Guest

Navne der passer til Mie - BEGGE lister afsløret

83 indlæg i dette emne

Jeg kan rigtig godt lide navnet Linda ;)

Det er heller ikke dumt - tygger lige på Linda Louise!!! Er det fint? Eller forfærdeligt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eva

Selma

Dicte

Line

Kamma

Nynne

Benedikte

Alma

Martin

Paw

Daniel

Kalle

Sofus

Eric

Carl

Hæ du rammer en masse navne på folk i nærmeste omgangskreds :p det falder de desværre på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heldigt ramt, mange af navnene var på vores lister også. Tristan og Tais er jeg også ret vild med, men tænker de er for 'moderne' til din smag.

Det er sjovt det med assiciationer, som jeg skrev i Marias tråd om navn, så overvejede vi meget kraftigt Isabel til en pige, og det hedder både min søster og min mands kammerats datter. Men min søster og resten af familien var bare stolte og glade. Og det er imo også bare dét smukkeste navn. Jeg synes bare det er så fint at opkalde andre efter nogen eller med inspiration i nogen. Min mors fætter, som ses meget med min søster, kaldte sin datter Isabella også opkaldt efter min søster. Men hvis det ikke duer for jer, så duer det jo ikke ;)

Andre forslag. Carla, Clara eller Signe til en pige. Og måske Sofus, Sebastian, Daniel, Fillip eller Christian. Naboens døtre hedder Ebba og Lilli, det er også ret fine navne, synes jeg.

Mads er ikke afskrevet bare sådan lidt :chin: Mads er nemlig et meget meget dejligt menneske vi begge holder UTROLIGT meget af!!! Og navnet er blødt og passer til Mie og ja det opfylder alle krav og så kan jeg LIDE det. Men jeg er bare mest til ikke at opkalde! Og så ved jeg ikke hvad manden siger til det! Vi har ikke talt om navne endnu. Vi brygger på lister :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Straks tænker jeg "sex, Lai og Mie" :lol ikke lige den bedste association :lolhit

Ellers gode bud! Der var også et par pige navne på min liste i forvejen!

Det er da også en mærkelig tv show!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pigenavne

Asta

Lene

Linnea

Ellen

Lily

Ava

Drenge

Lasse

Jan

Ebbe

Georg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke læst alle navneforslagene.

 

Jeg hedder selv Mie og jeg kan da dele nogle af de pigenavne jeg gik i klasse med :

 

Ditte, Trine, Mette, Marianne, Heidi, Regitse, Susanne, Pernille, Karen,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømte at du fik en lille Hugo med mørke krøller :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømte at du fik en lille Hugo med mørke krøller :D

:biglove det navn er desværre slettet fra listen - det kom aldrig rigtig ind under huden på mig :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Johanne, Sara, Signe, Annika, Anna, Anne, Ditte

Simon, Lasse, Bjarke, Alexander, Malthe, Hjalte, Janus...

Synes faktisk den er lidt sværere denne her gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pigenavne:

Eva

Janni

Diana

Aase

Sanne

Hanne

Lone

Yrsa

Tina

Nina

Gitte

Mette

Drengenavne:

Jakob

Kenneth

Chris

Henrik

Peter

Per

Hans

Henry

Flemming

Nikolaj

Morten

Kaare

Tage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er en dreng skal han da hedde Arne :lol :lol :lol Hvis ikke jeg havde en dreng som hedder Aron og min mand SLET ikke er til den slags navne, så er Arne bare blevet det SØDESTE navn i mine ører efter Aron har omdøbt sig selv til Arne :lol :lol

Ellers er jeg bare hammer dårlig til det der med navne...

Ha ha jeg har faktisk tænkt tanken "Arne-mand" :kuller men jeg tror heller ikke Anders er enig :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Johanne, Sara, Signe, Annika, Anna, Anne, Ditte

Simon, Lasse, Bjarke, Alexander, Malthe, Hjalte, Janus...

Synes faktisk den er lidt sværere denne her gang ;)

Ja de der navne er skide svære ved nr 2. Især drengenavne :rolleyes men pigenavnene har vi jo ligesom arbejdet med før, der er vi helt inde i hvad vi er til. Drenge navne er vi LOST!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de der navne er skide svære ved nr 2. Især drengenavne :rolleyes men pigenavnene har vi jo ligesom arbejdet med før, der er vi helt inde i hvad vi er til. Drenge navne er vi LOST!

Det kender jeg alt for godt ;)

Jeg er lidt tom for navne.

Umiddelbart tænker jeg Per, Finn (som huckleberry :wub )

Pigenavne er Line, Ulla , Søs (ville elske en lille pige med det navn), Julie, Ane

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Joanna, Agnethe, Lykke, Augusta, Ellen, Hannah, Frida, Frederikke...

Asmus, Daniel, Conrad, Esben, Alex, Hannibal, Kristoffer, Philip, Sebastian, Tobias... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ole, Per eller Søs :D

Ej jeg er sjov hva' :p

Åh synes det er svært det med navne. Jeg venter med at bryde mit hoved med det til vi har et køn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ole, Per eller Søs :D

Ej jeg er sjov hva' :p

Åh synes det er svært det med navne. Jeg venter med at bryde mit hoved med det til vi har et køn.

Vi har joket med det SÅ mange gange. Det værste er at Søs og Ole ikke er dumme navne OVERHOVEDET! Ole og Mie er så fint og naturligt sammen! Søs kan godt gå det er ikke HELT så oplagt "far til fire" som Ole og Per men nu får vi se!

Vi brygger også kun på lister. Vi havde 3 navne til Mie klar:

Mie

Alice

Linda

Og hun var bare SÅ meget en lille Mie, som i at Alice og Linda aldrig blev afprøvet! Det gav alt for meget sig selv da hun blev født!

Det er samme plan vi har nu! 3-4 navne og så giver det nok sig selv når den lille ankommer :biglove

Jeg far 5-6 pigenavne og 2 drengenavne :prik og det ene drengenavn er der nedlagt veto mod :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kender jeg alt for godt ;)

Jeg er lidt tom for navne.

Umiddelbart tænker jeg Per, Finn (som huckleberry :wub )

Pigenavne er Line, Ulla , Søs (ville elske en lille pige med det navn), Julie, Ane

Finn hedder min morbror - Per og søs = far til fire! Men Søs er ikke ude af ligningen.

Ane hedder en venindes datter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Joanna, Agnethe, Lykke, Augusta, Ellen, Hannah, Frida, Frederikke...

Asmus, Daniel, Conrad, Esben, Alex, Hannibal, Kristoffer, Philip, Sebastian, Tobias... :D

Flere flere!!! (Især drengenavne! Der er mange "tjah" navne men ingen "JA!!!" Navne)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et par forslag mere, men måske de er blevet foreslået

Max

Anton

Henry

Milo

Thor

Toke

Esben

Eigil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et par forslag mere, men måske de er blevet foreslået

Max

Anton

Henry

Milo

Thor

Toke

Esben

Eigil

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flere flere!!! (Især drengenavne! Der er mange "tjah" navne men ingen "JA!!!" Navne)

Vi fandt først navnet et par uger før termin. Der var ingen som sprang Ja som du siger ;)

Jeg funderer stadig over bløde navne i Drenge genren :D

Viggo? Uffe? Jens ? Alf? Det er forslag fra mine piger, da jeg spurgte om de kendte gamle navne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fandt først navnet et par uger før termin. Der var ingen som sprang Ja som du siger ;)

Jeg funderer stadig over bløde navne i Drenge genren :D

Viggo? Uffe? Jens ? Alf? Det er forslag fra mine piger, da jeg spurgte om de kendte gamle navne

Hvis ikke Alf hav mig billeder på nethinden af et irriterende rumvæsen der æder katte så kan jeg godt lide det!

jLTHfMF.png

Edit: i øvrigt sødt af dine piger at hjælpe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ikke Alf hav mig billeder på nethinden af et irriterende rumvæsen der æder katte så kan jeg godt lide det!

jLTHfMF.png

Edit: i øvrigt sødt af dine piger at hjælpe!

:D :ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ikke Alf hav mig billeder på nethinden af et irriterende rumvæsen der æder katte så kan jeg godt lide det!

jLTHfMF.png

Edit: i øvrigt sødt af dine piger at hjælpe!

Altså Dirch Passer hedder også Alf i Støv på Hjernen ;) men jo jeg tænker også på rumvæsnet som jeg stadig er stor fan af :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flere flere!!! (Især drengenavne! Der er mange "tjah" navne men ingen "JA!!!" Navne)

Okay :D Så prøver jeg lidt nogle andre drengenavne ;)

Bertil, Sylvester, Arthur, Max, Daniel, Elias, Milas, Holger, Joachim, Ketil, Kaspar, Levi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER