Krydderpigen

2. graviditet

18 indlæg i dette emne

Jer, der er gravide for 2. gang (eller mere :) ) - Er det begyndt at kunne ses på jer endnu? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha - oh yes!!! :D

Jeg er 9+0 i morgen og afslører det på arbejdet, for nu kan jeg altså ikke skjule det mere! :rolleyes

Du kan se et billede fra 8+0 i min graviditetstråd ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op! - JA, det kan man da i hvert fald se. 

 

Jeg er sådan lidt "små-fed", så jeg ser bare lidt ekstra tyk ud. :P 

 

Vi har været på ferie, så jeg har ikke brugt min almindelige jakke i knap to uger og da jeg skulle lukke den i dag strammede den ret meget om maven - og det er ikke fordi jeg har taget på, for det har jeg ikke :) - Men da jeg ventede Clara, var jeg omkring uge 22-24 før man kunne se, at jeg var gravid. - Så tænkte, at det kunne ikke passe, at babyen allerede fyldte så meget. 

 

I min graviditetsbog står der også, at livmoderen ikke vokser over skambenet før omkring uge 12? - Men det synes jeg også lød lidt vildt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kunne også se det tidligt på mig første gang. Omkring uge 12-14 stykker, så jeg ud som jeg gør nu, så det er ikke så mærkeligt, at det ses endnu tydeligere nu.

Så tidligt skyldes det ikke selve barnet eller livmoderen - det er et rent hormonshow! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 9+ og man kan vist ikke se det. Mine bryster er større, men jeg ved ikke om andre bemærker det (de siger i så fald ikke noget). Men jeg har taget en del på sidste år pga medicin, så maven skal lige vokse igennem et 'herligt' fedtlag inden den ligner noget gravidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser også bare småtyk ud. Øv!

Og det er helt sikkert også kommet tidligere denne her gang. Sidst kan jeg huske vi var til nakkefold, og min mave slet ikke havde ændret sig. Jeg rent faktisk var lidt i tvivl om hvorvidt, jeg var gravid. Det er jeg ikke nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 9+ og man kan vist ikke se det. Mine bryster er større, men jeg ved ikke om andre bemærker det (de siger i så fald ikke noget). Men jeg har taget en del på sidste år pga medicin, så maven skal lige vokse igennem et 'herligt' fedtlag inden den ligner noget gravidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9+0 :rolleyes odytIMO.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er så smuk Susanne :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er førstegangs gravid, og mig kan man godt se store forandringer på nu.. Jeg er 12+6 idag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det nederste af min mave gav nærmest slip, så snart testen blev positiv <_<

Lige i dag skyldes min følelse af pludseligt at være blevet tromletyk dog nok primært for megen mad...;)

Jeg tænker at tage et billede fredag, hvor jeg er 9+0 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det nederste af min mave gav nærmest slip, så snart testen blev positiv <_<

Lige i dag skyldes min følelse af pludseligt at være blevet tromletyk dog nok primært for megen mad...;)

Jeg tænker at tage et billede fredag, hvor jeg er 9+0 :)

Jaaaa! Det vil vi se :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaa! Det vil vi se :yay

:kiss

Svært at fotografere i kjolen, der jo ikke skal afsløre for meget på kontoret (hvor de må undre sig over, at jeg går og bliver lidt chubby... <_< Måske man skulle 'komme ud' efter påskeferien.. :chin:

post-5094-0-28192200-1427439114_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss

Svært at fotografere i kjolen, der jo ikke skal afsløre for meget på kontoret (hvor de må undre sig over, at jeg går og bliver lidt chubby... <_< Måske man skulle 'komme ud' efter påskeferien.. :chin:

:kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss

Svært at fotografere i kjolen, der jo ikke skal afsløre for meget på kontoret (hvor de må undre sig over, at jeg går og bliver lidt chubby... <_< Måske man skulle 'komme ud' efter påskeferien.. :chin:

Så fint! :biglove

Det kan du da ikke skjule i sådan en kjole? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fint! :biglove

Det kan du da ikke skjule i sådan en kjole? :blink

Nej, min garderobe er uegenet til formålet... Lige denne her er dog ikke så formet igen (jeg står og holder lidt ind for at tage billedet), så jeg ser primært lidt tyk ud... Om lidt går jeg på påskeferie, og så må jeg tage stilling til, om jeg skal krybe til korset efter ferien...

 

En ferie der i øvrigt delvis skal tilbringes sammen med min falkeøje-svigermor... Hmm... :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kuller

:kiss

Så dig i dintråd - SÅ fin :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss

Så dig i dintråd - SÅ fin :D

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER