Guest

Navne der passer til Mie - BEGGE lister afsløret

83 indlæg i dette emne

Sørme om ikke der er kommet et drengenavn mere på listen!!! - hemmeligt!!! Sorry men vi venter lige på køn!!!

Spændende :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sørme om ikke der er kommet et drengenavn mere på listen!!! - hemmeligt!!! Sorry men vi venter lige på køn!!!

Spændende.. Og hvornår mon du skal til kønsscanning?? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende.. Og hvornår mon du skal til kønsscanning?? :P

Et sted mellem 1 og 13 maj ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at Mie og Max lyder perfekt. Nu er jeg altså også sådan lidt ocd ord/bogstavs nørd, men kan godt lide at de starter med samme forbogstav og at begge navne er lige lange :rolleyes Og så synes jeg bare at begge navne er søde - både hver for sig og sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at Mie og Max lyder perfekt. Nu er jeg altså også sådan lidt ocd ord/bogstavs nørd, men kan godt lide at de starter med samme forbogstav og at begge navne er lige lange :rolleyes Og så synes jeg bare at begge navne er søde - både hver for sig og sammen :)

Jeg havde også en ide med at det kunne være sødt, men er gået lidt fra det. Jeg kan bedre lide ideen med at vi finder nogle navne vi godt kan lide og så får babyen navn der passer bedst når h*n er født. Ved Mie var der INGEN tvivl - hun var en Mie. Det kommer forhåbentlig til at være lige så nemt når den nye bliver født :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg jo ikke prøvet at stå i den situation endnu, men forestiller mig at det må være rigtig svært at vide sig sikker på noget, før "hen" (det må jeg godt skrive, jeg bor i Sverige, det bruger vi her :p At jeg så personligt synes at det er tosset, det er en anden sag) er født og man sidder med hen i armene. Og selv hvis man synes at man føler sig sikker inden, så tror jeg at man pludselig kan sidde og tænke, at hen slet ikke ligner en der hedder det, men noget helt andet. Kort sagt; man kan sikkert let blive overrasket og det navn man troede var rigtigt, kan vise sig at være helt forkert. Men jeg er sikker på at jeg ville have mine personlige favoritter inden alligevel :)

 

Det bliver spændende at se om det bliver et pige- eller drengenavn I skal finde og om det bare ligger lige for, når baby engang kommer til verden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg jo ikke prøvet at stå i den situation endnu, men forestiller mig at det må være rigtig svært at vide sig sikker på noget, før "hen" (det må jeg godt skrive, jeg bor i Sverige, det bruger vi her :p At jeg så personligt synes at det er tosset, det er en anden sag) er født og man sidder med hen i armene. Og selv hvis man synes at man føler sig sikker inden, så tror jeg at man pludselig kan sidde og tænke, at hen slet ikke ligner en der hedder det, men noget helt andet. Kort sagt; man kan sikkert let blive overrasket og det navn man troede var rigtigt, kan vise sig at være helt forkert. Men jeg er sikker på at jeg ville have mine personlige favoritter inden alligevel :)

Det bliver spændende at se om det bliver et pige- eller drengenavn I skal finde og om det bare ligger lige for, når baby engang kommer til verden :)

Mie skulle have heddet Andrea Louise, (Andrea efter Anders - Louise er mit mellemnavn) men Andrea blev nuppet 3 mdr før fødslen af gode venner :prik så vi fandt i fælleskab 3 nye:

Mie

Linda

Alice

Da hun kom lignede hun så hverken en Andrea, Linda eller Alice! Hun var åbenlyst en Mie :biglove

Derfor er vi også enige om ikke at give navn før, men have favoritterne klar.

Og ja mega spændende :yay men NOGET lettere med en pige :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har jo en Andrea, jeg hedder Louise og min mand hedder David :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER