Katrinemus

Babyklister / Fructus Femina

43 indlæg i dette emne

Når du får dato af vide på ÆU ville jeg begynde samme dag som ÆU ligger.

Det jeg i sin tid læste mig frem til var:

 

Anvendelse

Til gravide, hvor der er fare for abort. Forebyggende til gravide, som tidligere har aborteret en eller flere gange.

I forbindelse med ægtransplantation, hjælper Fructus femina med til, at befrugtede æg lettere kan sætte sig fast på livmodervæggen.

Bemærkninger

Ved kunstig befrugtning: nogle dage inden ægopsætning, starter kvinden på indtag af Fructus femina. Indtagelsen fortsættes t.o.m. 1. trimester. Generelt kan alle gravide gennem hele graviditeten indtage Fructus femina, idet moderkagen og dermed fostrets næring forbedres markant. Indtages Fructus femina som forebyggende middel mod abort, skal det minimum indtages det første trimester.

 

Jeg har ikke tidligere haft aborter eller lign men tog det med CE og blev gravid i første hug så....

Jeg tog det dagen før inseminering og fortsatte hele 1. trimester.

Tak for info :kram2 :super 

Sidste gang var ÆU på 11 CD og ÆO på 14 CD, så må det var spot-on ved ÆU :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Forresten er det vigtigt at flasken og væsken ikke kommer i kontakt med elektricitet samt at du holder væsken i munden i ca. ½ til 1 min. Dette er fordi stoffet optages bedst af slimhinderne :) Dosis er 10 dråber 3 gange dagligt mener jeg

Skal det gurgles i munden? :) Jeg skal nok ikke tage det inden ÆU, der må jeg ikke have fået særlig meget, men nå vi kommer hjem :glad 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal det gurgles i munden? :) Jeg skal nok ikke tage det inden ÆU, der må jeg ikke have fået særlig meget, men nå vi kommer hjem :glad

Yes hold det og gurgl lidt inden du synker :)

 

Lyder fornuftigt med at tage det når du kommer hjem fra ÆU :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes hold det og gurgl lidt inden du synker :)

 

Lyder fornuftigt med at tage det når du kommer hjem fra ÆU :kram2

:super nu er det bestilt :) Tak for hjælpen, søde :kiss Du er en skat :kram2

Sendte lige M, en sms; nu går vi all-in på at få lave den bebs, jeg har bestilt Babyklister :yay

Han skrevet, nu skal det være :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:super nu er det bestilt :) Tak for hjælpen, søde :kiss Du er en skat :kram2

Sendte lige M, en sms; nu går vi all-in på at få lave den bebs, jeg har bestilt Babyklister :yay

Han skrevet, nu skal det være :biglove

Tager M egentlig nogle vitaminer?

Zink skulle vist være super godt 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager M egentlig nogle vitaminer?

Zink skulle vist være super godt 

Ja, der er zink i det han får, og han får fiskeolie også. Lægen i går forslog at han skulle spise spinat og orange frugter, så det får han så serveret :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, der er zink i det han får, og han får fiskeolie også. Lægen i går forslog at han skulle spise spinat og orange frugter, så det får han så serveret :P

 

Hahaha han ender jo med at blive Skipper Skræk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha han ender jo med at blive Skipper Skræk ;)

Han er en stærk mand i forvejen, så vi har besluttet det skal sendes til hans svømmer, så de bliver bomstærke :haha 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er en stærk mand i forvejen, så vi har besluttet det skal sendes til hans svømmer, så de bliver bomstærke :haha

Speed svømmere :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Speed svømmere :lolhit

Ja :lolhit og at de kan befugte flere æg ind sidst :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Little Miss har allerede svaret, kan jeg se - jeg er enig med hendes forklaring ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Little Miss har allerede svaret, kan jeg se - jeg er enig med hendes forklaring ;)

Super tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der ikke os noget med at det ikke må komme i kontakt med metal? Jeg har en skinne på bagsiden af undertænderne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der ikke os noget med at det ikke må komme i kontakt med metal? Jeg har en skinne på bagsiden af undertænderne.

 

Jo, det står noe om det på flasken. :)

Jeg har bare drukket det uten å skylle det i munden, og jeg blev gravid..

Så måske du kan bruke det uansett, bare skyll det forbi skinnen.. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, det står noe om det på flasken. :)

Jeg har bare drukket det uten å skylle det i munden, og jeg blev gravid..

Så måske du kan bruke det uansett, bare skyll det forbi skinnen.. :)

Tak for svar. Det er da værd at overveje. Giver det mening at tage samtidig med Crinone? For umiddelbart så er virkningen jo den samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. Det er da værd at overveje. Giver det mening at tage samtidig med Crinone? For umiddelbart så er virkningen jo den samme.

Det har jeg ingen erfaring med. Måske noen annen vet noe om det?? :) Håper noen kikker innom og kan svare deg. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. Det er da værd at overveje. Giver det mening at tage samtidig med Crinone? For umiddelbart så er virkningen jo den samme.

 

Jeg tog det samtidig med Crinone første gang jeg blev gravid og sammen med Lutinus (samme virkning so Crinone) anden gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget crinone og babyklister samtidig. Begyndte en uge inden forventet ÆO... Fedt at høre M er med Katrine :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER