Alura

Testuge 31 & 32 - 1 gravid, 4 mens

68 indlæg i dette emne

Med den her test fra i dag, tror jeg endelig at jeg tør at tage springet og tro på det:

 

Positiv.jpg

 

Hvor er det alt for vildt :kuller

:loveshower  STORT tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wee! Tillykke! :balloons

Som en eller anden skrev for ikke så længe siden så er du altid så utrolig sød til at støtte os andre, og så bliver man jo bare ekstra glad på dine vegne :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!! Hvor må det bare være stort for dig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower  STORT tillykke!

 

Kæmpe stort tak :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wee! Tillykke! :balloons

Som en eller anden skrev for ikke så længe siden så er du altid så utrolig sød til at støtte os andre, og så bliver man jo bare ekstra glad på dine vegne :loveshower

 

Årh tak, det er simpelthen så sødt sagt af dig :blush :kram2 

 

Tusind tak for tillykke :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!! Hvor må det bare være stort for dig!!

 

Tusind tak skal du have! Ja, det er kæmpe stort, næsten helt svært at forstå. Det skal lige synke ind, tror jeg :) Jeg håber at det er din tur i næste cyklus :bd :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med den her test fra i dag, tror jeg endelig at jeg tør at tage springet og tro på det:

Positiv.jpg

Hvor er det alt for vildt :kuller

Stort tillykke herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåede aldrig at skrive i din tråd, men vil da også lige ønske stort tillykke med graviditeten og at du endelig tør tro på det selv...  :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude. Lortepis.

Jeg råber fuck og så er jeg okay :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med den her test fra i dag, tror jeg endelig at jeg tør at tage springet og tro på det:

 

Positiv.jpg

 

Hvor er det alt for vildt :kuller

Er lige inde på besøg... kæmpe stort tillykke med testen! Husker jeg helt forkert eller har i prøvet noget tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude. Min menstruation er så småt startet. Jeg krydser fingre for at der er gevinst hos Jer der mangler at teste.

Øv, bedre held næste gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med den her test fra i dag, tror jeg endelig at jeg tør at tage springet og tro på det:

Positiv.jpg

Hvor er det alt for vildt :kuller

Jamen halløj der sker noget herinde :D

STORT TILLYKKE :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Og alle vi andre i denne testgruppe; skal vi ikke bare aftale at det er vores tur i næste omgang :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke herfra

 

Tusind tak skal du have :) Jeg håber at det er jeres tur i næste omgang :bd :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåede aldrig at skrive i din tråd, men vil da også lige ønske stort tillykke med graviditeten og at du endelig tør tro på det selv...  :wub

 

Tak for din søde besked :kram2 Jeg håber virkelig, at det meget snart må blive jeres tur. I har ventet alt for længe allerede! Masser af tanker og :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude. Lortepis.

Jeg råber fuck og så er jeg okay :)

 

Øv øv øv! :( Jeg havde sådan håbet og troet på det for dig søde. Du følger med næste gang, basta! Men godt at høre at du er okay. Jeg holder alt krydset for dig og sender masser af :bd til næste cyklus :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige inde på besøg... kæmpe stort tillykke med testen! Husker jeg helt forkert eller har i prøvet noget tid?

 

Tusind tak skal du have, det er sødt af dig at kigge ind og lykønske :kram2

 

Nej vi har ikke prøvet så længe, vi er helt indenfor normalen. Otte aktive cyklusser blev det til i alt, med lidt pauser ind i mellem. Så det kan jeg ikke tillade mig at klage over. Men jeg har drømt om og længtes efter at blive mor siden jeg var 16 og er nu 32, og måtte vente (utålmodig, skruk og frustreret) en del år på at manden blev klar og fik lyst til børn, så på den måde føler jeg alligevel at jeg har været ude i lidt 'overtid', så at sige :) Det er i hvert fald en drøm der har været længe undervejs og jeg er meget glad og ydmyg over, at det forhåbentlig lykkedes nu :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen halløj der sker noget herinde :D

STORT TILLYKKE :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Og alle vi andre i denne testgruppe; skal vi ikke bare aftale at det er vores tur i næste omgang :goodluck

 

Ja det ser sådan ud :kuller Tusind mange tak for lykønskningen :blush

 

Og jo, det synes jeg bestemt at I skal aftale. Jeg håber og hepper rigtig meget for at I alle må få jeres babydrømme opfyldt meget snart :bd :glad :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen halløj der sker noget herinde :D

STORT TILLYKKE :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Og alle vi andre i denne testgruppe; skal vi ikke bare aftale at det er vores tur i næste omgang :goodluck

Det synes jeg helt sikkert vi skal aftale... Og som en start kan det være vi ses i en ny testgruppe om en månedstid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER