Glowin

Halsbrand .. what to do?

10 indlæg i dette emne

Jeg har rigtig rigtig meget halsbrand idag!

Har egentlig kun haft de de sidste aftener når jeg ligger på den ene side.. men nu har jeg faktisk gået med den der trælse fornemmelse af halsbrand hele dagen.. Hvad gør man ved det?

- Hvad må jeg ta'?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da jeg gik fra kvalme til halsbrand spiste jeg to Balancid inden jeg gik i seng og det hjalp rigtig meget på det :) De kan købes i håndkøb og må naturligvis godt spises af gravide..

Ellers vil jeg anbefale dig at spise ca 10 mandler lige inden du skal sove, det kan også hjælpe på mange..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet nogle tygge tabletter fra apoteket. de hedder Link.. blev anbefalet dem af en læge på sygehuset.

De smager ikke helt forfærdeligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tygger Alminox, som jeg køber på apoteket... De er meget billige, og man må godt tage dem når man er gravid...

Jeg synes de nærmest er helt magiske :P De virker hver gang, og så smager de også ok.... Og det er SKØNT at slippe for halsbranden!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt mandler, kakaomælk og æbler.

Hvorfor de ting virker ved jeg ikke med de har hjulpet mig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger også balancid... Jeg fik at vide at hvis der kom noget med op skulle jeg have nogle andre der ligger en hinde over mavesækken og dem prøvede jeg og de var virkelig forfærdentlige... Puha!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor spiste tyrkisk peber bolcher og appelsiner ;) ...og fik en unge der elsker lakrids

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er vist en ganske stor del af håndkøbsmedikamenterne, man må bruge som gravid, og det ved de på apoteket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tipsene piger :) Jeg er heldigvis sluppet siden .. Så hvis det kun kommer i perioder er det HELT fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte alminox og det virkede altså rigtig godt for mig og jeg havde endda store problemer med halsbrand. Én tablet og puff så var det pist væk og hold nu op en lettelse! Vil bestemt ik anbefale galieve - det virkede slet ik på mig og så var det mega dyrt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER