JosephinePN

Testhold UGE 11+12: 4 mens, 3 gravide

161 indlæg i dette emne

Ja eftersom det nu er bekræftet at jeg skal tage ÆL sprøjte i aften så bliver IUI fredag morgen. Det må så betyde at det bliver testsag fredag d. 20. Håber godt nok at mens holder sig væk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja eftersom det nu er bekræftet at jeg skal tage ÆL sprøjte i aften så bliver IUI fredag morgen. Det må så betyde at det bliver testsag fredag d. 20. Håber godt nok at mens holder sig væk :)

Den kan jeg sørmer godt forstå!!!

Held og lykke i morgen  :bd  :bd  :bd  :bd  :bd  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kan jeg sørmer godt forstå!!!

Held og lykke i morgen  :bd  :bd  :bd  :bd  :bd  :bd

Tak sweetie. Og pøj pøj med scanning imorgen. Hvordan var det - skulle du have en prøve med fra Kasparr just in case?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak sweetie. Og pøj pøj med scanning imorgen. Hvordan var det - skulle du have en prøve med fra Kasparr just in case?

Ja, men kun hvis jeg fornemmer at ÆL er på trapperne. Jeg skulle starte med at teste for ÆL i dag, men der er ikke optræk til den endnu, så jeg begynder først at teste i morgen :)

Så jeg tager ikke en kop med fra Kasparr, da jeg ikke regner med det er nødvendigt :) 

Sidste gang var hverken gyn eller jeg i tvivl om at ÆL var igang, da jeg simpelthen får så meget ÆL slim....  :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, men kun hvis jeg fornemmer at ÆL er på trapperne. Jeg skulle starte med at teste for ÆL i dag, men der er ikke optræk til den endnu, så jeg begynder først at teste i morgen :)

Så jeg tager ikke en kop med fra Kasparr, da jeg ikke regner med det er nødvendigt :)

Sidste gang var hverken gyn eller jeg i tvivl om at ÆL var igang, da jeg simpelthen får så meget ÆL slim....  :wacko

Jamen så tager i den bare mandag gør i. Så kan du lige nå med i november terminen NÅR vi nu begge snart står med de gylne to streger  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så tager i den bare mandag gør i. Så kan du lige nå med i november terminen NÅR vi nu begge snart står med de gylne to streger  :loveshower

Ja! Det er nemlig planen! Så kommer termin til at lande omkring 30. november, hvis jeg er heldig. 

kunne være så dejligt at følges ad  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor har jeg krise i dag! Har sådan lyst til at teste, men det er kun 6/7 dage siden ægløsning. Så det jo alt for tidlig! Hvorfor skal det være så svært at lade fornuften sejre?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor har jeg krise i dag! Har sådan lyst til at teste, men det er kun 6/7 dage siden ægløsning. Så det jo alt for tidlig! Hvorfor skal det være så svært at lade fornuften sejre?!

Uf, det er godt nok tidligt! Se lige om du ikke kan trække den lidt, så er der større sandsynlighed for et godt resultat :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uf, det er godt nok tidligt! Se lige om du ikke kan trække den lidt, så er der større sandsynlighed for et godt resultat :D

Jep det er alt for tidligt! Ved det jo godt. Skal i hvert fald forbi weekenden, men hvor er det svært at vente selvom man ved at resultatet højest sandsynligt vil blive negativt så tidligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om jeg er gravid endnu.. Jeg er i min allerførste cyklus efter 19 år på p-piller. Efter beregning (hvis jeg er gravid) så er jeg 3+1 idag. Men jeg har ikke testet endnu, da det jo formentlig er for tidligt. Så indtil videre venter jeg spændt på om og hvis jeg får min mens.. eller om jeg kan teste positiv om en uges tid.. :) Så jeg venter spændt :)

Jeg ved ikke hvornår jeg så skal have min mens.. dvs at den kan komme i denne uge (10) eller i næste uge (11).. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep det er alt for tidligt! Ved det jo godt. Skal i hvert fald forbi weekenden, men hvor er det svært at vente selvom man ved at resultatet højest sandsynligt vil blive negativt så tidligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om jeg er gravid endnu.. Jeg er i min allerførste cyklus efter 19 år på p-piller. Efter beregning (hvis jeg er gravid) så er jeg 3+1 idag. Men jeg har ikke testet endnu, da det jo formentlig er for tidligt. Så indtil videre venter jeg spændt på om og hvis jeg får min mens.. eller om jeg kan teste positiv om en uges tid.. :) Så jeg venter spændt :)

Jeg ved ikke hvornår jeg så skal have min mens.. dvs at den kan komme i denne uge (10) eller i næste uge (11).. :)

Jeg kunne se en streg 3+4. Held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om jeg er gravid endnu.. Jeg er i min allerførste cyklus efter 19 år på p-piller. Efter beregning (hvis jeg er gravid) så er jeg 3+1 idag. Men jeg har ikke testet endnu, da det jo formentlig er for tidligt. Så indtil videre venter jeg spændt på om og hvis jeg får min mens.. eller om jeg kan teste positiv om en uges tid.. :) Så jeg venter spændt :)

Jeg ved ikke hvornår jeg så skal have min mens.. dvs at den kan komme i denne uge (10) eller i næste uge (11).. :)

 

Jeg var så heldig at jeg kunne ane en streg 3+1 og se den 3+2. Men chancerne for at stå med en 'rigtig' positiv test er jo betydelig bedre jo senere man kan vente.

En masse held og lykke :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så prøver vi igen - vil gerne på den 22/3. Første cyklus med ÆL test og den har været flot pos i går og i dag.

:goodluck  og masser af :bd  til alle !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så prøver vi igen - vil gerne på den 22/3. Første cyklus med ÆL test og den har været flot pos i går og i dag.

:goodluck  og masser af :bd  til alle !

Uuuh hvor spændende  :yay

Jeg sætter dig på d. 22. marts og håber på al det bedste for jer  :kiss

:bd  :bd  :bd  :bd  :bd  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BTW - mens her...

ØV  :klap

 

Stort kram  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kunne jeg ikke holde mig længere! Jeg har testet! 4 dage før tid! I hvert fald hvis man regner med mens først ville komme 14 dage efter ægløsning.

Jeg kunne ane en streg inden for tid. Tror bare ikke i kan se den på billedet, men sætter den lige ind alligevel. Jeg har testet på clinic strimmeltest fra apoteket. Har testet med dem en gang før og der dukkede der aldrig en streg op, heller ikke efter de 10 min man må aflæse i. ☺

Tester nok lige i morgen med morgenurin også før jeg bestemmer mig for om den er godt nok, men min intuition siger at den er der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kunne jeg ikke holde mig længere! Jeg har testet! 4 dage før tid! I hvert fald hvis man regner med mens først ville komme 14 dage efter ægløsning.

Jeg kunne ane en streg inden for tid. Tror bare ikke i kan se den på billedet, men sætter den lige ind alligevel. Jeg har testet på clinic strimmeltest fra apoteket. Har testet med dem en gang før og der dukkede der aldrig en streg op, heller ikke efter de 10 min man må aflæse i. ☺

Tester nok lige i morgen med morgenurin også før jeg bestemmer mig for om den er godt nok, men min intuition siger at den er der

post-11407-0-75351500-1425904111_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt skimte stregen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kunne jeg ikke holde mig længere! Jeg har testet! 4 dage før tid! I hvert fald hvis man regner med mens først ville komme 14 dage efter ægløsning.

Jeg kunne ane en streg inden for tid. Tror bare ikke i kan se den på billedet, men sætter den lige ind alligevel. Jeg har testet på clinic strimmeltest fra apoteket. Har testet med dem en gang før og der dukkede der aldrig en streg op, heller ikke efter de 10 min man må aflæse i. ☺

Tester nok lige i morgen med morgenurin også før jeg bestemmer mig for om den er godt nok, men min intuition siger at den er der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan også godt ane stregen, krydser for at den er god nok!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kunne jeg ikke holde mig længere! Jeg har testet! 4 dage før tid! I hvert fald hvis man regner med mens først ville komme 14 dage efter ægløsning.

Jeg kunne ane en streg inden for tid. Tror bare ikke i kan se den på billedet, men sætter den lige ind alligevel. Jeg har testet på clinic strimmeltest fra apoteket. Har testet med dem en gang før og der dukkede der aldrig en streg op, heller ikke efter de 10 min man må aflæse i. ☺

Tester nok lige i morgen med morgenurin også før jeg bestemmer mig for om den er godt nok, men min intuition siger at den er der

 

Jeg kan godt se den :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kunne jeg ikke holde mig længere! Jeg har testet! 4 dage før tid! I hvert fald hvis man regner med mens først ville komme 14 dage efter ægløsning.

Jeg kunne ane en streg inden for tid. Tror bare ikke i kan se den på billedet, men sætter den lige ind alligevel. Jeg har testet på clinic strimmeltest fra apoteket. Har testet med dem en gang før og der dukkede der aldrig en streg op, heller ikke efter de 10 min man må aflæse i. ☺

Tester nok lige i morgen med morgenurin også før jeg bestemmer mig for om den er godt nok, men min intuition siger at den er der

Hvor er det spændende :)

Vi afventer og hepper for en tydligere streg  :loveshower  :loveshower  :loveshower  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nu dag 29 i min cyklus... Ingen mens endnu... Men stadig negativ test. : / 

Og efter mine beregninger så passer tingene ikke sammen i forhold til ÆL og sex.. så nu må jeg vist nok bare vente på mens. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uuh, det niver i maven! Håber virkelig det er tegn på et lille mirakel :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER