FruKirslev

Testuge 19 & 20: 2 venter, 2 gravid, 5 mens

177 indlæg i dette emne

mens har meldt sin ankomst hos mig :boo

ved ikke om jeg skal tage til lægen imorgen eller ej (det er kun sygeplejersken der skal tilse mig)

kunne være meget rart om ikke bare for at stille spørgsmål.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

massere af :bd til TiaK der tester idag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mens har meldt sin ankomst hos mig :boo

ved ikke om jeg skal tage til lægen imorgen eller ej (det er kun sygeplejersken der skal tilse mig)

kunne være meget rart om ikke bare for at stille spørgsmål.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mens har meldt sin ankomst hos mig :boo

ved ikke om jeg skal tage til lægen imorgen eller ej (det er kun sygeplejersken der skal tilse mig)

kunne være meget rart om ikke bare for at stille spørgsmål.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 dage til forventet mens, men ingen menssmerter endnu, som ellers "plejer" at begynde en lille uge inden menstruationen. Hvilket kan betyde tre ting: en lille spire, at jeg er kommet af med de ekstra smerter eller at min cyklus ikke har tænkt sig at lægge sig fast på de 37 dage hvilket jeg ellers har HÅBET efter to 37-dages cykluser. Nøøj hvor jeg håber på en af de to første muligheder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årh så skidt med det da :rolleyes , jeg er en slem tøs, som planlægger at snydeteste på søndag d.17, selvom jeg har mistanke om, at mens er lige på trapperne! :whistling  :badgirl

Det er min allerførste cyklus siden vi smed p-pillerne, og vi har absolut intet gjort for at ramme ÆL, og jeg er stadig i tvivl om hvornår ÆL indfandt sig, og de eneste symptomer jeg har er:

- Murren og små niv og jag i underlivet. 
- On/off kvalme - mest efter måltid og når jeg lægger mig i sengen om aftenen.
- Jeg er sur hele tiden. Eller ikke sådan sur, men let irritable. Jeg skal virkelig tage mig sammen for ikke at blive irriteret - hele tiden.

 

Så enten er mens lige på trapperne, eller også kan jeg forhåbentligt få lov at teste på søndag! :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årh så skidt med det da :rolleyes , jeg er en slem tøs, som planlægger at snydeteste på søndag d.17, selvom jeg har mistanke om, at mens er lige på trapperne! :whistling  :badgirl

Det er min allerførste cyklus siden vi smed p-pillerne, og vi har absolut intet gjort for at ramme ÆL, og jeg er stadig i tvivl om hvornår ÆL indfandt sig, og de eneste symptomer jeg har er:

- Murren og små niv og jag i underlivet. 

- On/off kvalme - mest efter måltid og når jeg lægger mig i sengen om aftenen.

- Jeg er sur hele tiden. Eller ikke sådan sur, men let irritable. Jeg skal virkelig tage mig sammen for ikke at blive irriteret - hele tiden.

 

Så enten er mens lige på trapperne, eller også kan jeg forhåbentligt få lov at teste på søndag! :D 

krydser fingre for dig :bd

men husk din krop skal lige finde sig selv igen! For mig tog det et halvt år før de var ude af kroppen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

massere af :bd til TiaK der tester idag!

Tak. Jeg har desværre fået min mens :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mens har meldt sin ankomst hos mig :boo

ved ikke om jeg skal tage til lægen imorgen eller ej (det er kun sygeplejersken der skal tilse mig)

kunne være meget rart om ikke bare for at stille spørgsmål.

 

Åh søde, havde slet ikke nået at se at det havde været spændende her hos dig (har forsømt BK lidt de sidste par uger) og jeg bladrer gennem denne tråd som en sindssyg og håber virkelig at komme frem til det indlæg, hvor du skriver at der var kommet en tydelig streg og så ser jeg dette i stedet :( Øv øv øv! Nu skal den altså bare snart være der for jer :kram2 Valgte du at tage afsted til lægen i dag alligevel så?

 

Tak. Jeg har desværre fået min mens :(

 

Og bladrer videre ned til dette... :( Øv, sikke noget lort, for nu at sige det som det er. Det bør virkelig også bare være jeres tur nu! Gerne med tilbagevirkende kraft, men det kan man jo desværre ikke bestille :( Har I overvejet et næste skridt og i så fald hvornår? Tænker sådan på dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er begyndt at pletbløde idag, øv :( Så mens kommer idag eller imorgen. Vi nupper en februar bebs. Basta :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke multiqoute, men øv altså piger :kram :kram

Jeg er også ved at gå ud af mit gode skind af spænding, og kan ikke bestemme mig for om jeg skal teste søndag hvor jeg forventer mens eller først mandag. Hvad gør I andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke multiqoute, men øv altså piger :kram :kram

Jeg er også ved at gå ud af mit gode skind af spænding, og kan ikke bestemme mig for om jeg skal teste søndag hvor jeg forventer mens eller først mandag. Hvad gør I andre?

 

Jeg tror der er mange der tester den dag de forventer mens - eller endda en dag før! :) Jeg ville personligt vente til jeg var gået nogle dage over tid. Det handler bl.a. om, at jeg hellere vil se blod end have en negativ test ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til jer med positive tests :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For helvede da os! (undskyld mit fransk) men jeg har fået det rigtig rigtig skidt her i eftermiddag både med en helt overdrevet træthed og en voldsom kvalme. Det i sig selv er jo bare træls med træls på, ikke mindst med arbejdsdag både idag og i morgen, men derudover får det selvfølgelig tankerne til at køre endnu mere på højtryk. Tror simpelthen at jeg er nødt til at prøve at teste i morgen inden jeg bliver sindssyg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For helvede da os! (undskyld mit fransk) men jeg har fået det rigtig rigtig skidt her i eftermiddag både med en helt overdrevet træthed og en voldsom kvalme. Det i sig selv er jo bare træls med træls på, ikke mindst med arbejdsdag både idag og i morgen, men derudover får det selvfølgelig tankerne til at køre endnu mere på højtryk. Tror simpelthen at jeg er nødt til at prøve at teste i morgen inden jeg bliver sindssyg.

Ej hvor spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hepper på dig, Finemor.

Er du den sidste der mangler at teste egentlig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hepper på dig, Finemor.

Er du den sidste der mangler at teste egentlig?

Tak søde :kram2

Jeg kan næsten forstå ud fra dit spørgsmål at din mens kom som du havde regnet med?

Nej der er vel også Skrukke Latina? Men ellers er jeg vel den sidste..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kram2

Jeg kan næsten forstå ud fra dit spørgsmål at din mens kom som du havde regnet med?

Nej der er vel også Skrukke Latina? Men ellers er jeg vel den sidste..

Jeg regner med at teste i morgen tidlig, så hvis ikke Finemor tester i morgen, så er hun vist den sidste i rækken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner også med at teste i morgen. Har nemlig ikke mærket skyggen af menssmerter, så regner ikke med at den kommer imorgen (om det så er et godt eller et skidt tegn) så gider ikke at prøve at vente på den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, mens er desværre startet for fulde hammer :( Træls men ok. Det er trods alt kun første cyklus.

Uh, det bliver en spændende dag imorgen. Jeg hepper på fire streger i alt, Finemor og latina. Krydser alt hvad jeg kan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For helvede da os! (undskyld mit fransk) men jeg har fået det rigtig rigtig skidt her i eftermiddag både med en helt overdrevet træthed og en voldsom kvalme. Det i sig selv er jo bare træls med træls på, ikke mindst med arbejdsdag både idag og i morgen, men derudover får det selvfølgelig tankerne til at køre endnu mere på højtryk. Tror simpelthen at jeg er nødt til at prøve at teste i morgen inden jeg bliver sindssyg.

 

Spændende om det er fordi der er en lille på vej :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men, jeg fik snydetestet her til morgen, og testen var bragende negativ, ikke så meget som den svageste svage skyggestreg kunne jeg lokke frem! :rolleyes  :prik

Men det gav også bare lidt afklaring, og nu kan jeg nemmere afvente mens, og jeg glæder mig allerede til mine næste cykli.  :D

 

Så nu krydser jeg bare fingre for Finemor :bd  :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bragende negativ test. Men jeg måtte jo i virkeligheden også først tidligst teste imorgen. Men uanset hvad så har jeg det okay, for regnede heller ikke med noget. Til gengæld er jeg pisse træt af det hvis ikke enten mens kommer idag eller jeg snart tester positiv. Min cyklus har nemlig været ret fucked. Både med et halvt år imellem menstruationerne i min pure ungdom, og nu efter p-pillestop en cyklus på 74 dage og ellers på 37-45 dage, men de sidste to har været på 37, så jeg HÅBEDE bare sådan :(

Men ved godt at begge dele kan nåes endnu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv til jer begge. Håber så snart mens melder sig så i kan komme igang igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER