FruKirslev

Testuge 19 & 20: 2 venter, 2 gravid, 5 mens

177 indlæg i dette emne

FruKirslev, har du testet idag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

3+1 og Ingen symptomer what-so-ever <_<

same here - bortset fra jeg er 3+3 :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så åndssvag altså! Har gået her og tænkt at jeg ikke behøvede at teste i denne her cyklus da jeg ikke har haft skyggen af symptomer, men regnede lige på det og er kun ca. 2+5 idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Menstrustionssmerter sucks. Bare lidt mere når der rent faktisk ikke er en menstruation endnu :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Menstrustionssmerter sucks. Bare lidt mere når der rent faktisk ikke er en menstruation endnu :klap

Så meget! Især når de starter en lille uge inden menstruationen, og når man ellers havde aftalt med sin krop at man slet ikke skulle have nogen! Det var dog sidste cyklus, så denne gang krydser jeg fingre for at det går anderledes.

Også for at det er falsk alarm for dit vedkommende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så meget! Især når de starter en lille uge inden menstruationen, og når man ellers havde aftalt med sin krop at man slet ikke skulle have nogen! Det var dog sidste cyklus, så denne gang krydser jeg fingre for at det går anderledes.

Også for at det er falsk alarm for dit vedkommende.

Jeg har også menstruationssmerter. Hvad ligner det lige? Det er klart for tidligt i mit tilfælde til at være ligamentssmerter.

Suk, hvor man da pludselig mærker ALT i kroppen, når man går igang med pb

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også menstruationssmerter. Hvad ligner det lige? Det er klart for tidligt i mit tilfælde til at være ligamentssmerter.

Suk, hvor man da pludselig mærker ALT i kroppen, når man går igang med pb

Jeg var lige inde og læse om ligamentsmerter og de kommer typisk først i uge 16-20

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var lige inde og læse om ligamentsmerter og de kommer typisk først i uge 16-20

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men der kommer smerter i maven/underlivet ret tidligt faktisk. Mange kvinder tror jo at deres mens er på vej, fordi det gør ondt, hvor det så i virkeligheden er kroppen der allerede giver sig. Sådan var det også da jeg var gravid med min søn, kan jeg huske - dog ikke allerede 2+et eller andet :D

Men 2+ et eller andet er da også tidligt for menssmerter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men 2+ et eller andet er da også tidligt for menssmerter.

Ja, deraf mit suk :D

Det er sgu ikke til at blive klog på min krop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er mange der får stik og jag i starten af graviditeten. Også tidligt.... Så måske er det ikke et dårligt tegn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er mange der får stik og jag i starten af graviditeten. Også tidligt.... Så måske er det ikke et dårligt tegn ;)

Ssssshhh, det må du ikke sige :D Jeg bliver bare kulret. Tror ikke på den er der, så vil så nødigt sætte forventningerne op :)

Helt ærligt så tror jeg bare det er noget sygdom der roder. Vi har været hårdt ramt af omgangssyge herhjemme, og jeg tænker lidt at det måske er det der er blusset op igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ssssshhh, det må du ikke sige :D Jeg bliver bare kulret. Tror ikke på den er der, så vil så nødigt sætte forventningerne op :)

Helt ærligt så tror jeg bare det er noget sygdom der roder. Vi har været hårdt ramt af omgangssyge herhjemme, og jeg tænker lidt at det måske er det der er blusset op igen

Sorry thihi ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry thihi ;)

Ha ha, du er tilgivet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :)

(Jeg ville dog nok mere satse på at den ene glæde var en god nf-scanning :P :bunny)

 

Hehe fik også lige talt lidt frem og det ville også passe meget godt. og der man også ville fortælle omverdenen om den glædelige nyhed  ;)

 

FruKirslev, har du testet idag?

 

nej, jeg har ikke testet idag. tester på søndag i stedet for

 

Mens burde være dukket op idag, men intet tegn på den er på vej. kun stik og jag i underlivet engang imellem (håber den forbliver væk og jeg får 2 fine streger  :kuller )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fejl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe fik også lige talt lidt frem og det ville også passe meget godt. og der man også ville fortælle omverdenen om den glædelige nyhed ;)

nej, jeg har ikke testet idag. tester på søndag i stedet for

Mens burde være dukket op idag, men intet tegn på den er på vej. kun stik og jag i underlivet engang imellem (håber den forbliver væk og jeg får 2 fine streger :kuller )

Uuuh hvor spændende! Jeg krydser fingre for dig og glæder mig til at høre fortsættelsen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor soændende, fru kirslev. Jeg hepper og håber på to streger imorgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det for at teste om man er gravid? Er lidt nysgerrig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det for at teste om man bliver gravid? For så at kunne følges ad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det for at teste om man bliver gravid? For så at kunne følges ad?

Ja :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Besvaret (redigeret)

4

Redigeret af blondielove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja :)

Ej hvor dejligt  :yay jeg testede positiv i dag med 2 gt og testede positiv for æl den 26.4 ... så hvor lang skulle jeg være ? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får det til 3+4? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får det til 3+4? ;)

Tak søde er rigtig :glad for hjælpen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER