Guest

BSB igangsættelse 9. marts

83 indlæg i dette emne

Håber du får en god fødsel :bd :goodluck :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det dejligt at læse, at det hele er startet så godt, og at du ser så lyst på forløbet. Det må da virkelig bidrage til trygheden  :super

Glæder mig meget til at læse updates, og held og lykke med det hele  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay hvor lyder du optimistisk og glad. Hvor er det spændende at du måske lige snart (hvis ikke allerede) har jeres lille dreng i armene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det spændende :) håber sådan at det bliver en god oplevelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende om du har født nu. Glæder mig til en opdatering :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige tilkendegive at jeg følger med, og jeg er SÅ spændt... :o

trykker konstant ind i denne tråd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, så kom og gik 2. igangsætningsdag uden nogen som helst forandringer. Inde 3 gange igen til ve-piller, rimeligt stabile plukkeveer, en dreng med overskud og absolut ingen tegn på fødsel. Livmoderhals og åbning uforandrede.

 

Nå, men humøret er stadig godt :-). Vi hygger os hos mine forældre, bliver forkælede og har det faktisk helt fint. Jeg er sk... træt af at være kæmpe stor og af at alle bevægelser gør ondt. Men det kommer jo ikke til at vare evigt! I morgen tidlig skal vi ind til endnu to ve-piller, og når de så heller ikke sætter skub i tingene, skal vi ind om aftenen og have lagt en ballon op, som skal tvinge livmoderhalsen åben (hvis den da ikke på magisk vis har åbnet sig selv...). Så tager vi hjem og sover, og fredag (d. 13.....) vil de så tage vandet og give ve-drop, hvis jeg ikke selv kan finde ud af det. Dur det heller ikke, er det så kejsersnit.

 

Det var ikke lige den fødsel, jeg havde håbet på. Men hey, det vigtigste er jo, han kommer ud og har det godt. Og hvis man bare tænker på det som om det er sådan, det skal være, er det jo egentlig ikke så galt :-). De er stadig søde og meget opmærksomme på Herlev, der har vi INTET at klage over!

 

Eneste virkelige minus. G kom til at skrive vi blev igangsat på Facebook. Så nu skriver og ringer folk KONSTANT og spørger OM vi har født, HVORFOR vi ikke har født og gudhjælpemig også HVORNÅR vi har tænkt os at føde. Jeg bliver vanvittig :-).

 

Endnu engang tak for jeres kommentarer, det gør virkelig noget for mig i denne tid, der må betragtes som værende bare en lille smule spændende :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det bliver så langtrukkent <_< Håber der er noget i gang nu, så du slipper for flere stimulanser.

God fødsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, der ikke er sket noget endnu! Håber der kommer rigtig godt gang i den i dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber snart der sker noget :)

Jeg blev også sat igang iver et par dage. Første dag fik jeg 2 piller morgen og 2 piller aften, anden dag fik jeg 2 piller morgen, og da vi kom derop om aftenen fik vi at vide at de havde så travlt at de ikke måtte sætte flere fødsler i gang, så vi skulle komme igen dagen efter. Om natten fil vandet så, og så var det ligesom i gang :) Så jeg håber også at din krop begynder at arbejde selv, efter pillerne :)

Jeg ønsker jer al mulig held og lykke, og håber du får en fantastisk fødsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, håber snart der kommer lidt gang i det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre, at humøret er godt, og at I har det godt alle tre trods alt. Og skønt, at Herlev er sådan et rart sted at komme med søde mennesker  :)

Det lyder som et langt forløb, men det må være rart at vide, at der ligger en plan, så du ikke bare skal blive ved med at vente og vente.... Og ja, det hjælper IKKE, at folk bliver ved med at spørge.... Det kommer han ikke hurtigere af  :angry

Krydser fingre for og hepper på, at der sker en masse i dag  :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at læse at du er ved godt mod. Det hjælper jo heller ikke at være negativ og irriteret, det føder du nok ikke af, så er det nok bedre at bevare humøret. Håber du/i kan blive ved med det.

Fortsat pøj pøj :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber snart der sker noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følger også med på sidelinien..

Pøj pøj - hvor er det spændende..

Og vildt så mange dumme kommentarer der kan dukke op til en opdatering om igangsættelse.. Jeg håber du kan "slippe" dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber alt er vel hos dig og I nu har jeres lille baby i armene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ved at DØ af spænding og nysgerrighed.. HVAD SKER DER?! :D

(håber selvfølgeligt at alt er ok!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ved at DØ af spænding og nysgerrighed.. HVAD SKER DER?! :D

(håber selvfølgeligt at alt er ok!)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke du har født nu? hva hva hva? :p :bd Håber I har det godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ved at DØ af spænding og nysgerrighed.. HVAD SKER DER?! :D

(håber selvfølgeligt at alt er ok!)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver nødt til lige at melde mig på holdet af de spændtenog nysgerrige ;)

Håber, I er på den rigtige side og har det godt alle tre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UNDSKYLD, jeg ikke har fået skrevet før :-). Men nu får I historien, den korte ganske vist, for jeg er trææææt :-).

Vi blev jo sat i gang tirsdag d. 10 og fik både tirsdag og onsdag med vepiller. Ingen effekt.

Torsdag aften fik jeg sat ballonkateder op - overhovedet ikke slemt, men tog lidt tid.

Natten til fredag fik jeg ret hårde veer og endte med at overnatte inde på Herlev.

Fredag morgen kl. 08.16 tog de vandet, og der var MEGET!

KL. 13 startede jeg i vedrop, og det gik så slag i slag uden bedøvelse. De startede mig på 20 og endte på 120 kl. 22. da jeg havde arbejdet i 9 timer uden at åbne mig så meget som en centimeter. Så synes de, det var tid til kejsersnit.

De forsøgte at lægge rygmarvsbedøvelse, men kunne ikke. Så det blev i fuld narkose. Kl. 23.55 d. 13. marts 2015 kom lille David til verden :-). 4114 g og 53 cm :-). Trak selv vejret helt fra starten og var/er helt perfekt :-). En hård omgang, men åh, hvor er han dejlig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke! Sikke dog en omgang! Men godt i alle har det godt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UNDSKYLD, jeg ikke har fået skrevet før :-). Men nu får I historien, den korte ganske vist, for jeg er trææææt :-).

Vi blev jo sat i gang tirsdag d. 10 og fik både tirsdag og onsdag med vepiller. Ingen effekt.

Torsdag aften fik jeg sat ballonkateder op - overhovedet ikke slemt, men tog lidt tid.

Natten til fredag fik jeg ret hårde veer og endte med at overnatte inde på Herlev.

Fredag morgen kl. 08.16 tog de vandet, og der var MEGET!

KL. 13 startede jeg i vedrop, og det gik så slag i slag uden bedøvelse. De startede mig på 20 og endte på 120 kl. 22. da jeg havde arbejdet i 9 timer uden at åbne mig så meget som en centimeter. Så synes de, det var tid til kejsersnit.

De forsøgte at lægge rygmarvsbedøvelse, men kunne ikke. Så det blev i fuld narkose. Kl. 23.55 d. 13. marts 2015 kom lille David til verden :-). 4114 g og 53 cm :-). Trak selv vejret helt fra starten og var/er helt perfekt :-). En hård omgang, men åh, hvor er han dejlig!

Stort tillykke med jeres lille søn! :loveshower :hurra :kram2

 

Åh det lyder som en skrap omgang, håber du kan slutte fred med at det gik som det gjorde (og jeg kan virkelig anbefale at tage en efterfødsels samtale, hvis du har mulighed for at få sådan en tilbudt). Håber I får en dejlig barselstid med det lille pus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke og sikke et dejligt navn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER