Ihpets-mortilto

Smalltalk

613 indlæg i dette emne

Glukosebelastning.... Bvadr!

Er jeg den eneste som er så tyk at jeg skal igennem det pjank? (BTW, jeg synes ikke det er pjank at den skal laves :-) det er altså ganske fornuftigt at være OBS når nu der er en risiko)

Jeg har også været afsted pga BMI.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih hvor jeg synes vi nærmer os! Hvis jeg føder 5 dage før termin, så er det jo faktisk i næste måned :O

Selvom jeg nu regner med at nå midten af december :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:LOL

Jeg er HELT enig!!!

Jeg kan slet heller ikke forstå at det faktisk er lige om lidt!!! Godt nok har jeg godt 10 uger endnu, men reelt har jeg nok max 8 uger igen, og det er altså snart!!!

Måske vi skal føde samtidig :lol Jeg har 8 uger og 2 dage til termin ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glukosebelastning.... Bvadr!

Er jeg den eneste som er så tyk at jeg skal igennem det pjank? (BTW, jeg synes ikke det er pjank at den skal laves :-) det er altså ganske fornuftigt at være OBS når nu der er en risiko)

Nej, du er ikke den eneste - jeg får fornøjelsen på fredag :s

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glukosebelastning.... Bvadr!

Er jeg den eneste som er så tyk at jeg skal igennem det pjank? (BTW, jeg synes ikke det er pjank at den skal laves :-) det er altså ganske fornuftigt at være OBS når nu der er en risiko)

 

Jeg skulle egentlig også have lavet en i uge 28 - ikke pga BMI, men fordi mit første barn vejede 4500g ved fødslen. Jeg fravalgte det dog både i sidste og i denne graviditet, netop fordi høj fødselsvægt er den eneste grund...

Håber det gik fint idag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre med hikkende babyer? Min baby har virkelig haft hikke en million gange den sidste uges tid...  :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glukosebelastning.... Bvadr!

Er jeg den eneste som er så tyk at jeg skal igennem det pjank? (BTW, jeg synes ikke det er pjank at den skal laves :-) det er altså ganske fornuftigt at være OBS når nu der er en risiko)

Har også været afsted. 2 gange!! Heldigvis var alt normalt.  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre med hikkende babyer? Min baby har virkelig haft hikke en million gange den sidste uges tid...  :lol

 

Har også haft hikkende baby!! Totalt nuttet  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glukosebelastning.... Bvadr!

Er jeg den eneste som er så tyk at jeg skal igennem det pjank? (BTW, jeg synes ikke det er pjank at den skal laves :-) det er altså ganske fornuftigt at være OBS når nu der er en risiko)

Var afsted i mandags puha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til mandag hvor jeg når de 30+0 men føler mig bare overbevist om at føde før tid så stor som jeg er nu....åha håber så jeg kan sige der er små 10 uger...det kan mit hoved bedst overskue ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30+0 endelig endnu en milepæl er nået! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30+0 endelig endnu en milepæl er nået! :-)

Det er også en virkelig stor en at nå :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh jeg skal til scanning i morgen :yay det er så længe siden sidst (13 uger præcis!)! Det bliver lidt spændende at se ham igen :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

:yay

Ih, det bliver spændende :kuller Og jeg forventer klart en opdatering om at knægten vender den rigtige vej :kiss

Ellers for han altså nok sit livs første skideballe :rolleyes

Ej mon ikke? Eller forhåbentligt da!

Kan man overhovedet se noget til scanninger så sent?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh jeg skal til scanning i morgen :yay det er så længe siden sidst (13 uger præcis!)! Det bliver lidt spændende at se ham igen :kuller

Jeg er bare en lille smule misundelig. Det kunne være så hyggeligt at kigge derind i hulen igen.

Så har ham N bare at ligge klar parat, som han skal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh jeg skal til scanning i morgen :yay det er så længe siden sidst (13 uger præcis!)! Det bliver lidt spændende at se ham igen :kuller

Det kan jeg godt forstå! Har du selv nogen fornemmelse af, hvordan han vender?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg blev i sin tid scannet med Aron i uge 37, tror jeg det var. Nogen hel baby så jeg ikke, men han viste mig ansigtet og profilen - og tissemanden :lol :lol Ellers var det for mig næsten umuligt at skelne kropsdelene fra hinanden.

Tilgengæld var jeg jo til scanning for en uge siden i uge 29, omend hun jo er noget mindre end gennemsnittet, og der kunne jeg se LANGT mere! Jeg kunne ikke se hele baby på een gang, men det var let at se hvor rumpen var, hvad der var hoved og ryg osv.

Så måske en blanding :lol :lol

Det bliver spændende! Jeg så W 40+1 og det var 'en kind' 'et lår' osv, det var ikke videre spændende :lol

Jeg er også spændt på Ns størrelse. Jeg er egentligt rolig omkring det, men på sygehus er de bange for at jeg for en KÆMPE unge :rolleyes bare fordi W var 4100 - og fordi alle bare troede jeg ville få graviditets sukkersyge, hvilket jeg jo ikke har!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare en lille smule misundelig. Det kunne være så hyggeligt at kigge derind i hulen igen.

Så har ham N bare at ligge klar parat, som han skal :)

Ja det er mega hyggeligt! Selvom jeg nu ikke er bekymret for om han trives, han sparker mig i hvert fald lige nu :kuller

Ja skal vi ikke bare beslutte det! Jeg ved faktisk ikke engang om jeg må få vendingsforsøg? Sådan oven på ks.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå! Har du selv nogen fornemmelse af, hvordan han vender?

Der er noget der presser sig ned og noget stort opad, og noget der sparker mig i højre side. Men ikke hvad der er hvad. Det fatter jeg aldrig :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik 3d scanning sidste år i uge 32 og kunne se en hel masse så håber da du får en fin scanning i morgen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

31+0! <3

Og samtale med en fødselslæge idag! Er lidt spændt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik 3d scanning sidste år i uge 32 og kunne se en hel masse så håber da du får en fin scanning i morgen :-)

Det er så fed en oplevelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

31+0! <3

Og samtale med en fødselslæge idag! Er lidt spændt...

Så begynder det for alvor at nærme sig, dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til 3. lægeundersøgelse i fredags, som gik rigtig fint:) men siden da og indtil i aftes, har min lille pige ikke været så aktiv, så jeg kontaktede sygehuset igår og kom ind til kontrol. Det viste sig at lille pigen har det rigtig godt :D men at jeg har regelmæssige plukveer med 1 min mellemrum :( og de mener ikke at det skyldes uvi .. jeg har ondt ned i lysken, hvilket først igår gik op for mig skyldes plukveerne... fik lov til at komme hjem, men skulle kontakte dem så snart jeg oplevede en forværring - det er bare for tidligt altså!! ;(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til 3D scanning i morgen :) vi glæder os og håber hun vil samarbejde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER