MamaB

Nakkefoldsscanning

58 indlæg i dette emne

Kan være du har ret. Må nok se tiden an. Blev bare lidt ærgerlig, da det gik op for mit, at vi havde misset det.

Men mon ikke om et par uger, der er mulighed for at høre det?

Men hun tjekkede da at der var hjerteblink :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Men hun tjekkede da at der var hjerteblink :)

Jo jo det gjorde hun da. Men har glædet mig til at få lov at høre kutteren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jo det gjorde hun da. Men har glædet mig til at få lov at høre kutteren :)

Forstår jeg godt, det er også helt fantastisk :)

Jeg hørte hjertelyd ved JM (17+2) og fandt den selv om aftenen, min søster fandt den om søndagen (16+6) men ved ikke om jeg havde kunnet finde den før..

Jeg er også super glad for min doppler, den er især helt fantastisk, når man har foranliggende moderkage og ikke mærker så meget liv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er et lille billede af bassen :)

post-9422-0-74505100-1430383604_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er et lille billede af bassen :)

det er så vildt, at der efter ~10-12 uger i maven allerede er dannet et rigtigt lille menneske! Bare mikro-mini lille :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurra for alle de dejlige scanninger og sunde babyer - det er jo fantastisk  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er et lille billede af bassen :)

Det ligner en pige :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ligner en pige :biglove

Giver dig ret :D Har lige fra start været overbevist om at vi skal have en pige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurra for alle de dejlige scanninger og sunde babyer - det er jo fantastisk  :7himmel

Det bliver en fantastisk måned :yay :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også en dejlig vellykket NF (I sidste uge... Ups...) Meget lav risiko for noget af de tre kromosomfejl de tester.. Og en lille sprællevende baby der lavede rejehop.. og vi kunne se h*n lavede rejehop... :7himmel :loveshower

 

Har desværre ikke billede på computeren....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også en dejlig vellykket NF (I sidste uge... Ups...) Meget lav risiko for noget af de tre kromosomfejl de tester.. Og en lille sprællevende baby der lavede rejehop.. og vi kunne se h*n lavede rejehop... :7himmel :loveshower

Har desværre ikke billede på computeren....

Hvor herligt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov jeg var også til NF i sidste uge. Med en fantastisk vurdering på 1:11.500 :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 Jeg var til NF igår, helt fantastisk  :kuller H*n var en livlig en, jordermijordemoderen der scannede kæmpede godt nok med at få sine mål  :D Lav risiko, hun spurgte om vi havde behov for at vide tallet, hvilket vi ikke havde. Hun sagde at det var langt over de 300  :wub

Blev også sar 5 dage frem  :)

 

Lige et fint billede, hvor h*n vinker  :loveshower

post-9970-0-96467200-1430892867_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til NF igår, helt fantastisk  :kuller H*n var en livlig en, jordermijordemoderen der scannede kæmpede godt nok med at få sine mål  :D Lav risiko, hun spurgte om vi havde behov for at vide tallet, hvilket vi ikke havde. Hun sagde at det var langt over de 300  :wub

Blev også sar 5 dage frem  :)

 

Lige et fint billede, hvor h*n vinker  :loveshower

Hvor er h*n fin :loveshower og tillykke med veloverstået NF :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov jeg var også til NF i sidste uge. Med en fantastisk vurdering på 1:11.500 :glad

 

 Jeg var til NF igår, helt fantastisk  :kuller H*n var en livlig en, jordermijordemoderen der scannede kæmpede godt nok med at få sine mål  :D Lav risiko, hun spurgte om vi havde behov for at vide tallet, hvilket vi ikke havde. Hun sagde at det var langt over de 300  :wub

Blev også sar 5 dage frem  :)

 

Lige et fint billede, hvor h*n vinker  :loveshower

 

Jeg havde også en dejlig vellykket NF (I sidste uge... Ups...) Meget lav risiko for noget af de tre kromosomfejl de tester.. Og en lille sprællevende baby der lavede rejehop.. og vi kunne se h*n lavede rejehop... :7himmel :loveshower

 

Har desværre ikke billede på computeren....

 

Hvor er det bare dejligt! Hurra for de vellykkede NF'er  :7himmel

 

Nøøøøj, jeg er spændt og glæder mig til i morgen. Har bestemt mig for ikke at være nervøs  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare dejligt! Hurra for de vellykkede NF'er  :7himmel

 

Nøøøøj, jeg er spændt og glæder mig til i morgen. Har bestemt mig for ikke at være nervøs  :kuller

 

Held og lykke i morgen med NF. Det skal nok gå godt :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare dejligt! Hurra for de vellykkede NF'er :7himmel

Nøøøøj, jeg er spændt og glæder mig til i morgen. Har bestemt mig for ikke at være nervøs :kuller

Jeg skal også afsted i morgen :) Pt er jeg ikke nervøs, men fik gjort manden lidt nervøs i går... Vi læste om 13.uge i "Du skal være far" bogen og det handlede mest om NF. Tror ikke rigtig han havde tænkt over før hvorfor man får tilbudt den scanning, at det faktisk ikke er for hyggens skyld - selvom det normalt er rigtig hyggeligt alligevel :)

Jeg glæder mig :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi hjemvendt fra en fantastisk NF scanning, der viste en sprællevende baby. Den kunne både lave thumbs up, vinke og hoppe. Det var jo intet mindre end vidunderligt - og hold da op, der blev snøftet  :kuller Jeg er blevet rykket to dage frem, så nu hedder terminen d. 13/11!

6,5 cm, hjerteslag på 155 og med alle de rigtige tal  :loveshower

 

Storebror fik nyheden for en lille time siden og han blev så glad. Det vidste jeg godt, men det kom virkelig bag på mig, HVOR stort det var for ham. Han begyndte sågar at græde af glæde. Mit lille store liv  :wub  Jeg er mega rørt lige nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi hjemvendt fra en fantastisk NF scanning, der viste en sprællevende baby. Den kunne både lave thumbs up, vinke og hoppe. Det var jo intet mindre end vidunderligt - og hold da op, der blev snøftet  :kuller Jeg er blevet rykket to dage frem, så nu hedder terminen d. 13/11!

6,5 cm, hjerteslag på 155 og med alle de rigtige tal  :loveshower

 

Storebror fik nyheden for en lille time siden og han blev så glad. Det vidste jeg godt, men det kom virkelig bag på mig, HVOR stort det var for ham. Han begyndte sågar at græde af glæde. Mit lille store liv  :wub  Jeg er mega rørt lige nu!

nurh :wub :kuller Sød storebror og dejlig oplevelse :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi hjemvendt fra en fantastisk NF scanning, der viste en sprællevende baby. Den kunne både lave thumbs up, vinke og hoppe. Det var jo intet mindre end vidunderligt - og hold da op, der blev snøftet  :kuller Jeg er blevet rykket to dage frem, så nu hedder terminen d. 13/11!

6,5 cm, hjerteslag på 155 og med alle de rigtige tal  :loveshower

 

Storebror fik nyheden for en lille time siden og han blev så glad. Det vidste jeg godt, men det kom virkelig bag på mig, HVOR stort det var for ham. Han begyndte sågar at græde af glæde. Mit lille store liv  :wub  Jeg er mega rørt lige nu!

Også helt rørende at høre på! Stort tillykke:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi hjemvendt fra en fantastisk NF scanning, der viste en sprællevende baby. Den kunne både lave thumbs up, vinke og hoppe. Det var jo intet mindre end vidunderligt - og hold da op, der blev snøftet :kuller Jeg er blevet rykket to dage frem, så nu hedder terminen d. 13/11!

6,5 cm, hjerteslag på 155 og med alle de rigtige tal :loveshower

Storebror fik nyheden for en lille time siden og han blev så glad. Det vidste jeg godt, men det kom virkelig bag på mig, HVOR stort det var for ham. Han begyndte sågar at græde af glæde. Mit lille store liv :wub Jeg er mega rørt lige nu!

Ej hvor er han skøn... og kæmpe dtort tillykke... din søn minder lidt om min nevø...

men hvor er der altså bare forskel på børn... min mands datter sad bare og smilede og det første hun sagde var at hun skulle have en lillesøster.. må indrømme jeg havde forventet en anden reaktion fra hende... hun fortalte jo stolt til sin mor hun skulle være storesøster... og selv jeg og hende ikke har det bedste forhold så var reaktionen fra hende næsten bedre... (bortset fra elevatorblikket).. haha...

men hvor imod min nevø der er små 10 måneder yngre end min mands datter havde en helt anden reaktion... Han begyndte at grine og nusse mig på maven og kyssede mig og sagde skal jeg virkelig have en lille fætter eller kusine... en lille mini moster...? Han kunne slet ikke styre glæden... hoppede og dansede rundt mens han sang at moster har en baby i maven... jeg blev helt rørstrømsk... stadig kan han sidde og lege for pludselig at rejse sig og komme over og nusse min mave og give den og mig et kys... jeg bliver så rørt hver gang... hvor imod min mands datter bare smiler og bliver helt stille når andre spørger hende om hu glæder sig... ved ikke om det er fordi der er forskel på dreng og piger eller om det er alderen eller måske det faktum at min bonus datters mor ikke vil have flere børn og at min nevø lige er blevet storebror...

Undskyld det blev lidt langt... skulle bare lige ud med hanker her fra morgenstunden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er han skøn... og kæmpe dtort tillykke... din søn minder lidt om min nevø...

men hvor er der altså bare forskel på børn... min mands datter sad bare og smilede og det første hun sagde var at hun skulle have en lillesøster.. må indrømme jeg havde forventet en anden reaktion fra hende... hun fortalte jo stolt til sin mor hun skulle være storesøster... og selv jeg og hende ikke har det bedste forhold så var reaktionen fra hende næsten bedre... (bortset fra elevatorblikket).. haha...

men hvor imod min nevø der er små 10 måneder yngre end min mands datter havde en helt anden reaktion... Han begyndte at grine og nusse mig på maven og kyssede mig og sagde skal jeg virkelig have en lille fætter eller kusine... en lille mini moster...? Han kunne slet ikke styre glæden... hoppede og dansede rundt mens han sang at moster har en baby i maven... jeg blev helt rørstrømsk... stadig kan han sidde og lege for pludselig at rejse sig og komme over og nusse min mave og give den og mig et kys... jeg bliver så rørt hver gang... hvor imod min mands datter bare smiler og bliver helt stille når andre spørger hende om hu glæder sig... ved ikke om det er fordi der er forskel på dreng og piger eller om det er alderen eller måske det faktum at min bonus datters mor ikke vil have flere børn og at min nevø lige er blevet storebror...

Undskyld det blev lidt langt... skulle bare lige ud med hanker her fra morgenstunden...

 

Åh, det er altså bare hyggeligt, at dele sådanne tanker og oplevelser. Jeg er vild med det  :kuller

Og ja, så er børn jo virkelige forskellige. Og charmerende er jo netop det!

 

Jeg er bare helt enormt lettet nu. Og dobbelt op på forelsket i mit barn, der bare endnu en gang viser hvor omsorgsfuld han er. Han bliver simpelthen en skøn store bror  :7himmel  Som i dag bliver ekstra forkælet med bland-selv-slik!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha, så er vores NF også overstået og heldigvis var risikoen relativt lille 1:970 eller noget i den stil!! Jeg var SÅ nervøs! Og mærkeligt nok blev jeg ikke engang specielt lettet, da jeg hørte svaret (havde nok satset på 1:1 mio;), men nu er jeg ret så glad:)

Fordi den var under 1:1000 blev vi tilbudt at være med i et forskningsprojekt, som vil undersøge hvordan blodprøver bedre kan bruges til at estimere risikoen for Downs i fremtiden, så der kan vi både få et endnu mere præcist svar + få barnets køn at vide! Spændende:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha, så er vores NF også overstået og heldigvis var risikoen relativt lille 1:970 eller noget i den stil!! Jeg var SÅ nervøs! Og mærkeligt nok blev jeg ikke engang specielt lettet, da jeg hørte svaret (havde nok satset på 1:1 mio;), men nu er jeg ret så glad:)

Fordi den var under 1:1000 blev vi tilbudt at være med i et forskningsprojekt, som vil undersøge hvordan blodprøver bedre kan bruges til at estimere risikoen for Downs i fremtiden, så der kan vi både få et endnu mere præcist svar + få barnets køn at vide! Spændende:)

Det lyder spændende! Tillykke med veloverstået NF :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder spændende! Tillykke med veloverstået NF :)

Tak:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER