Morpige

Pinligt

21 indlæg i dette emne

I dag om bord på Mols linien, pegede Alexander pludselig på en ældre dame og sagde:

SE MOR! Hun ligner en der har været en Abe før

Jeg fik lynhurtigt hans pegende finger væk og fik forklaret ham at sådan gør man ikke og spurgt ham om ikke han ville blive ked af det osv.

Jeg ved ikke om damen hørte det. Men Fååårrkk jeg synes det var pinligt

:blink :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh nej - kender det godt. Det var dog værst, da vores den store var i Alexanders alder :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber godt nok ikke det sker igen. Det havde jeg slet ikke set komme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber godt nok ikke det sker igen. Det havde jeg slet ikke set komme.

Jeg kan faktisk huske, at vores dreng var på Alexanders alder, da han var værst med sådan noget.

Vi har prøvet, at han pludselig, mens vi gik på gaden råbte "SE FAR, der går en NEGER- en RIGTIG neger!!" PINLIGT PINLIGT :rolleyes

En anden gang i trappeopgangen: " OOOOORRRH den gamle mand er SKALDET (hviskende fra far; ja, men kom nu ind) Jamen FAR, han har altså NÆSTEN ikke noget hår- han er virkelig SKALDET!!!" Christ altså :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Århhh hvor pinligt, men samtidigt så herligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor pinligt, men altså :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

godt I kan grine af det piger. Men synes nu det var synd for den gamle dame. Og Alexander verificerede overfor mig. Jamen mor hun ligner virkelig en der har været en abe engang.

Men forhåbentlig var hun halv-døv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe! Ja det er pinligt i øjeblikket.!! :)

Bare vent til han kommer og spørger hvad "fuck" betyder - helt ud af det blå :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe! Ja det er pinligt i øjeblikket.!! :)

Bare vent til han kommer og spørger hvad "fuck" betyder - helt ud af det blå :D

Hahah :) Jeg synes det her var meget værre. Fuck er da til at forklare :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

he he Alexander, bare vent om 10 år er det dig der bliver flov over mor når hun kommer med the og pandekager til dig og vennerne på værelset...

Det gjorde min venindes mor altid fordi hun var så nysgerrig....

Stella har også lavet den med "negeren" nede i kvicly.... stakkels mand.... og rimelig pinligt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh de kære små

Synes nu du gjorde det rigtige ved at sige at det ikke er i orden.

Noah siger også nogle gange nogle ting der er virkelig pinlige. En dag kom der en dame cyklende, og Noah råber bare så højt han kan " HEY OM 10 MINUTTER SLÅR MIN FAR MIG!" Vildt pinligt for hans far, men heldigvis smilede damen bare

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj jeg havde engang Liva med i en tøjforretning hun var vel 4 år tror jeg og mens jeg var i prøverummet sad hun på en stol lige uden for og så kan jeg høre hun siger til en dame "hvis ikke jeg sidder stille der hjemme så får jeg en røvfuld" og der stod jeg inde i ved siden af ikke helt påklædt og skal til at forklare, men damen smilede bare og sagde et eller andet sødt til mig... he he, PINLIGT, og hun får altså ikke røvfuld på noget tidspunkt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj jeg havde engang Liva med i en tøjforretning hun var vel 4 år tror jeg og mens jeg var i prøverummet sad hun på en stol lige uden for og så kan jeg høre hun siger til en dame "hvis ikke jeg sidder stille der hjemme så får jeg en røvfuld" og der stod jeg inde i ved siden af ikke helt påklædt og skal til at forklare, men damen smilede bare og sagde et eller andet sødt til mig... he he, PINLIGT, og hun får altså ikke røvfuld på noget tidspunkt....

:lol :lol :lol AV!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så griner, når små børn bare siger, præcis hvad de tænker.

Martin havde en gang taget en "anelse" for meget sol, og så var der et barn der sagde: Hvorfor er manden så rød i hovedet - det er sgu da god værkstedshumor :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

elsker børn udmiddelbarhed... og husk at skriv den ned, så i kan tage episoden med i en konfirmationssang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så griner, når små børn bare siger, præcis hvad de tænker.

Martin havde en gang taget en "anelse" for meget sol, og så var der et barn der sagde: Hvorfor er manden så rød i hovedet - det er sgu da god værkstedshumor :D

:lol Sagde du så ikke, at det var fordi manden var forfængelig? :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

elsker børn udmiddelbarhed... og husk at skriv den ned, så i kan tage episoden med i en konfirmationssang

Det var en god idé :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit :lolhit åååååha børn altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi sad lige den anden dag og talte med noget familie hvor deres venners barn tror jeg det var havde siddet med hendes far i bussen og der havde siddet en dame foran hvortil pigen sagde til sin far "ihh far hende der skal vi altså bare tale om når vi kommer ud af bussen" eller noget i den stil..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER