JosephinePN

Testhold UGE 11+12: 4 mens, 3 gravide

161 indlæg i dette emne

Hov her er billede

post-3706-0-38413800-1426660565_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hov her er billede

YAY! Det ser jo virkelig lovende ud! Håber stregen udvikler sig over de næste par dage  :kiss  :stork  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille opdatering.. Jeg har stadig ikke skyggen af mens.. og ingen tegn til PMS og jeg er ikke gravid ifølge tests.

Så nu har jeg fået en tid hos min læge til at få taget div blodprøver inkl en hormonstatus. Så jeg kan få en status over om jeg fejler noget der besværliggøre en graviditet eller om jeg bare lige skal ind i en normal cyklus før det lykkedes. Men kan først få en tid hos lægen om 3 uger !!! Må hellere se om jeg kan ringe i morgen og få en hurtigere tid.. :)

 

Held og lykke til alle jer andre.. jeg prøver at finde tålmodigheden frem og venter spændt.. :)

Øv, hvor er det bare irriterende. Godt at du har fået en tid hos lægen, så du kan få den klarhed :)

Men tre uger? Det lyder da helt vildt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle ☺

Er helt ny i sådan et forum, men tænkte at det kunne være rart at dele med nogen som gennemgik det samme

Har test dag umiddelbart på fredag den 20 marts - har dog allerede taget en test idag som var negativ det var en uni step fra matas, nogen der har erfaring med dem ?

Håber selvfølgelig stadig :)

Har været igennem et langt abort forløb siden dec 2014, dette er første cyklus efter, så kryds fingre

Hej med dig :)

 

Jeg har nu sat dig på til d. 20. marts  :loveshower  :bd  :bd  :bd

Jeg håber for dig at stregen stadig kan nå at dukke op  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skulle hele tråden vist gerne være opdateret  :yay

Vi babystøver stadig for dig LilleMi og håber at den er der denne gang  :kiss  :bd  :bd  :bd  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov her er billede

Det ser virkelig lovende ud! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov her er billede

Det ser jo positivt ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov her er billede

Jeg kan godt se den :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skulle hele tråden vist gerne være opdateret :yay

Vi babystøver stadig for dig LilleMi og håber at den er der denne gang :kiss :bd :bd :bd :bd

Tusind tak :kiss

Jeg så intet brunt i går. I dag har der været en lille bitte prik blod på papiret. Skal til lægen i eftermiddag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :kiss

Jeg så intet brunt i går. I dag har der været en lille bitte prik blod på papiret. Skal til lægen i eftermiddag.

Håber på god udvikling for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :kiss

Jeg så intet brunt i går. I dag har der været en lille bitte prik blod på papiret. Skal til lægen i eftermiddag.

Jeg håber det aller bedste for dig :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Øv, hvor er det bare irriterende. Godt at du har fået en tid hos lægen, så du kan få den klarhed :)

Men tre uger? Det lyder da helt vildt?

Jeg har ringet og talt med dem idag.. Læger har haft ferie og derfor var der nu ventetid. og jeg kunne ikke få en tidligere tid :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ringet og talt med dem idag.. Læger har haft ferie og derfor var der nu ventetid. og jeg kunne ikke få en tidligere tid :(

 

Men er det ikke også din første cyklus efter p-pille stop? Langt de fleste læger vil faktisk først se een, når man har været i gang med PB i et år uden gevinst (med mindre at der er særlige omstændigheder). Så tror faktisk, at du er heldig, at lægen vil se dig allerede.

 

Kan dog godt forstå utålmodigheden - den er der for alle der er i gang med PB. Man vil bare gerne have styr på cyklus og have en baby NU!! Men jeg ville bare lige give dig en heads up på, at din læge nok ikke vil gøre så meget, når I ikke har været i gang i længere tid.

 

Men held og lykke med det - håber du snart får 2 streger og lægetiden derved bliver overflødig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik målt hcg til 575 i går, hvor jeg var 4+2. Så gravid er jeg altså. Nu må jeg bare håbe, at den bliver siddende. Skal til scanning om en uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik målt hcg til 575 i går, hvor jeg var 4+2. Så gravid er jeg altså. Nu må jeg bare håbe, at den bliver siddende. Skal til scanning om en uge.

Pyhaa nej hvor var det godt! Håber virkelig at den bliver siddende :goodluck  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke søde! Jeg sætter dig på, når jeg har en computer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov her er billede

Hvordan går det?  :bd  :bd  :bd  :bd  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det?  :bd  :bd  :bd  :bd  :bd

Hmm jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal tro på! I går testede jeg på en valmed stav og den var negativ indenfor 4min men blev så fint positiv herefter :kuller  Så jeg mistede modet lidt.. og gad ikke teste i morges. Ingen tegn på mens er på vej.. let kvalme og stikken/ømhed i brysterne.. nu prøver jeg med Remas stave i morgen og hvis den er pos så fortæller jeg min kæreste det .

Når jeg tæller hvor langt jeg er skal jeg så gøre det fra pos ÆL test dag? (7/3)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal tro på! I går testede jeg på en valmed stav og den var negativ indenfor 4min men blev så fint positiv herefter :kuller Så jeg mistede modet lidt.. og gad ikke teste i morges. Ingen tegn på mens er på vej.. let kvalme og stikken/ømhed i brysterne.. nu prøver jeg med Remas stave i morgen og hvis den er pos så fortæller jeg min kæreste det .

Når jeg tæller hvor langt jeg er skal jeg så gøre det fra pos ÆL test dag? (7/3)

Nej, du skal tælle fra din sidste menstruationsdag :)

Jeg håber på en fin og klar ekstra streg til dig i morgen, så du kan dele glæden med din mand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg tæller hvor langt jeg er skal jeg så gøre det fra pos ÆL test dag? (7/3)

Nemlig ja :) Dog bliver ÆL testen positiv ca 24-48 timer, inden ÆL rent faktisk falder, så jeg ville regne med ÆL 8/3 for dig, hvilket svarer til 2+0. Dvs. at du kan forvente mens eller positiv test på søndag (+/- en dag eller to), der så vil tælle som 4+0 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik målt hcg til 575 i går, hvor jeg var 4+2. Så gravid er jeg altså. Nu må jeg bare håbe, at den bliver siddende. Skal til scanning om en uge.

uuuh stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal tro på! I går testede jeg på en valmed stav og den var negativ indenfor 4min men blev så fint positiv herefter :kuller Så jeg mistede modet lidt.. og gad ikke teste i morges. Ingen tegn på mens er på vej.. let kvalme og stikken/ømhed i brysterne.. nu prøver jeg med Remas stave i morgen og hvis den er pos så fortæller jeg min kæreste det .

Når jeg tæller hvor langt jeg er skal jeg så gøre det fra pos ÆL test dag? (7/3)

Du har ÆL 1-2 dage efter den positive test. Den dag du har ÆL er du 2+0, og så kan du tælle videre derfra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ for mig så afventer mens :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rema test i morges bliver positiv indenfor tiden og består strakt arm test

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER