kun lige genset den uden lyd (fordi jeg var i tvivl om V måtte kigge med, ud fra hvad de andre skrev...) men umiddelbart tænker jeg sagtens, jeg kunne finde på at vise den til V, når han spørger en dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filmen kan jeg huske fra min skoletid som barn. Den blev brugt i seksuelundervisning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh nostalgi-trip! :D Jeg er ret sikker på, at jeg så den som barn :) Jeg har kun lige genset den uden lyd (fordi jeg var i tvivl om V måtte kigge med, ud fra hvad de andre skrev...) men umiddelbart tænker jeg sagtens, jeg kunne finde på at vise den til V, når han spørger en dag :)

Ja en dag, hvis hun venter med at spørge til hun er 6-7 år, så er det fint, men som 3-årig synes jeg det hælder mod information overload. Også selvom hun er fremmelig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også det er helt okay at spørge om og tale om.

Men synes ikke de behøver kende min cyklus i Camilles børnehave..

Det kan blive værre. Efter jeg fik vores datter holdt jeg delvis op med at barbere mig dernede. Plus min mand heller ikke brød sig om det. Vi har altid været åbne omkring meget. Og hun er også med mig i bad. Den anden dag siger hun så. Min mor har sorte hår på tissekonen. Ih mange tak. Håber og beder til hun ikke siger det i børnehaven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan blive værre. Efter jeg fik vores datter holdt jeg delvis op med at barbere mig dernede. Plus min mand heller ikke brød sig om det. Vi har altid været åbne omkring meget. Og hun er også med mig i bad. Den anden dag siger hun så. Min mor har sorte hår på tissekonen. Ih mange tak. Håber og beder til hun ikke siger det i børnehaven

Ha ja, jeg kan næsten slå den. Inger kiggede på mig en dag, jeg havde været i bad og kiggede på mig og mine private parts. Så kigger hun op på mig og siger "Mor, skal jeg børste det?" :lolhit tak men nej tak, skattepige :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ja, jeg kan næsten slå den. Inger kiggede på mig en dag, jeg havde været i bad og kiggede på mig og mine private parts. Så kigger hun op på mig og siger "Mor, skal jeg børste det?" :lolhit tak men nej tak, skattepige :D

Aaaaah ha ha :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min familie har vi altid sagt det ret ærligt, og børn kan godt tåle at høre det når de selv begynder at spørge, man behøver jo ikke holde foredrag i timevis.

 

Jeg husker min mormor har grinet mange gange af at jeg gav hende udførlig sexualundervisning (for det her var jo noget hun sikkert ikke vidste?! :D ) som 4 årig.

 

Min fætter havde fået den lange forklaring, måske ca 3 år gammel, og til en familie sammenkomst proklamerede han begejstret "Jeg er kommet ud af min fars tissemand!" for det var åbenbart det der havde gjort størst indtryk på ham  :rolleyes

 

Mht mensen har jeg med 4 børn efterhånden været i den situation et par gange, jeg plejer at sige "Damer bløder nogen gange, så er man lige nødt til at ta en dameble på. Det gør ikke ondt" (det sidste mest for at afdramatisere og forklare at der altså ikke skal pustes eller plaster på).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER