Alura

Testuge 31 & 32 - 1 gravid, 4 mens

68 indlæg i dette emne

Øv nej, det er jeg ked af at høre :( Det er da tarveligt af kroppen ja, når det sådan kommer og går hele tiden, så man lige når at blive ked af det, får håbet lidt igen, for så at blive ked af det igen osv., ikke pænt gjort :klap

Jeg hepper på at fjerde cyklus bliver den hvor det lykkedes for jer :kram

Ja det er vildt tarveligt :( :P

Tak skal du have :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tager lige springet ud i det her! :p 

Søndag den 9. tester jeg! Uuuuh. Jeg er nervøs og spændt og utålmodig! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager lige springet ud i det her! :p

Søndag den 9. tester jeg! Uuuuh. Jeg er nervøs og spændt og utålmodig! :yay

Yay hvor hyggeligt at du kommer med her søde :yay Jeg sætter dig på listen lidt senere, når jeg kommer på fra computeren igen og at jeg hepper og krydser fingre for dig, det ved du jo nok godt allerede ;) :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak. Jeg testede hertil morgen, men den var desværre ikke positiv. Dog var der en plet på testen, så jeg tager nok en ny om nogle dage,

hvis jeg ikke får menstruation inden. Mine bryster (særligt i brystvorten og derfra lige ind i brystet) er ømt og kommer med stik indimellem..

Hov, fik da slet ikke svaret på denne, beklager! Øv med negativ test :( Så længe der ikke er mens, er der dog håb. Og det lyder da spændende med plet på testen? Glæder mig til at høre hvad det bliver til over de næste par dage og krydser fortsat fingre for, at der kan nå at dukke en positiv test op til dig endnu :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, som lidt forventet er jeg ude -øv! Held og lykke til jer andre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, som lidt forventet er jeg ude -øv! Held og lykke til jer andre!

 

Øv :( Uanset om man forventer det eller ej, så er mens jo aldrig særlig velkommen. Jeg håber at du får lov at få dine to streger i næste omgang :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :( Uanset om man forventer det eller ej, så er mens jo aldrig særlig velkommen. Jeg håber at du får lov at få dine to streger i næste omgang :kram

Tak skal du ha'! Hepper på dig de næste par dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, som lidt forventet er jeg ude -øv! Held og lykke til jer andre!

 

ØV! Jeg håber, du er okay...? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du ha'! Hepper på dig de næste par dage

 

Tak, det er sødt af dig :) Jeg har det dog helt som dig; har hele tiden haft en følelse af at den ikke er der denne gang og jeg snydetester jo altid helt fra 3+0 og har da også kun fået negative tests op til nu (3+4), så ville blive overrasket hvis mens ikke dukker op som forventet her i løbet af mandag eller, mere sandsynligt, tirsdag. 

 

Vi må tage nogle små majbabyer i næste cyklus i stedet ;) :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maj er også en fin måned..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØV! Jeg håber, du er okay...? :kram2

Tak ja, det er sgu bare frustrerende at det ikke bare sker når man vil have det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan da meget optimistisk sættes på onsdag :D

Jeg har ingen idé om hvordan min cyklus er, så det er bare et gæt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan da meget optimistisk sættes på onsdag :D

Jeg har ingen idé om hvordan min cyklus er, så det er bare et gæt :)

 

Haha, vi kan godt lide optimisme ;) Det må være så frustrerende, ikke at vide hvor i cyklus man befinder sig :(

 

Jeg sætter dig på til onsdag søde og så krydser vi fingre :bd :goodluck :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude. Min menstruation er så småt startet. Jeg krydser fingre for at der er gevinst hos Jer der mangler at teste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude. Min menstruation er så småt startet. Jeg krydser fingre for at der er gevinst hos Jer der mangler at teste.

 

Øv, træls at den dukkede op alligevel :( Håber at du efter omstændighederne er ok? Og så krydser jeg fingre for at der må dukke to streger op i næste omgang i stedet :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, træls at den dukkede op alligevel :( Håber at du efter omstændighederne er ok? Og så krydser jeg fingre for at der må dukke to streger op i næste omgang i stedet :kram

Tak, jeg har haft problemer med min cyklus siden jul, så jeg er mere lettet over at den kommer end jeg er ked af at der ikke var gevindst denne gang. Måske vi ender i testgruppe igen en anden gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, jeg har haft problemer med min cyklus siden jul, så jeg er mere lettet over at den kommer end jeg er ked af at der ikke var gevindst denne gang. Måske vi ender i testgruppe igen en anden gang...

Du får også lige er kram herfra :kram2

Og ja - skønt med lidt styr på cyklussen når det nu skulle være! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, jeg har haft problemer med min cyklus siden jul, så jeg er mere lettet over at den kommer end jeg er ked af at der ikke var gevindst denne gang. Måske vi ender i testgruppe igen en anden gang...

 

Dejligt med styr på cyklus og at kroppen ser ud til at fungere som den skal igen :yay Det kan jeg godt forstå at du er lettet over og vel egentlig meget rart lige at få konstateret det, tænker jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NSEllekilde: Held og lykke med testen i dag søde. Selvom jeg godt ved at du i teorien ikke aner hvor i cyklus du befinder dig lige nu, så er der altid plads til at heppe for en positiv overraskelse :bd :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad angår min egen cyklus, så er status pt. at mens endnu ikke er dukket op og at jeg 3+5 havde en meget svag skyggestreg på min test efter tid. Har aldrig oplevet at have noget som helst på mine tests før, heller ikke efter tid. Skyggestregen har stadig været der på 3+6 og i dag 4+0, men begge har været svagere (næsten slet ikke synlige) end den på 3+5. 

 

Tror ikke rigtig selv på noget og vil bare gerne have noget afklaring, om det så er mens eller en test med 'noget mere' på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad angår min egen cyklus, så er status pt. at mens endnu ikke er dukket op og at jeg 3+5 havde en meget svag skyggestreg på min test efter tid. Har aldrig oplevet at have noget som helst på mine tests før, heller ikke efter tid. Skyggestregen har stadig været der på 3+6 og i dag 4+0, men begge har været svagere (næsten slet ikke synlige) end den på 3+5.

Tror ikke rigtig selv på noget og vil bare gerne have noget afklaring, om det så er mens eller en test med 'noget mere' på.

Spændende! Har du gemt den første test så du kan sammenligne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende! Har du gemt den første test så du kan sammenligne?

 

Ork ja, gemmer altid mine tests indtil mens dukker op. Netop for at sammenligne eventuel udvikling.

 

Status er pt. at jeg får en meget svag streg (som alle andre der har kommenteret i min tråd dog siger at de sagtens kan se, det er muligvis bare mig selv, der har dårligt syn :rolleyes ), men den kommer først efter tid og har ikke udviklet sig og det er det der gør mig lidt tilbageholdende. Og er grunden til at jeg ikke sidder med armene i vejret lige nu ;) Den ser nøjagtig lige sådan ud i dag, hvor jeg er 4+1, som den gjorde da den første gang dukkede op på 3+5. Så altså ingen udvikling overhovedet over fire dage :unsure Så lige nu afventer jeg og ser hvad der sker og prøver på ikke at komme til at håbe for meget, for tidligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja, jeg har ikke testet, men jeg er ikke gravid -jeg er overbevist om at jeg har ægløsning pt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja, jeg har ikke testet, men jeg er ikke gravid -jeg er overbevist om at jeg har ægløsning pt :)

 

Jamen så hepper vi sandelig for det i stedet smukke :glad 

 

Så må I lige komme i sving, jeg vil være på hold med din mor og veninde i det der væddemål, af den simple grund at det betyder kortest tid til du er gravid :p 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med den her test fra i dag, tror jeg endelig at jeg tør at tage springet og tro på det:

 

Positiv.jpg

 

Hvor er det alt for vildt :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER