Guest

Navne der passer til Mie - BEGGE lister afsløret

83 indlæg i dette emne

Janus

Jesper

Jasper

Aksel

Anton

Sigurd

Silas

Albert

Max

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu får i altså det drengenavn jeg kan lide:

MAX

På måske listen i prioriteret rækkefølge er:

Bjørn

Pelle

Elton

Martin

Frans

Og på måske måske:

Niels

Jens

Ole (men det er for åndsvagt)

Elo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu får i altså det drengenavn jeg kan lide:

MAX

På måske listen i prioriteret rækkefølge er:

Bjørn

Pelle

Elton

Martin

Frans

Og på måske måske:

Niels

Jens

Ole (men det er for åndsvagt)

Elo

Jeg er vild med Elton. :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altså ikke, at Ole er åndssvagt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altså ikke, at Ole er åndssvagt :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille dansk dreng ville jeg med glaede kalde OLE, selvom Mie heller Mie. Min far hedder Ole ;) 

 

Ernst? Jeg kender den soedeste knaegt...  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu får i altså det drengenavn jeg kan lide:

MAX

På måske listen i prioriteret rækkefølge er:

Bjørn

Pelle

Elton

Martin

Frans

Og på måske måske:

Niels

Jens

Ole (men det er for åndsvagt)

Elo

Jeg passede de mest fantastiske tvillingedrenge i Schweiz som hed Niels og Jens! Så jeg er helt vild med de navne..

Jeg stemmer dog for Jens - det synes jeg går godt til Mie! Og bestemt ikke et navn man hører i inst nu om dage....!

Og ellers synes jeg faktisk at Pelle er skide sødt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg passede de mest fantastiske tvillingedrenge i Schweiz som hed Niels og Jens! Så jeg er helt vild med de navne..

Jeg stemmer dog for Jens - det synes jeg går godt til Mie! Og bestemt ikke et navn man hører i inst nu om dage....!

Og ellers synes jeg faktisk at Pelle er skide sødt...

Jeg tror bare de skal have lov at vokse på mig. Pelle er ikke dumt nej. Måske det er lettere hvis det nu er aktuelt med et drengenavn!

Problemet er at når jeg så bliver enig med mig selv så skal Anders jo også skal være enig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille dansk dreng ville jeg med glaede kalde OLE, selvom Mie heller Mie. Min far hedder Ole ;)

Ernst? Jeg kender den soedeste knaegt... :loveshower

Åh jeg ved ikke! Vi ville blive dem der der opkalder vores børn efter hamle danske film (eller nye elendige børnefilm alt efter hvad man forbinder det med)

Ernst... Hmm jeg tygger lige på den!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altså ikke, at Ole er åndssvagt :)

Nej og jo! Ole og Mie er SÅ naturligt sammen så det er jo fint, men Ole og Mie er også lille Pers søskende, tvillinger oven i købet! Det er svært at slippe uden om.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vild med Elton. :wub

Ja det er rigtig sødt. Det kan nærmest heller ikke siges forkert det er ret ens både på dansk og på engelsk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ole er så fint altså! Jeg kender en lille Ole, hvis storesøster hedder Ella.. Han er den sødste lille gut :) Jeg er "ole fan"
OG jeg er også Max fan -100% :) :yay

Det er nogle gode navne i har fundet frem til!!! Hvad med pige listen??? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min mands familie har vi også en Max, og hans søster hedder Maja, det klinger så fint sammen, og det er jeg sikker på at Mie og Max også vil gøre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ole er så fint altså! Jeg kender en lille Ole, hvis storesøster hedder Ella.. Han er den sødste lille gut :) Jeg er "ole fan"

OG jeg er også Max fan -100% :) :yay

Det er nogle gode navne i har fundet frem til!!! Hvad med pige listen??? :D

Det er nu kun mig ;) Anders tænker ikke før vi hører kønnet :rolleyes

Ok pigenavne kan i også få, det er samlet i forbogstaver for min egen overskueligheden skyld.

Amanda

Alice

Karen

Linda

Line

Lena

Lene

My

Minna

Martha

Mille

Pernille

Stine

Søs

Sif

Og jeg kan godt komme på flere :p men ved hård udskillelse så er det dem her der er tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min mands familie har vi også en Max, og hans søster hedder Maja, det klinger så fint sammen, og det er jeg sikker på at Mie og Max også vil gøre :)

Jeg hedder selv Maja så ja det ville jo passe godt ind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand hedder faktisk Massimiliano - ofte ogsaa Massi, Maxi eller Max - kan jeg afsloere. Og min eks ville nedlaegge veto mod alt andet end Max som drengenavn, saa det... :) 

 

Tyg lige paa Ernst - det er bare saa fint :kuller

 

Elias er jo mit yndlings i hele verden udover Noah, men det vil M bare slet ikke vaere med til, hvis det skulle blive aktuelt med en dreng mere.... Jeg har ogsaa foreslaaet Eli, men er ikke rigtig til at hugge eller stikke i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand hedder faktisk Massimiliano - ofte ogsaa Massi, Maxi eller Max - kan jeg afsloere. Og min eks ville nedlaegge veto mod alt andet end Max som drengenavn, saa det... :)

Tyg lige paa Ernst - det er bare saa fint :kuller

Elias er jo mit yndlings i hele verden udover Noah, men det vil M bare slet ikke vaere med til, hvis det skulle blive aktuelt med en dreng mere.... Jeg har ogsaa foreslaaet Eli, men er ikke rigtig til at hugge eller stikke i.

Elias har jeg passet lidt for mange af så den dur ikke.

Ernst kan jeg godt fristes til, men jeg tror Anders nedlægger veto desværre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om det er nævnt, og om det starter med det rigtige bogstav.. Men hvad med:

Eskild?

Eller

Rune.

Henrik

Peter

Ditlev

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elias har jeg passet lidt for mange af så den dur ikke.

Ernst kan jeg godt fristes til, men jeg tror Anders nedlægger veto desværre :(

 

Det kender jeg godt - eller bare at det er noget, man forbinder med noget andet end sit barn ;) 

 

Oev, hvis Anders ikke kan lide Ernst. Jeg ville jo vise ham et billede af ham her Ernst, men vil ikke vise billeder af andres boern... Maaske du kan liste det ind ligesaa stille og smagfuldt  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg passede de mest fantastiske tvillingedrenge i Schweiz som hed Niels og Jens! Så jeg er helt vild med de navne..

Jeg stemmer dog for Jens - det synes jeg går godt til Mie! Og bestemt ikke et navn man hører i inst nu om dage....!

Og ellers synes jeg faktisk at Pelle er skide sødt...

Haha - min svigerfar hedder Jens og min svoger Niels, så selvom det var mig der foreslog Niels, så kan jeg slet ikke abstrahere :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Janus

Jesper

Jasper

Aksel

Anton

Sigurd

Silas

Albert

Max

Just saying :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nå Anders pointerede at Jens Jensen er et kikset navn :D så Jens er desværre af listen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just saying :whistling

;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kender jeg godt - eller bare at det er noget, man forbinder med noget andet end sit barn ;)

Oev, hvis Anders ikke kan lide Ernst. Jeg ville jo vise ham et billede af ham her Ernst, men vil ikke vise billeder af andres boern... Maaske du kan liste det ind ligesaa stille og smagfuldt :loveshower

Ernst er veto nedstemt :prik

Kæft de drenge navne er noget bøvl!!! Hvorfor har min mand nuppet verdens bedste drengenavn??? Anders junior er bare heller ikke fedt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sørme om ikke der er kommet et drengenavn mere på listen!!! - hemmeligt!!! Sorry men vi venter lige på køn!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER