Nitzen1987

Hvilken motion dyrker I for at fremme jeres vægttab???

11 indlæg i dette emne

Jeg er meldt ind i fitnesscenter, men har ikke været afsted i 3 uger, fordi der er kommet nogle ting i vejen... Men har sat mig for at jeg skal der ned i næste uge! Jeg har en ambition om at komme i gang med at løbe igen (det er 4 måneder siden jeg sidst har løbet) men har svært ved at motivere mig til at komme af sted, når der er så gråt, koldt og pletvist glat udenfor...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg løber (løbebånd) skulle gerne op og løbe 5 km min. 4 gange ugentlig.. men nogle dage når jeg kun 2 eller 3km.. men må jo trøste at det er bedre end ingenting ;)

SÅ bruger jeg min HUlaring gerne 30 min. ca 3-4 gange ugentlig..

og motionsboksning 1½ time 1 gang ugentlig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow i er seje.

Min motion går pt. ud på at gå ud og kigge i køleskabet.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow i er seje.

Min motion går pt. ud på at gå ud og kigge i køleskabet.....

:haha

Så skal du jo bare stille køleskabet langt væk, og fylde det op med æbler.... Så er det alligevel ikke helt tosset ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spinning spinning og spinning!! Synes det er en genial og effektiv motionsform - den første gang er man ved at DØ - den næste gang er man kun ved at dø halvdelen af timen - tredje gang kan overskue timen og fjerde gang indser man, at man er afhængig af det kick det giver!

=> lad være med at droppe spinning efter 2 gange - giv det minimum en chance en 3-4 gange.

Og når alt det er sagt, så har jeg faktisk lige meldt mig ud af fitness DK - jeg har nemlig købt mig en cykel, så nu cykler jeg små 6 km på arbejde OP AD BAKKE! Det må sq være motion nok! Men spinning er klart min foretrukne vinter-aktivitet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spinning spinning og spinning!! Synes det er en genial og effektiv motionsform - den første gang er man ved at DØ - den næste gang er man kun ved at dø halvdelen af timen - tredje gang kan overskue timen og fjerde gang indser man, at man er afhængig af det kick det giver!

=> lad være med at droppe spinning efter 2 gange - giv det minimum en chance en 3-4 gange.

Og når alt det er sagt, så har jeg faktisk lige meldt mig ud af fitness DK - jeg har nemlig købt mig en cykel, så nu cykler jeg små 6 km på arbejde OP AD BAKKE! Det må sq være motion nok! Men spinning er klart min foretrukne vinter-aktivitet.

Er helt enig, spinning er genialt..

jeg spinner 4 gange om ugen så sveder drypper ned på gulvet, det er sindsygt hårdt men kicket bagefter er vanedannende :) pt. gider jeg ikke andet sport selvom jeg da kan se jeg bliver nød til igang med mine mormor arme inden jeg skal giftes :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige pt er det min WII og cykling ned efter drengene.. Men til maj melder jeg mig ind i fitness, og så bliver det en blanding af spinning og dans som skal få mit flæsk af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow i er seje.

Min motion går pt. ud på at gå ud og kigge i køleskabet.....

:haha

Håber jeg kan komme i gang med at ruller, løbe og cykel, når vejret igen bliver til det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er fitnesscenter 3 gange om ugen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige begyndt til Zumba hjemme i Lottes stue :D Det er 2 gange om ugen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bruger wii'en med step og aerobic ... eller dvs brugte, det bliver ikke rigtig til så meget for tiden :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER