JosephinePN

Testhold UGE 11+12: 4 mens, 3 gravide

161 indlæg i dette emne

 

negativ test :klap :boo

håber det går bedre for jer andre i gruppen! Nu venter jeg bare på at mens kommer ordenligt i gang

 

Øv noget skidt :kram  :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er nu 4+4.. Ingen mens... Fortsat ingen tegn på PMS.. Er oppustet som det eneste.. Og sidste test torsdag var stadig negativ.. Hmm... :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nu 4+4.. Ingen mens... Fortsat ingen tegn på PMS.. Er oppustet som det eneste.. Og sidste test torsdag var stadig negativ.. Hmm... :boo

Tester du ikke imorgen? Nogen er jo bare lidt langsommere til at danne hcg :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nu 4+4.. Ingen mens... Fortsat ingen tegn på PMS.. Er oppustet som det eneste.. Og sidste test torsdag var stadig negativ.. Hmm... :boo

Jeg var mega langsom til at danne hcg. Min positive test på dag 4+0 var meget meget svag så er sikker på den sagtens kan komme :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nu 4+4.. Ingen mens... Fortsat ingen tegn på PMS.. Er oppustet som det eneste.. Og sidste test torsdag var stadig negativ.. Hmm... :boo

Ved du hvornår du havde ÆL?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved du hvornår du havde ÆL?

Nej.. det er faktisk min første cyklus i 18 år. Jeg er lige stoppet med p-piller. Jeg forsøgte at tage nogle ÆL tests.. men de var negative.. men der var en hel uge hvor jeg ikke fik taget ÆL tests.. hvor jeg kunne have haft ÆL.(altså hvor det passede med alm "ÆL tid") Så der kunne jeg have været blive befrugtet. Men jeg ved det ikke. Det kan også bare være at jeg har en mega lang cyklus.. fordi det jo er den første. Men jeg må nok bare vente og se hvad der sker.. og hvis jeg ikke får min menstruation en af dagene så prøver jeg at tage en ny gt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej.. det er faktisk min første cyklus i 18 år. Jeg er lige stoppet med p-piller. Jeg forsøgte at tage nogle ÆL tests.. men de var negative.. men der var en hel uge hvor jeg ikke fik taget ÆL tests.. hvor jeg kunne have haft ÆL.(altså hvor det passede med alm "ÆL tid") Så der kunne jeg have været blive befrugtet. Men jeg ved det ikke. Det kan også bare være at jeg har en mega lang cyklus.. fordi det jo er den første. Men jeg må nok bare vente og se hvad der sker.. og hvis jeg ikke får min menstruation en af dagene så prøver jeg at tage en ny gt.

Det er ikke for at være en lyseslukker, men da jeg stoppede med at tage p-piller efter at have været på dem i 6 år, havde jeg ikke mens det første halve år. Derefter kom det et par gang i løbet af 5-6 måneder (ikke noget fast mønster) og først ca 10-12 måneder (fra p pille stop) efter havde jeg en fast rytme i min cyklus.

Ved min veninde stoppede på p-piller juni 2014 og indtil videre har hun kun haft sin mens to gange lige siden.

Håber ikke din krop tager li så lang tid om at finde sig selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke for at være en lyseslukker, men da jeg stoppede med at tage p-piller efter at have været på dem i 6 år, havde jeg ikke mens det første halve år. Derefter kom det et par gang i løbet af 5-6 måneder (ikke noget fast mønster) og først ca 10-12 måneder (fra p pille stop) efter havde jeg en fast rytme i min cyklus.

Ved min veninde stoppede på p-piller juni 2014 og indtil videre har hun kun haft sin mens to gange lige siden.

Håber ikke din krop tager li så lang tid om at finde sig selv - men det var bare for at give dig et eksempel for, at det ikke er helt urealistisk at kroppen lige selv skal i gang igen ift at få en regelmæssig cyklus mm.

Nej jeg ved godt det er en stor risiko for at jeg ikke får en normal mens i lang tid. Men jeg har to veninder og en i familien der alle stoppede med piller og var gravide  i første cyklus.. en anden cyklus.. så ja jeg må nok bare væbne mig med tålmodighed.. og så se hvad der sker.. : /

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg ved godt det er en stor risiko for at jeg ikke får en normal mens i lang tid. Men jeg har to veninder og en i familien der alle stoppede med piller og var gravide i første cyklus.. en anden cyklus.. så ja jeg må nok bare væbne mig med tålmodighed.. og så se hvad der sker.. : /

Håber da bestemt du kan følge trop med dem du kender

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmmm. Synes ikke rigtigt min mens vil ordenligt igang :/ jeg har ingen smerter (hvilket er meget unormalt hos mig) og dryp bløder kun lidt. Normalt plejer jeg at skulle kraftige bind de første 2-3 dage for at de kan tage det hele, men nu bliver de tynde dårligt nok "fyldt"

ved ikke om det bare er mig der ligger for meget i det eller om der kan være noget? :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmmm. Synes ikke rigtigt min mens vil ordenligt igang :/ jeg har ingen smerter (hvilket er meget unormalt hos mig) og dryp bløder kun lidt. Normalt plejer jeg at skulle kraftige bind de første 2-3 dage for at de kan tage det hele, men nu bliver de tynde dårligt nok "fyldt"

ved ikke om det bare er mig der ligger for meget i det eller om der kan være noget? :/

Har du prøvet at tage en test?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvet at tage en test?

nej, ikke siden lørdag morgen hvor den var negativ

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er forholdsvis ny herinde.

Kommer der til uge 13 også eller hvordan foregår det?

:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er forholdsvis ny herinde.

Kommer der til uge 13 også eller hvordan foregår det?

:-)

der er allerede oprettet en testgruppe for uge 13&14 :-) du skulle gerne kunne finde på listen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så er der normal mens + plus alle smerterne.

spørgsmålet er bare om dag 1 var i torsdags eller idag? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så er der normal mens + plus alle smerterne.

spørgsmålet er bare om dag 1 var i torsdags eller idag? :help

Den dag du bløder rigtigt fra morgen til aften :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle ☺

Er helt ny i sådan et forum, men tænkte at det kunne være rart at dele med nogen som gennemgik det samme

Har test dag umiddelbart på fredag den 20 marts - har dog allerede taget en test idag som var negativ det var en uni step fra matas, nogen der har erfaring med dem ?

Håber selvfølgelig stadig :)

Har været igennem et langt abort forløb siden dec 2014, dette er første cyklus efter, så kryds fingre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle ☺

Er helt ny i sådan et forum, men tænkte at det kunne være rart at dele med nogen som gennemgik det samme

Har test dag umiddelbart på fredag den 20 marts - har dog allerede taget en test idag som var negativ det var en uni step fra matas, nogen der har erfaring med dem ?

Håber selvfølgelig stadig :)

Har været igennem et langt abort forløb siden dec 2014, dette er første cyklus efter, så kryds fingre

Har ikke selv prøvet de test, men velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Den test fra matas skulle være lige så sensitiv som claerbluetest :)

Så håber jo bare at jeg har testet for tideligt det lykkedes at blive gravid i sept 2014 som så gik til i uge 9 og som jeg gik med helt til nf i dec da jeg ikke selv abortede :)

Den gang testede jeg svag positiv med valmed om aftenen på dag 4+0.

Arrg er mega utålmodig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille opdatering.. Jeg har stadig ikke skyggen af mens.. og ingen tegn til PMS og jeg er ikke gravid ifølge tests.

Så nu har jeg fået en tid hos min læge til at få taget div blodprøver inkl en hormonstatus. Så jeg kan få en status over om jeg fejler noget der besværliggøre en graviditet eller om jeg bare lige skal ind i en normal cyklus før det lykkedes. Men kan først få en tid hos lægen om 3 uger !!! Må hellere se om jeg kan ringe i morgen og få en hurtigere tid.. :)

 

Held og lykke til alle jer andre.. jeg prøver at finde tålmodigheden frem og venter spændt.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille opdatering.. Jeg har stadig ikke skyggen af mens.. og ingen tegn til PMS og jeg er ikke gravid ifølge tests.

Så nu har jeg fået en tid hos min læge til at få taget div blodprøver inkl en hormonstatus. Så jeg kan få en status over om jeg fejler noget der besværliggøre en graviditet eller om jeg bare lige skal ind i en normal cyklus før det lykkedes. Men kan først få en tid hos lægen om 3 uger !!! Må hellere se om jeg kan ringe i morgen og få en hurtigere tid.. :)

Held og lykke til alle jer andre.. jeg prøver at finde tålmodigheden frem og venter spændt.. :)

Irriterende at der hverken er tegn til det ene eller andet <_<

3 uger er da godt nok også lang tid. Håber du kan få en tidligere tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snydetester ..... :whistling ..... Første pos ÆL test den 7/3.. forventet mens tors... har med vilje sat test dag sent da jeg plejer at teste pos sent...

I morges kom der - vist lidt efter 5min - en meget meget svag skygge men jeg kunne trods alt se den :unsure  sååå håber den udvikler sig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snydetester ..... :whistling ..... Første pos ÆL test den 7/3.. forventet mens tors... har med vilje sat test dag sent da jeg plejer at teste pos sent...

I morges kom der - vist lidt efter 5min - en meget meget svag skygge men jeg kunne trods alt se den :unsure sååå håber den udvikler sig!!

Spændende :glad

Har du et billede af den? Du må være 3+3 i dag? Der testede jeg også positivt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter 10min men svag indenfor 5min

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER