Guest

Hvor mange kender jeg herinde?Eller som kender mig

63 indlæg i dette emne

Jeps det hedder jeg vist alle steder :)

Det er nemlig som du skriver, tonen kan være ret hård og rå, og nogle stykker kan blive ret grove.

Det var også et virkelig smukt bryllup :biglove

Jeg håber at I ikke skal vente ret lang tid på gevinst :bd :bd :bd

 

Tak for roserne om vores bryllup :loveshower: Det var helt igennem også en fantastisk dag. 

 

Jeg tror godt jeg genkender dit brugernavn men ikke fra specifikke tråde derinde. Men ja - tonen er blevet skærpet de seneste år hvilket er en skam for der er sgu mange søde kvinder. Men det gør nu ikke så meget hvis mange af jer er herinde for så er det jo bare her jeg skal være  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du genkender mit brugernavn så er det fra BX (babyxplore) for det er det eneste andet sted jeg har været.

Vi startede projekt baby i dec 2009 mener jeg det var da vi smed p-pillerne og jeg har været på bx i al den tid. Det var god først i nov 10 jeg testede gravid og fødte i juli 11 Dengang hed det jo så babyklar men på et tidspunkt fik Ki og Martin rettighederne til navnet babyklar og jeg fulgte så med til babyxplore men er nu kommer herind.

Mange kender mig fra debatten omkring brugerbetaling omkring de barnløse da jeg var med til at starte gruppen "behandling af barnløse SKAL være gratis" op som var instrumental sammen med fertilitetseksperter om at undgå brugerbetaling på kunstig befrugtning. Vi havde da vi var flest næsten 35.000 medlemmer og fik lavet en del debat og fokus på det. Det var faktisk det som lagde grundlaget for den viden jeg nu arbejder med inden for sociale medier og kommunikation og politisk lobbyisme.

Min fejl, jeg mente bryllupsklar eller bx :)

Men det er helt sikkert fra bx jeg genkender dig. Vi startede pb1 i juni 2009 og jeg testede positivt i oktober - jeg har en datter fra slut juni, så vi har fulgtes ret tæt dengang. Jeg hedder PiaK derinde.

Jeg startede på babyklar og fulgte med da det hele blev til bx. Da der så var nogen herinde fra bk, der fortalte siden var oppe igen, så smuttede jeg ret hurtigt igen - tror kun jeg var på bx et halvt års tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og du er heller ikke et ukendt ansigt for mig . Tak fordi du gav dig til kende  :balloons

 

Hvor lang tid har du været herinde?

Lang tid :) Var her også da vi prøvede på vores nr. 2 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som om i alle har gavn af flytningen og godt at Oskar er kommet i en god børnehave. Det er så forfærdeligt når ens barn ikke har det godt i institutionen.

Min mand er pære dansk ligesom jeg. Vi havde dog begge brug for luftforurening fra Danmark. Derudover ville vi gerne prioritere anderledes i familien, så jeg kunne gå hjemme, men med nogenlunde samme levestandard som da vi i dk havde 2 indtægter. Det kunne vi få her så da min mand fik tilbudt job slog vi til :)

Jeg håber ikke, I får for meget 'luftforurening' fra Danmark dernede i det tyske:-).

Undskyld, jeg kunne ikke lige lade være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber ikke, I får for meget 'luftforurening' fra Danmark dernede i det tyske:-).

Undskyld, jeg kunne ikke lige lade være.

 

Ahh, dumme autocorrect ;) Der skulle stå luftforandring ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender dig ikke.

Men velkommen til. :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender dig heller ikke, da jeg aldrig har været på bx, men velkommen herinde! Er sikker på du vil blive rigtig glad for at være her - det er et skønt forum! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender dig ikke.

Men velkommen til. :balloons

Tak for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender dig heller ikke, da jeg aldrig har været på bx, men velkommen herinde! Er sikker på du vil blive rigtig glad for at være her - det er et skønt forum! :loveshower

Tak for det :)

Det virker også som et rart sted så er sikker på jeg nok skal blive glad for at være herinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :)

Tak for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Du kender miiiiig :-)

Ja jeg gør så søde :) Dejligt at se dig herinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER