Nafrimi

Onsdag er min sidste dag

30 indlæg i dette emne

Jamen det går stadig :glad

Men jeg ville lyve hvis jeg sagde det var nemt :blush

De første par dage var faktisk de nemmeste. Måske fordi motivationen er på sit højeste der ?. For den fysiske afhængighed er jo væk nu, men bestemt ikke den psykiske.

Hold kæft hvor er der mange "vane-smøger" jeg mangler når jeg snakker i tlf, henter børn, afleverer børn o.s.v.

Så jeg kæmper, men er stadig røgfri :yiepie

Hvor er du bare sej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er du god :glad

Men ja, vane smøgerne er de væreste. Det er snart 6 år siden jeg stoppede med at ryge og stadig i dag er der nogle gange hvor jeg tanker, at det ville være godt med en smøg lige nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det går stadig :glad

Men jeg ville lyve hvis jeg sagde det var nemt :blush

De første par dage var faktisk de nemmeste. Måske fordi motivationen er på sit højeste der ?. For den fysiske afhængighed er jo væk nu, men bestemt ikke den psykiske.

Hold kæft hvor er der mange "vane-smøger" jeg mangler når jeg snakker i tlf, henter børn, afleverer børn o.s.v.

Så jeg kæmper, men er stadig røgfri :yiepie

Det er super flot klaret, at du stadig hænger i :respekt

jeg kan sagtens nikke genkendende til det med vaner, men jo flere gang du gør de ting uden en smøg, jo mindre vil du forbinde dem med smøger :) Det bliver heldigvis meget nemmere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhhhhhh Vanesmøger , dem savner jeg også, jeg ryger når jeg drikker alkohol (hvilket er ret sjældent)

men den efter aftensmaden når børnene er puttet ihhhh den vil jeg altid savne

Men udover det er det FEDT at være røgfri og FEDT ikke at stinke som et gammelt askebæger :D

Hepper på dig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEg har aldrig været ryger kun festryger.. og det savner jeg endda så vil slet ikke gisne om hvor svært det må være.. MEn du er så stærk Annette og SÅ sej :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER