FruKirslev

Testuge 19 & 20: 2 venter, 2 gravid, 5 mens

177 indlæg i dette emne

Spændende med skyggestreg!

Hvis du er på fra mobilen, så brug appen imgur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

lige kommet hjem fra arbejde, kan selvfølgelig ikke lade være med at kigge på den gamle test og selvfølgelig er der en meget svag streg (som manden også kan se!!!!) og min bryster har også føltes tungere de sidste par dage, plus nippels begyndte at gøre ondt/være ømme siden fredag hvor jeg forventede mens! (normalt kan de være ømme ugen op til mens)

tænk nu hvis der ligger en lille spire :7himmel

har forresten aldrig lavet en skyggestreg før!

Hvor gammel er testen ?? Altså hvor længe havde den ligget ??

Og hvor er det spændende.. *Ss* Krydser alt hvad jeg kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gammel er testen ?? Altså hvor længe havde den ligget ??

Og hvor er det spændende.. *Ss* Krydser alt hvad jeg kan :)

den var flere timer gammel. Over 6 timer. Så ved godt det er lidt vildt skud i tågen. Men har ingen anelse om hvornår skyggestregen kom. Har ikke haft mulighed for at se på testen i mere end 5 minutter da jeg havde lidt travlt :P

spurgte manden kl 2 om hvordan testen så ud og sagde kun en streng (han har ikke tænkt på at kigge efter svage streger)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger app'en imgur -og når jeg har uploaded den der så ændrer jeg link -koden til BB-CODE :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så skulle den gerne være med

post-10522-0-20748000-1431287941_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så skulle den gerne være med

Jeg kan godt ane en streg :yay

Det ligner den test jeg også har lavet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aner godt en streg :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, jeg kan også se den :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå øv, selvom jeg godt vidste det var langt ude med min meget tidlige kvalme, så kunne jeg alligevel ikke lade være med at håbe. Igår fik min mand så kvalme, og han er altså ikke gravid ;) Så konstateringen må være at det var sygdom. Jeg har desuden heller ikke kvalme her til morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uuuh! Så det ikke mig der er tosset!! :loveshower

Manden kunne nu heller ikke lade være med at lave bemærkninger om mine bryster! Har også været nød til at tage en af de større bh'er på idag :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre en negativ test :(

er mens dukket op hos dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er mens dukket op hos dig?

Ja desværre kom den fredag... :(

Er tilbage på job idag, men hold nu op det er hårdt... :/ tankerne flyver rundt hele tiden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja desværre kom den fredag... :(

Er tilbage på job idag, men hold nu op det er hårdt... :/ tankerne flyver rundt hele tiden...

forstår jeg godt! Har selv haft perioder hvor den bare rammer hårdt

men stort :kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja desværre kom den fredag... :(

Er tilbage på job idag, men hold nu op det er hårdt... :/ tankerne flyver rundt hele tiden...

Øv :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikke på den, øv. Gad godt jeg kunne få min mens nu, så vi hurtigt kunne komme videre. Det virker bare så meget som spild af tid at skulle vente helt til søndag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikke på den, øv. Gad godt jeg kunne få min mens nu, så vi hurtigt kunne komme videre. Det virker bare så meget som spild af tid at skulle vente helt til søndag

skal du først have mens på søndag eller?? Er der så stadigvæk ikke lidt håb endnu? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom muuuuuuuuu -bare et eller andet. Mens -positiv test.. Helst det sidste...

Hader ikke at vide noget :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom muuuuuuuuu -bare et eller andet. Mens -positiv test.. Helst det sidste...

Hader ikke at vide noget :unsure

forstår det udemærket godt! Jeg krydser også bare fingre for at mens ikke dukker op (er 4 dage over tid)

men hvornår tror du mens vil dukke op? Hvilket jeg selvfølgelig håber er fuldstændig ligegyldigt, for du kommer selvfølgelig til at stå med en positiv lige om lidt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

forstår det udemærket godt! Jeg krydser også bare fingre for at mens ikke dukker op (er 4 dage over tid)

men hvornår tror du mens vil dukke op? Hvilket jeg selvfølgelig håber er fuldstændig ligegyldigt, for du kommer selvfølgelig til at stå med en positiv lige om lidt :D

Altså i realiteten ved jeg det ikke helt, for jeg har jo ikke en cyklus som sådan.. Dog for 14 dage siden begyndte mine brystvorter at gøre ondt, og det har siden da spredt sig til hele brystet som nu føles tungt og er vokset.

Så jeg tænker at det må være op over :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

skal du først have mens på søndag eller?? Er der så stadigvæk ikke lidt håb endnu? :)

Jo, der er vel håb. Tror bare ikke på den er der, og så følte jeg mig lige meget opgivende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså i realiteten ved jeg det ikke helt, for jeg har jo ikke en cyklus som sådan.. Dog for 14 dage siden begyndte mine brystvorter at gøre ondt, og det har siden da spredt sig til hele brystet som nu føles tungt og er vokset.

Så jeg tænker at det må være op over :)

det kunne ihvertfald godt lyde sådan :)

 

Jo, der er vel håb. Tror bare ikke på den er der, og så følte jeg mig lige meget opgivende :)

forståeligt nok, jeg har aldrig turde at håbe (dog har jeg sat alt på denne måned og håber på at stregen udvikler sig :kuller )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg også for dig, fru kirslev, og for dig, nsellekilde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg også for dig, fru kirslev, og for dig, nsellekilde

Tak :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha.. 6 dage til jeg forhåbentlig ved noget. Har ellers hældt at jeg ikke troede på at den var der, og har ingen symptomer mærket overhovedet. Men idag fra jeg kom hjem fra arbejde og indtil nu har jeg skulle tisse KONSTANT. Og så tænker man straks i symptomer. Dummeste hjerne, så stop dog med at analysere alting!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha.. 6 dage til jeg forhåbentlig ved noget. Har ellers hældt at jeg ikke troede på at den var der, og har ingen symptomer mærket overhovedet. Men idag fra jeg kom hjem fra arbejde og indtil nu har jeg skulle tisse KONSTANT. Og så tænker man straks i symptomer. Dummeste hjerne, så stop dog med at analysere alting!

Åh ja, det kender jeg godt. Man kan analysere på ALT.

Håber i dit tilfælde at det er fordi der er noget derinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER