Nafrimi

Jeg HADER flyttekasser

21 indlæg i dette emne

Jeg skal flytte 1. December og er ved at pakke alt ned. Fåååårk hvor fylder ens hjem meget :o

Lige nu er jeg ved at kaste op over flyttekasser, og kan bare slet ikke vente til flytningen er overstået.

Når først jeg er flyttet så bliver stabelen med flyttekasser i det mindste mindre for hver gang jeg har fat i dem, istedet for nu hvor der bare bliver flere og flere :puke :huug

Nå, nu kom jeg ud med noget galde. Har det meget bedre nu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hader også flyttekasser, kan ikke se det sjove i at flytte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare kald mig mærkelig, men jeg synes faktisk det er hyggeligt at pakke i flyttekasser. :blush :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare kald mig mærkelig, men jeg synes faktisk det er hyggeligt at pakke i flyttekasser. :blush :glad

Vil du ha min adresse ?. Du pakker så går jeg i skoven med ungerne :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det må også være besværligt, når du nu er så langt henne i graviditeten. Har du nogen til at hjælpe dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil du ha min adresse ?. Du pakker så går jeg i skoven med ungerne :D

Havde du ikke boet så pokkers langt væk, så ville jeg gerne være kommet forbi og have givet en hånd. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det må også være besværligt, når du nu er så langt henne i graviditeten. Har du nogen til at hjælpe dig?

Ja, det har jeg.

Og skulle jeg gå hen og føde imorgen så har jeg nogen til at tage over og pakke resten.

Men vil helst pakke ned selv selvom det hænger mig langt ud af halsen.

Men for filan da hvor ville jeg gerne kunne spole tiden fremad så det var overstået :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det har jeg.

Og skulle jeg gå hen og føde imorgen så har jeg nogen til at tage over og pakke resten.

Men vil helst pakke ned selv selvom det hænger mig langt ud af halsen.

Men for filan da hvor ville jeg gerne kunne spole tiden fremad så det var overstået :D

Det forstår jeg virkelig godt! Hader også at flytte :blabla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh flytning er bare ikke ikke så sjovt når det handler om og pakke kasser og slæbe -_-

Men desværre sker det jo ikke af sig selv - med mindre man betaler en sum penge... oggg så vil man vel godt selv lige sørge for at personlige minder, ting af værdi m.m. er pakket godt ned. Sender dig en masse god pakke-energi... :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh flytning er bare ikke ikke så sjovt når det handler om og pakke kasser og slæbe -_-

Men desværre sker det jo ikke af sig selv - med mindre man betaler en sum penge... oggg så vil man vel godt selv lige sørge for at personlige minder, ting af værdi m.m. er pakket godt ned. Sender dig en masse god pakke-energi... :wee

Tak skal du have :)

Slæberiet slipper jeg for. Må ikke slæbe grundet graviditeten, og når jeg har født må jeg ikke slæbe grundet kejsersnittet.

Jeg er så heldig at min familie står klar i den nye lejlighed når flyttebilen kommer og pakker en del ud for mig :toot

Så når jeg kommer til det nye hjem så er børneværelserne klar og pakket ud samt køkkenet fungerer :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader mere flyttekasser når de har stået i ens hjem i flere år- jeg har netop pakket den sidste ud, den har så også kun stået i 3 år :badgirl :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du have :)

Slæberiet slipper jeg for. Må ikke slæbe grundet graviditeten, og når jeg har født må jeg ikke slæbe grundet kejsersnittet.

Jeg er så heldig at min familie står klar i den nye lejlighed når flyttebilen kommer og pakker en del ud for mig :toot

Så når jeg kommer til det nye hjem så er børneværelserne klar og pakket ud samt køkkenet fungerer :yiepie

Hvor dejligt familien hjælper godt til :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du have :)

Slæberiet slipper jeg for. Må ikke slæbe grundet graviditeten, og når jeg har født må jeg ikke slæbe grundet kejsersnittet.

Jeg er så heldig at min familie står klar i den nye lejlighed når flyttebilen kommer og pakker en del ud for mig :toot

Så når jeg kommer til det nye hjem så er børneværelserne klar og pakket ud samt køkkenet fungerer :yiepie

FANTASTISK familie du har dig der.... :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh ja det er noget af det værste, godt der er nogen til at hjælpe dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med flytningen!

Kender alt til frustrationerne om, at skulle pakke alt i kasser og pakke ud igen.

Og så er du endda så tæt på terminen - du er sgu en sej kvinde!

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

..................

Jeg er så heldig at min familie står klar i den nye lejlighed når flyttebilen kommer og pakker en del ud for mig

Så når jeg kommer til det nye hjem så er børneværelserne klar og pakket ud samt køkkenet fungerer

NÅ !!!

Er det MIG, du mener ?

ØHHHH !?!

Troede, jeg skulle dikke-dikke mit nye barnebarn, mens DU pakkede ud ?

Selvfølgelig tager vi imod flyttegodset.

Og sørger for, at køkken og soveværelser fungerer, inden vi går hjem.

Og de to næste dage sørger Morfar og Per for at hænge skabe, gardiner, knager og lamper op.

Og fylde sand i sandkassen!

Knus fra din mor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NÅ !!!

Er det MIG, du mener ?

ØHHHH !?!

Troede, jeg skulle dikke-dikke mit nye barnebarn, mens DU pakkede ud ?

Selvfølgelig tager vi imod flyttegodset.

Og sørger for, at køkken og soveværelser fungerer, inden vi går hjem.

Og de to næste dage sørger Morfar og Per for at hænge skabe, gardiner, knager og lamper op.

Og fylde sand i sandkassen!

Knus fra din mor

Sikke en god mor du er Bedste-6, der står klar til at hjælpe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader også flyttekasser, har stadig et rum hvor der står en par stakke i endnu <_< <_<

Men dejligt for dig at familien er klar det nye sted :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NÅ !!!

Er det MIG, du mener ?

ØHHHH !?!

Troede, jeg skulle dikke-dikke mit nye barnebarn, mens DU pakkede ud ?

Selvfølgelig tager vi imod flyttegodset.

Og sørger for, at køkken og soveværelser fungerer, inden vi går hjem.

Og de to næste dage sørger Morfar og Per for at hænge skabe, gardiner, knager og lamper op.

Og fylde sand i sandkassen!

Knus fra din mor

:kram :kram :kram

Og jeg inviterer naturligvis alle flyttehjælpere til en omgang glögg og æbleskiver samt AFSLAPNING i løbet af December :) :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh kan godt forstå, at du ikke lige kan overskue det :huh Men dejligt at du har så skøn en familie, der står klar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årrrh jeg kender det kun alt for godt, for et år siden flyttede mig kæreste og jeg fra en etværelses til en to værelses, jeg blev overrasket over hvor meget jeg egentlig havde. jeg fyldte rigtig mange flyttekasser og de stod bare og fyldte i min lille bitte lejlighed.. det var et kæmpe kaos..

heldigvis havde jeg også en sød familie der hjalp os med at flytte og sætte hylder, og lamper og hvad der nu ellers skulle op på væggen op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER