Peter Plys

de unge mødre

38 indlæg i dette emne

ved ikke hvad i synes men synes godt nok der er klamt hos Dea-louise og kæresten

undrer mig lidt over at de ikke slev kan finde ud af at få gjort rent

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Yvvvvvv hvor var det ulækkert. Sådan kan man da ikke bo :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis hun lavede lidt hver dag ville det ikke være så slemt, men det lød til de kun kunne gøre det sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har ikke set det idag, men sidste uge virkede der også ret rodet der, og undrede mig, at de overhovedet ville have tv ind i sådan en rodebutik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sådan tænker jeg jo også

ville ikke i tv hvis mit hjem så sådan ud

undrer mig nu over at hun ikke kan lave noget alene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har ikke set det idag, men sidste uge virkede der også ret rodet der, og undrede mig, at de overhovedet ville have tv ind i sådan en rodebutik

Kan være de ikke selv synes det er så roddet. Men jeg ville være flov over hvis mit ser sådan ud udefra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan være de ikke selv synes det er så roddet. Men jeg ville være flov over hvis mit ser sådan ud udefra.

sådan har jeg det nemlig også, og ville aldig invitere gæster hjem, hvis ikke mit hjem så ordentlig ud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok ikke et lækker hjem de bor i.

Kan man virklig være så dogen at man ikke gider at lave bare lidt hver dag..??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og måske kunne hendes rod og manglende renlighed have noget at gøre med hendes aborter? Det så ikke ud som om kattene ikke måtte være nogen steder.. Altså ment på den måde, at katte kan slæbe bakterier ind, der kan være abort fremkaldende og hvis de ikke er gode til at gøre rent, kan de bakterier jo være alle vegne..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes godt nok også at det var ulækkert, og så studsede jeg over at der både var noget galt med hund og kat ( i deres verden) hvad mon det skyldes?! Man kan sku da ikke lukke en kat inde i et rum, det bliver den da ikke renlig af, og en hund der går rundt i sit eget lort i gården, ej come on, dovenskaben længe leve, men tja det er selvfølgelig nemmere at skylde skylden på dyrene, de kan jo alligevel ikke forsvare sig selv.. :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er langt fra den eneste som synes der var rodet der...

Køkkenet var jo total levende... FØJ..Fatter ikke man kan leve sådan...

Og det rum hvor katten var i... Ej helt ærligt... Hvordan fanden kan de lade katten rende rundt i det... Hvorfor har de overhovedet fået dyr...

Ej kan slet ikke tage dem seriøst...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

men helt ærligt... de virker da heller ikke helt "normale" eller er det bare mig?? gad vide om de er alderssvarende og fungerende??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De viste på et tidspunk en sæk med masser af affald, og som var fulg med små fluger :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sad og spiste et æble da jeg så programmet og måtte lægge det væk, kunne simpelthen ikke sidde og spise, mens jeg kiggede på det... FØJ hvor var der ulækkert, der var jo ikke bare rodet, der var klamt og ulækkert

Jeg tænkte også et par gange, at det ikke er skide sundt at gå og tørre kattelort op, inde i stuen :blink :blink :blink Altså når man er gravid...

gad vide hvad boligselskabet tænker, hvis de så det program :unsure :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sad og spiste et æble da jeg så programmet og måtte lægge det væk, kunne simpelthen ikke sidde og spise, mens jeg kiggede på det... FØJ hvor var der ulækkert, der var jo ikke bare rodet, der var klamt og ulækkert

Jeg tænkte også et par gange, at det ikke er skide sundt at gå og tørre kattelort op, inde i stuen :blink :blink :blink Altså når man er gravid...

gad vide hvad boligselskabet tænker, hvis de så det program :unsure :unsure

Jeg har boet der, og boligselskabet har HELT sikkert allerede gjort noget. Det toleres ikke. Udover det, så holder kommunen også øje med parret: som det ser ud nu, skal der ikke bo et barn i det svineri.

Man kan håbe på de har nået at tage sig sammen, inden pigen kommer til verden. Ellers så håber jeg de får så meget hjælp, at de kan se det ikke holder at leve sådan der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er det godt at hører at der bliver gjort noget ved det

det ville jo være skrælligt hvis der skulle bo et barn der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er det godt at hører at der bliver gjort noget ved det

det ville jo være skrælligt hvis der skulle bo et barn der

Jeg håber nu de når at få så meget hjælp, at de godt kan tage vare på deres eget barn. Det er jo også forfærdelig at skulle igennem en tvangsfjernelse. Men for pokker. De lever jo i en svinesti!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hun født nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må indrømme at jeg var ved at kaste op :wacko føj hvor var der klamt, der var jo diverse dyr i køkkenet....

Lad os da håbe der bliver gjort noget, det er jo sundhedsskadeligt at bo i...

Jeg kan da ikke lade værre med at blive bekymret for det lille barn..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har boet der, og boligselskabet har HELT sikkert allerede gjort noget. Det toleres ikke. Udover det, så holder kommunen også øje med parret: som det ser ud nu, skal der ikke bo et barn i det svineri.

Man kan håbe på de har nået at tage sig sammen, inden pigen kommer til verden. Ellers så håber jeg de får så meget hjælp, at de kan se det ikke holder at leve sådan der.

Hvor er det dejligt at høre :) Jeg kunne heller ikke forestille mig et boligselskab ønsker at se nogle misvedligeholder deres boliger på den måde..Gulvene må jo være ødelagt af alt det kattetis og lort, for ikke at snakke om hunden..

Men det er godt der er fokus på det og naturligvis også omkring deres kommende barn og ja, lad os bede til de får al den hjælp de kan, og selvfølgelig også at der bliver sat fokus på dem, hvis barnet får lov at blive hos dem..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må være pinligt at må bede sin mor og søster hjælpe med at rydde op... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min mand var ved at blive skør af mig fordi jeg hele tiden sagde " ad ad ad prøv at se"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg undre mig jo over, at deres forældre ikke har sagt eller gjort noget lidt før. Mine forældre ville da have grebet ind noget før, hvis vores hjem lignede sådan en svinesti...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og måske kunne hendes rod og manglende renlighed have noget at gøre med hendes aborter? Det så ikke ud som om kattene ikke måtte være nogen steder.. Altså ment på den måde, at katte kan slæbe bakterier ind, der kan være abort fremkaldende og hvis de ikke er gode til at gøre rent, kan de bakterier jo være alle vegne..

Jeg tænkte præcis det samme! Man skal jo holde sig fra bakterierne i kattelort.

Jeg fik det virkelig dårligt ved tanken om, at der skal bo et lille barn der :angry

Men jeg kan da bestemt ikke forestille mig andet end at der bliver holdt godt og grundigt øje med dem. Der er jo noget, der ikke rigtig er helt som det skal være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår bliver det genudsendt??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER